Plien
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) Een week later vraag ik ze doodleuk hoevaak ze al op hun sportzolder hebben gezeten en dan moeten ze toch wel stamelend toegeven dat dat bij 1x was gebleven, in die tussentijd ben ik dus alweer 6x in the gym geweest.

- cardio beter na je krachttraining
- 1 uitzondering: 's ochtends op lege maag als je echt fors wilt afvallen
- je doet sowieso wel erg veel cardio
- lage gewichten, veel herhalingen gaat je niet helpen eerst af te vallen om daarna zwaarder te kunnen trainen, daar heb je spiermassa voor nodig, en die bouw je op door 6-12herh per set. sowieso moet je nu profiteren als je iets zwaarder bent, dan ben je extra sterk en kun je de laatste reps vaak iets beter smokkelen.
leuk dat je zo fanatiek traint, pas wel op dat je geen opgeleid projectiel wordt.
- cardio beter na je krachttraining
- 1 uitzondering: 's ochtends op lege maag als je echt fors wilt afvallen
- je doet sowieso wel erg veel cardio
- lage gewichten, veel herhalingen gaat je niet helpen eerst af te vallen om daarna zwaarder te kunnen trainen, daar heb je spiermassa voor nodig, en die bouw je op door 6-12herh per set. sowieso moet je nu profiteren als je iets zwaarder bent, dan ben je extra sterk en kun je de laatste reps vaak iets beter smokkelen.
leuk dat je zo fanatiek traint, pas wel op dat je geen opgeleid projectiel wordt.

Oke, dus als ik het goed begrijp kan ik beter mijn cardio gedeelte na mijn krachttraining doen?
En wat bedoel je met een opgeleid projectiel?![]()
>En wat bedoel je met een opgeleid projectiel?
-sorry, bedoelde ongeleid projectiel, in de zin van dat je heel veel energie in de training steekt maar niet op de meest efficiente manier.
dat hoeft overigens niet erg te zijn, als het alleen maar om de lol van het trainen gaat bijvoorbeeld. als je wel zo snel mogelijk vooruitgang wilt boeken moet je ook slim trainen.
)Ik durf te wedden dat ze maar al te graag in jouw schoenen zouden staan en ook zo'n pracht body willen.
Ze zouden wel het resultaat willen maar nooit de moeite.
Lijkt me een open deur dat je zelf in de gaten moet houden of je geen andere dingen verwaarloost.
Vaak zijn die opmerkingen het resultaat als je met je kop boven het maai veld uitsteekt.