Fitness Seller

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

De meeste van ons zitten in .NL Laat je niet afschrikken door al die jailtime, dit word steeds minder. Voor de rest; gewoon heel veel misdaden doen (juwelier overvallen) en auto's jatten (pak die met het hoogste %).

1 hele goeie tip: koop van je geld als eerst: een kogelvrij vest, bodyguard, kogelvrij pak, nog een bodyguard en dan pas een tommy gun.

Op de .nl versie! :)

Tips: Doe zo veel mogelijk crimes ;)
Auto's jatten verdien je in het begin het meeste mee, als je mazzel hebt.
-En als je moet wachten op de volgende crime, en je zit niet in de bak, kan je mensen uit de bak proberen te busten.
Als je daarvoor gepakt wordt, hoef je maar heel kort te zitten.
-en als je een wapen koopt, ga dan meteen voor de tommygun, en niet voor de wapens ertussen in, die heb je in het begin toch niet nodig.
En als je die eenmaal hebt, oefen dan om de bierflesjes bij crimes, om je killskill te vergroten, want dit schiet namelijk écht niet op met een magnum ofzo!

Keej thnx.. :-) had al een .45 gekocht ff doorsparen voor tommy gun dus. Had een auto gejat twv. 24k maar die heb ik verpatst en iets te wild geweest met black jack :-)

Be gentle with this bambino..

Woeiii er worden weer volop mensen gewacked. En dan precies een paar van families die vriendjes zijn met Messina :cool:

Goed gedaan: Het bierflesje explodeerde, cool. je richtings ervaring is verbeterd, Maar probeer nog niet iemand te vermoorden. Oefen eerst nog wat meer en je zal klaar zijn om de straten te regeren.

Moord skills 10%

nog steeds niet klaar om te regeren :eek:

Pff duurt wel lang dan bro :eek: Owja komende dagen speel ik niet veel, zal maar veilig onderkomen zoeken denk ik :D

@SR: geldt ook voor mij, heb de komende dagen ook niet zo veel tijd... Hebben de andere muscleinos ff de tijd om thief te worden zodat we flink OC's kunnen gaan doen!

En als je nou veel cash op je bank hebt, en je kan een paar dagen niet spelen, dan zit het 24 uur later weer in je zak.
En dan wordt je geript bij het leven of niet?

@ EQ: doe je goed man! 10% :thumbs:

Daarom heb ik nooit veel geld op zak/bank. Ik spaar voor een item en koop het dan direct. Gewoon alles kopen wat los en vast zit, kogels, protection, vliegtuigen, huizen, etc...

Egidius is alweer Swindler... Niet lang meer tot Assassin dus. Stomme nerd, zou hij nieuwjaar vieren? :D bwahaha

Hahahaha! :D

Maar das een goed plan ja, alles kopen wat los en vast zit!

Wat zal ik zo kopen: Een motor of een vliegtuig?
De gepantserde Lincoln heb ik al, en 3 bodyguards!

AlexvanM, speel jij ook Omerta?

Positie 69 :D:D:D wahaha i like it :cool:

Voor degene die Thief+ zijn:

Whiskey van Baltimore naar Chicago:
* max. winst per stuk: $1956

Amaretto van Chicago naar Baltimore:
* max. winst per stuk: $1777

Met dan aan SR voor de route en EQ voor de prijstabel ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.655
egidius@omerta zei:
Imagine a group that can control a total game in six days, well here we are...
Imagine people without a social life, there they are... ;):P

@SR: Jep, ze zijn nu de Messina thiefs aan het wacken...

eq_909 zei:
Imagine people without a social life, there they are... ;):P
Wehehe had het gisteren ook al zien staan op z'n profiel :D Maar eum wel slim wat die undergrounders doen. Anderen ontmoedigen om bij Messina te blijven of bij te gaan :)

dit spelletje is door zn psychologische oorlogs voering al prachtig, ben je te goed dan word je gewackt, ben je te slecht word je gewackt en hoor je bij de verkeerde mensen word je gewackt :D

Bro's ik heb iemand voor op onze blacklist (mocht ik hem niet vermoord krijgen)

Swart: http://www.barafranca.nl/user.php?idn=1460

Eerst jat ie geld van me en vervolgens geeft ie een grote bek via PM...

Mocht iemand hem ergens zien, PM mij (in Omerta) dan zo snel mogelijk zn locatie!

Terug
Naar boven