XXL Nutrition

omfg.....

heren join the fanclub.

hahahahah, ik wil ook een x een wedstrijd doen om het een x te kunnen ervaren, dit geeft de burger moed!!!! hahahaha

for example for example for example for example for example for example for example

hij is gewoon goed :D:D:D:D je moet er ook gewoon de humor van inzien

hij spoort niet helemaal.dus het maakt hem ook niet uit dat hij voor lul staat.
hij heb het niet eens door.

Hehe, is toch duidelijk dat hij een kleine mentale achterstand heeft. Laat ie maar gewoon doen.

:Dwat een beest zeg, hij is tenminste de enige die het publiek toewuifd:p:p:pen die tricepspose:roflol::roflol:

i think you don't try hard enough zegt em :roflol: you are not training right.

ze laten trouwens het einde niet zien.
Heeft ie nou gewonnen of niet ?

Wat denk je zelf. captain obvious

Tja wat moet je ervan zeggen. Laat hem dan op zijn minst nog wat tanning opdoen.

Ik vraag me af of ie supps gebruikt zoals haloperidol, impromen of risperidon...

Op iedere wedstrijd op klein lokaal niveau staat er wel eentje.
Ik heb ooit met een Rus op het podium gestaan met meer haar dan King Kong op zijn lichaam! Geen tan en heel veel olie (en dat met al die haren!)

Ach, op ieder lokaal niveau heb je wel voetbal teams die iedere week met 7-0 verliezen. Zodra lokaal, regionaal en landelijk wordt zie je ze niet meer.
Zo ook bij Bodybuilding. Bij C wedstrijden staat er altijd wel eentje, bij B en A wedstrijden zie je ze uiteraard niet meer.

Ik snap dat voor sommige mensen een wedstrijd op zich niet op een echte sport competitie lijkt, maar alle trainingen naar de wedstrijd toe is natuurlijk wel degelijk een sportprestatie van jewelste.
En geloof me, na 6 weken zeer serieus cutten en met een vetpercentage van 4% is een dag vol poseren zwaarder dan de meeste trainingen!

ik snap de redenering niet dat dit het bewijs zou zijn dat het geen sport is.
Voetbal is toch ook in een keer geen sport meer als er eenbierteam mee doet ???.

De gast is duidelijk niet helemaal oke en heeft de tijd van zijn leven.
Gun hem ook z'n plezier...

Terug
Naar boven