XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Goed bezig bro!

You must spread some Coke around before giving it to SR1985 again.

Mmm Coke. Heb net 5 units gekocht voor 14080 (juist op tijd want prijs is al omhoog) Ga die straks lekker verkopen voor 20000+ En dan nog 20 flessen drank. Bliiiiing :banana:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
Sow, netjes SR!

Thx dudes. DOH betrapt tijdens m'n schietoefeningen. Nog es in jail :mad:

• #1.586
Damn Pascal, jij zal wel voort freanking rijk zijn of niet?

Wat is je rank ondertussen?

Rob G zei:
Damn Pascal, jij zal wel voort freanking rijk zijn of niet?

Wat is je rank ondertussen?

Rank is nog steeds pickpocket 64.4%.

En verder heb ik alle protection en een dikke 2M op de bank en vanavond komt er nog eens een 2M bij :cool:

• #1.588
Een gast heeft zojuist 4.5k van me gejat. Hij is picciotto en heeft 2 vrienden die ook picciotto zijn en alleen piciotto vrienden hebben.

Ik heb een killing skill van 0,8% en 200 kogels + tommygun. Zou ik hem af kunnen maken...?

Zou ik er nog 300 kogels bij doen DonP!

Rob G zei:
Een gast heeft zojuist 4.5k van me gejat. Hij is picciotto en heeft 2 vrienden die ook picciotto zijn en alleen piciotto vrienden hebben.

Ik heb een killing skill van 0,8% en 200 kogels + tommygun. Zou ik hem af kunnen maken...?
200x500 = al zeker 10.000 meer kwijt. Zorg gewoon dat je niet meer dan 70.000 in je zakken hebt, zet de rest op de bank.
Edit: is jouw keuze natuurlijk, maar $4500 heb je zo terug gewonnen. imo spaar je beter je kogels :)

Laatst bewerkt:
  • #1.591
Jah maar die t**f zit me gewoon te dissen. EQ wil jij hem voor mij afmaken? :D

• #1.593
Als je iemand wil afmaken, moet je dan altijd een detective inzetten?

Ja, je moet em eerst vinden.

eq_909 zei:
Zou ik er nog 300 kogels bij doen DonP!

En dan hoeveel vragen? Ja in principe maakt het qua kosten niks uit heb geld zat maar het maakt volgens mij niet uit want de prijs per kogel stijgt toch niet veel...

• #1.596
Ik heb hem een bericht gestuurd dat ik 5k terug wil binnen een uur en dat ik hem anders koud laat maken! Whehehe, eens kijken wat hij zegt :D

Rob G zei:
Ik heb hem een bericht gestuurd dat ik 5k terug wil binnen een uur en dat ik hem anders koud laat maken! Whehehe, eens kijken wat hij zegt :D
Subtiel LATEN doen. Dus er kan een grote achter em zitten :D

• #1.598
Whehe idd SR, en JIJ staan in mijn friends list dus hij in zijn broek schijten! Lol :D

• #1.599
toch snap ik niet precies hoe dat afmaken in zijn gang gaat. Ik kan toch gewoon zijn naam intypen bij dood en het aantal kogels? Of moet je altijd als je iemand afmaakt een detective ingeschakeld hebben?

@Rob: i've got kill skills :D Eerst moet je hem vinden mbv een detective. Deze stuurt je een berichtje als hij hem gevonden heeft. Vervolgens tik je zn naam in bij "Dood", aantal kogels dr bij en killl...

Terug
Naar boven