AndroidHealthClinic

OMG! need help

Daan-B

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
97kg
een maat van me is sinds een week bezig met een kuur, stromba only, 50 mg. per dag.

het is ze eerste kuur maar hij weet er niks vanaf. en ik dus ook niet:P weet alleen wel dat het geen top kuurtje is :)
ik heb 2 vraagjes voor jullie

is de dosis die hij neemt goed, moet hij die verhoger of verlagen?
en moet hij nakuren?

thnx voor de hulp alvast

• Topic Starter Topic Starter
komop hey, dit is toch een makkelijke vraag voor jullie :S
ik snap dat jullie het dom vinden dat ie gaat kuren zonder verstand, maar help ons even aub.

groeten Daanbreejen

Misschien even de search gebruiken. Er is genoeg bekend over winstrol. Als eerste kuur zou ik niet hoger gaan dan 40 mg. Ik boekte met 30 mg. al een leuk resultaat. Nakuren zou ik niet doen. Zou niet langer dan 6 weken orale steroiden nemen ivm. je lever. Volgende keer zelf even rondzoeken, er staan genoeg topics en info over winstrol :)

het is bij de AAS -sectie altijd ' mijn maat', 'mijn vriend' en 'mijn gappie'.... :p

Denk dat steroiden gebruikers veel goede vrienden hebben :p

thnx soulraver, duidelijk :)

en klempic, wat wil je daarmee zeggen :P;)

groeten Daan

daanbreejen zei:
thnx soulraver, duidelijk :)

en klempic, wat wil je daarmee zeggen :P;)

groeten Daan

Denk dat hij bedoeld dat mensen vaak n vraag stellen voor zichzelf maar doen voorkomen alsof t voor n vriend is....correct me if I'm wrong.

you´re right, Dboll, dat is 't em juist....

Watch the smilies

Dboll zei:
Denk dat hij bedoeld dat mensen vaak n vraag stellen voor zichzelf maar doen voorkomen alsof t voor n vriend is....correct me if I'm wrong.

lol, zou me er niet voor schamen hoor:)

denk dat ik het binnenkort ook ga doen,
lees er best veel goede dingen over en hij gaat er ook goed op ;)

Ik ook niet, ik loop dr in mn directe omgeving niet mee te koop.
K wil over n tijd ook s n winstrol kuurtje gaan combineren, juist omdat de gains grotendeels blijven.

daanbreejen zei:
een maat van me is sinds een week bezig met een kuur, stromba only, 50 mg. per dag.

het is ze eerste kuur maar hij weet er niks vanaf. en ik dus ook niet:P weet alleen wel dat het geen top kuurtje is :)
ik heb 2 vraagjes voor jullie

is de dosis die hij neemt goed, moet hij die verhoger of verlagen?
en moet hij nakuren?

thnx voor de hulp alvast
Het is jammer dat men eerst met iets begint en dan pas onze raad vraagt. De kuur zelf is eigenlijk geen kuur, het is een deel van een stack die een kuur kan zijn. In het vervolg moet hij dus eerst rondvragen en dan pas beginnen. Voor nu, en omdat het kwaad al is geschied, 50 mg per dag voor 6 weken lijkt me niet verkeerd. En ik zou wel injecteren.

@admin

Is de opname dan beter of wordt de lever er minder mee belast, omdat het beide c17 gealkyleerd is.

Greetzz.

Terug
Naar boven