XXL Nutrition

omfg.....

denk niet dat die man helemaal goed is in zn hoofd,anders doe je toch niet zo?

(sarcasm mode on)

Typerende aan dit feit is dat ik van mening ben dat bodybuilding geen sport is.

Al de props voor de atleten, de trainingen en het posen zal ongetwijfeld zwaar zijn. It's just no sport in my book.

Wat voor criteria stel jij dan? Wanneer is iets wel een sport en wanneer niet?

Can you elaborate?

Haha bodybuilding geen sport,als je ziet wat je er moet voor doen en laten om iets te bereiken in deze sport kan je het bij topsport rekenen

Denk eens aan de voeding die optimaal moet zijn,geen drank en roken,de rust die je nooit mag vergeten,de dure supplementen,de tijd die je erin steekt en de loeizware trainingen om dan nog maar van wedstrijdvoorbereidingen te zwijgen !!!

Denk niet dat er veel sporten zijn waarin zoveel factoren meespelen als in bodybuilding

Ik denk dat je uitspraak veel over jou zegt...

Wat een reacties hiero.
Die arme man van 50 ziet er mischien wel beter uit dan 50% van dit vorum op zijn 50e.

Forum schrijf je zo.

Al de props voor de atleten, de trainingen en het posen zal ongetwijfeld zwaar zijn. It's just no sport in my book.

ik ben het helemaal met je eens kerel!
jij zit zeker op een sport zoals darten/sjoelen of bowlen toevallig?

Even ontopic blijven hé ;):D

Ik vind trouwens wel dat die gast gelijk heeft.
Niet zomaar iedereen mag het podium op.

Maar dit is wel grappig die gast spoort echt niet:P
"for example, for exaaample, for example, i'm good huh, for example, for example, wonna see my abs wonna see my abs.. for example, for example"

tegen vrouw ' wanna see my abs, ready ?? '
je zal er maar zo een tegenkomen die in midden van de straat zijn 'abs' naar je staat te showen :d

Jesus christ wat heeft de wereld aan zo'n man?

10gd00h.jpg

bodybuilding is geen sport :rolleyes:inderdaad het is een leven:bow2:

een trendzetter noemt hij zichzelf :P

Grappig om te zien dat mensen blijven posten op mijn troll zonder dat ze de hele draad lezen. Keep up the funnies.

Als die man gelukkig is, moet hij zeker blijven doen waar hij mee bezig is. Hij staat alleen wel elke keer voor schut.

sjaak, ga lekker fierlejeppen ofzo dan..

niet op dit domme figuur reageren joh.
dit is een jaloers ventje waarschijnlijk 1.90 ofzo bij 60kg die iedereen belachelijk maakt, om zichzelf beter te voelen, allemaal jaloezie van dit schriele ventje... onze: DebieleV

Die vent is niet 100%... Maar dan nog hoort hij er niet thuis.

Terug
Naar boven