MuscleMeat

Omnadren 250???

Bezoekers in dit topic

rich22

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 okt 2005
Berichten
5
Waardering
0
Ik heb wat omnadren gekocht en wil graag weten wat de ervaringen zijn en hoeveel je hebt gebruikt en/of welke combinatie? Heb wel een aantal keer sustenon gebruikt, maar het schijnt toch niet helemaal hetzelfde te zijn!!

Rich
 
Omnadrenheeft precies dezelfde samenstelling als sustanon sinds een aantal jaartjes bro..
 
Oke, thks!! had net ook al zoiets gelezen op een US site. Top. kan niet wachten tot we gaan beginnen!!!
 
Nou, veel succes dan! ;)
 
spank me if im wrong baby.. maar.........

ondanks het feit dat omnadren test. prop., test phenolyprop en isocaproate bevat.. is de laatste ester anders.. 100mg testosteron caproate.. dit is bij sustanon 100mg testosteron decanoaat :D
 
:whip:

Oh dr stond als je het verkeerd had .. oeps sorry deed het pijn :p
 
ECLIPSE zei:
spank me if im wrong baby.. maar.........

ondanks het feit dat omnadren test. prop., test phenolyprop en isocaproate bevat.. is de laatste ester anders.. 100mg testosteron caproate.. dit is bij sustanon 100mg testosteron decanoaat :D

Is precies hetzelfde bro

grtjes
 
volgens mij niet bro.. het schijnt dat op oudere verpakkingen van omnadren stond isohexanoate en hexanoate.. en dat hexanoate simpelweg een ander woord was voor caproate.. maar de laatste ester van sustanon: decanoate ontbreekt toch echt aan omnadren..

de 'langzame' ester in omnadren, caproate is iets sneller dan enanthate.. en het enige verschil in de werking tussen sustanon en omnadren zou dus zijn dat het iets dichterbij de test cypionate of enanthate ligt door deze ester.. waardoor de test. levels in je bloed wat eerder pieken dan met de meer geleidelijke afgifte van decanoaat in sustanon .. je houdt dus wat eerder water vast en kan wat eerder een krachttoename waarnemen dan bij sust..

maar misschien heb ik het wel helemaal verkeerd ;)
 
zijn wel degelijk precies dezelfde!

heb hier voor me de 2 verpakkingen liggen en daar zit precies hetzelfde in.

de omnadren ben ik zeeeeer over te spreken!

was mijn eerste kuur samen met dboll en ben enorm op gegroeid! 13 kg en heb zon 8 a 9 kg over gehouden..

zou dus omnadren met dboll samen pakken

ik had week 1-8 500 mg omnadren per week
week 1-4 30 mg dboll per dag


nakuur met nolva en clomid..


succes!:D
 
dope, thanks voor de opheldering.. :D wat zit er precies in dan???
 
30 mg test propionaat
60 mg test fenylpropionaat
60 mg test isohexanoaat
100 mg test decanoaat


dit zit dus in beide... maar er wil wel eens verwarring op treden door de verschillende talen op de verpakkingen... pools, portugees, etc.
 
decanoaat is hetzelfde als caprato alleen in een andere taal bro....
 
neheeeeeeeeeeeeee!! dat is het niet! :D caproate is hetzelfde als hexanoate.. decanoate is hetzelfde als caprate! decanoate is dus niet hetzelfde als caproate.. en dus bevat sustanon nog altijd een andere laatste ester als omnadren :D

niet dat het allemaal veel uitmaakt maar nu heb ik lekker nog steeds gelijk :P
 
Decanoate: Chemical Structure C10H20O2.
Also referred to as decanoic acid; capric acid; caprinic acid; decylic acid, Nonanecarboxylic acid. The Decanoate ester is most commonly used with the hormone nandrolone (as in Deca-Durabolin) and is found in virtually all corners of the world. Testosterone decanoate is also the longest acting constituent in Sustanon, greatly extending its release duration. The release time with Decanoate compounds is listed to be as long as one month, although most recently we are finding that levels seem to drop significantly after two weeks. To keep blood levels more uniform, athletes (as they have always known to do) will follow a weekly injection schedule.

Caproate: Chemical Structure C6H12O2.
Also referred to as Hexanoic acid; hexanoate; n-Caproic Acid; n-Hexoic acid; butylacetic acid; pentiformic acid; pentylformic acid; n-hexylic acid; 1-pentanecarboxylic acid; hexoic acid; 1-hexanoic acid; Hexylic acid; Caproic acid. This ester is identical to isocarpoate in terms of atom count and weight, but is laid out slightly different (Isocaproate has a split configuration, difficult to explain here but easy to see on paper). Release duration would be very similar to isocaproate (levels sustained for approximately one weak), perhaps coming slightly closer to enanthate due to its straight chain. Caproate is the slowest releasing ester used in Omnadren, which is why most athletes notice more water retention with this compound.

amen
 
ik kon het redelijk volgend.....

nu niet meer :S
 
Back
Naar boven