XXL Nutrition

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Vliegtuig heb je nu weinig aan maat. Haal je er nooit uit, met de hoeveelheden die je nu kan kopen. Smokkel gewoon non stop tussen palermo en carleone. Als je dalijk wat meer mee kan nemen loont het de moeite teminste.

Koop gewoon meet beveiliging en zo. Anders word je gewacked hoe hoog je rank ook is

Is het jullie ook opgevallen dat je gezondheid vanzelf weer terugkomt?

Wil er iemand honorpoints ruilen trouwens?

Zelda zei:
Vet goed man! Enig idee of 1600 kogels veel teveel was of zit er een logica achter het aantal kogels dat je nodig hebt?
Geen idee. Zal idd wat veel geweest zijn, maar wou zekerheid. Als Thief had ik tenslotte al alles qua protection behalve 5e bodyguard denk ik.

Rob G zei:
Maar damn, het is echt duur om iemand af te maken maken. Die sjappie die me afgemaakt had met de .com versie heeft ff dik verlies gemaakt! :)

Naja, nog 25% en ik ben ook thief. Dan kan ik ook eens een OC proberen. Was Apie eigenlijk afgemaakt tijdens een OC, of daarna?
Tijdens. Moesten nog vlug op zoek naar WE :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.964
Ok maar je kan niet doodgaan door een OC of wel? Gewoon toevallig dat net iemand hem pakt terwijl hij een OC wou plegen..?

Die positie ?? Is dat leuk ?? Kan er niet zoveel van vinden eigenlijk ... Zit nu op 879 en 11 puntjes ...

• #1.969
Hey jongens, we moeten echt een damn familie gaan oprichten!!! We hebben nu al 2 mobsters in ons midden! En nog een paar thiefs, ik wordt vandaag hopelijk ook nog thief. Hoe zit het met die maten van jullie, wat hebben die voor rank?

62,05% Pickpocket

Damn jij gaat snel, man. Hoeveel per dag doe je nog aan BB, en eet je nog wel goed :p :o :eek: :rolleyes: :cool: :D

• #1.973
77.34% pickpocket

Mmmzz zat er aan te denken om tijd Furiadero te joinen... Maar kost 1 miljoen :rolleyes: Dan uitstappen voor weer een miljoen en DBB-familie die allies ervan zijn. Mja zie wel :p Eigen familie gaat nog hele tijd duren, hoe gaan we ooit aan 25 miljoen komen ???

25 miljoen in geen probleem, na een dagje of 2 sparen met zn allen heb je dat wel. Maar een fatsoenlijke familie hebben en niet gewacked worden. Thats the prob.

de leeuw zei:
25 miljoen in geen probleem, na een dagje of 2 sparen met zn allen heb je dat wel. Maar een fatsoenlijke familie hebben en niet gewacked worden. Thats the prob.
Denk jij. Als iedereen op mijn niveau zou zitten en zo goed handel drijft, heeft iedereen op 2 dagen 1 miljoen of iets meer. Maar dan moeten we wel met 25 zijn :rolleyes:

• #1.977
Familie voor 50 man. We hebben nu al een man of 30 (incl. jullie homiez). Ik kan wel gaan sparen voor 750k of zo. Als we dat p.p. inleggen moet het wel goed komen denk ik...?

Mja, anders kun je denk ik misschien beter een andere familie joinen...? Zit EQ eigenlijk nog bij een familie?

Trouwens, alle 3 de familie's zijn vriendjes of niet?

de leeuw zei:
Damn jij gaat snel, man. Hoeveel per dag doe je nog aan BB, en eet je nog wel goed :p :o :eek: :rolleyes: :cool: :D

Snel ????? 9 uur per dag "werk" ... 2 uur per dag fitness .. 20 min zonnebank, 2 min smsen met vriendin, 5 min eten,

De rest .. in de auto onderweg ... of slapen :D

Rob G zei:
Familie voor 50 man. We hebben nu al een man of 30 (incl. jullie homiez). Ik kan wel gaan sparen voor 750k of zo. Als we dat p.p. inleggen moet het wel goed komen denk ik...?

Mja, anders kun je denk ik misschien beter een andere familie joinen...? Zit EQ eigenlijk nog bij een familie?

Trouwens, alle 3 de familie's zijn vriendjes of niet?
Ja ze zijn allemaal vriendjes. En dat is het probleem. Nieuwe familie wordt zo gewacked. Alleen k*t dat enkel Furiadero recruteert nu en het 1 miljoen kost.

Gewoon wachten, totdat ze elkaar naaien. Wij sterk, hun zwak dan :cool:
Dan familie opzetten. Duidelijk nog niet rijp voor familie nu

Terug
Naar boven