XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Good point Rob! En ik wil niet té miereneukerig zijn, maar het spiegelbeeld mist de puntjes op de i. Perfection is in details he.

Bedankt voor je schuldaflossing btw ;)

Laatst bewerkt:
Success: you stole a Cadillac with 40 percent damage
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[$ 36,000]

:D:D dikke bak maar veel dmg :(

• Topic Starter Topic Starter
Frenk, ik wil al je geld of je krijgt kogels! ;):p

Kom maar op. Kep een suit (geen vest meer) en genoeg kogels :) en ik schiet automatsch terug.

/me gaat denk ik nog een bodyguard kopen.

Suit + Vest + 3 Bodyguards + Shitload aan kogels :P

Protectie van een Chief van een grote familie :D

Kan iemand ff de prijzen geven van coke en van drank van waar jullie zitten? (PM ofzo)

Zo net begonnen en het begint al gelijk goed...dat belooft wat!!!

Success: you stole a Reo with 28 percent damage

[$ 34,800]

Trouwens ik heb veel gemist zie ik al....ik zit nu op 52,6% shoplifter :cool:

31,42 shoplifter :)

Toch wel k*t dat die lijst in de 1e post hier weg is...nou ben ik niet op de hoogte van jullie ranks. Ik vraag me (net als Zelda) ook af of het echt wel allemaal zo krampachtig moet en we niets meer echt openlijk kunnen vertellen hier. Maar ja...er zijn geloof ik nog geen doden gevallen dus het helpt misschien wel.

och we kenne hendig zeggen wat onze rank is enzo :) boeit mij dat nou...

Jah want dat zie je toch wel in het spel. Ik ben nu pas 38% Picciotto. Maar nu zal r toch niemand met mij ****en want die krijg meteen een shitload kogels in zijn brain door mijn protector :D

Maar ik hou me nog ff rustig :) Dadelijk eerst ff die randdebiel afmaken die mij af zat te persen!

Rob G zei:
Jah want dat zie je toch wel in het spel. Ik ben nu pas 38% Picciotto. Maar nu zal r toch niemand met mij ****en want die krijg meteen een shitload kogels in zijn brain door mijn protector :D

Maar ik hou me nog ff rustig :) Dadelijk eerst ff die randdebiel afmaken die mij af zat te persen!

Hahaha...dat heb je goed voor elkaar...hoeveel kill-skill heb je???
Ik zit nu op 1.2%

Hoe kom je aan je protector.. ik wil er ook 1 :(

Frenkpie zei:
Hoe kom je aan je protector.. ik wil er ook 1 :(

Hij heeft een aanbod gekregen (in zijn inbox) van zo'n mafiabaas. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Straks gaan ze ineens moeilijk doen: veel geld vragen omdat ze je zogenaamd geholpen hebben ofzo. Ik vertrouw het niet zo... alleen mijn DBB-broeders vertrouw ik!

Neej, die gast is een vriend van Johny irl. Hij is gewoon een grote man bij een familie. Ik sta nu in zijn friends list, maar verder no strings attached.

Rob G zei:
Neej, die gast is een vriend van Johny irl. Hij is gewoon een grote man bij een familie. Ik sta nu in zijn friends list, maar verder no strings attached.

Ok...dan is het goed. En stel dat het wel een vreemde was geweest, dan is het misschien net zo gevaarlijk om zijn diensten te wijgeren als ze te accepteren. Het is moeilijk om te weten hoe die gasten denken en misschien moet je maar zoveel mogelijk meewerken.

Terug
Naar boven