MuscleMeat

Omschrijf powerliften

UltraX

Competitive Bodybuilder
Waardering
10
Als jullie in een aantal worden powerliften zouden moeten beschijven, welke worden zouden dat zijn?, voorbeeld discipline.

Dit wil ik namelijke in een presentatie op school gebruiken:P

in een paar woorden powerlifting?

kniebuigen, deadlift, bench

dicipline heb je ook voor bb nodig en ook voor tennis enz. maar dicipline is wel belangrijk.

• Topic Starter Topic Starter
in een paar woorden powerlifting?

kniebuigen, deadlift, bench

dicipline heb je ook voor bb nodig en ook voor tennis enz. maar dicipline is wel belangrijk.

Ik bedoelde ook meer in de zin van discipline, wil met die termen powerliften omschrijven op de powerpoint presentatie, waar ik dan een verhaal om heen vertel:D

Heb nu:
krachtsport
Bench Press, deadlift en squat
dicipline

zoek er nog 2 bij ofzo.

pijn, conditie, tot het uiterste gaan

suits
kniebanden
...
eten :)

Voor het hele gezin.

Leuk voor op de zondagmiddag als het regent.

Je wordt er dik van.

Je brult als een baviaan.

Big mother****ers lifting bigger weights.

de dinsdag op je werk weten dat je de dag ervoor gesquat hebt

Ik zou iets psychologisch noemen ipv al dat semi-hardcore gebeuren, aangezien dat zeer belangrijk is.

knallen vreten discipline

De liefde voor koud staal,
De gezonde angst voor dat gewicht,
De opwinding dat je het toch doet,
Het gevoel dat je iets presteert dat weinigen mentaal kunnen opbrengen.

Ik zou iets psychologisch noemen ipv al dat semi-hardcore gebeuren, aangezien dat zeer belangrijk is.

Citeer dan wat oneliners uit "The Iron" van Rollins.
Ik heb het hier wel eens gepost, check de zoekfunctie

"You learn the art of becoming"

"The material you work with is that which you will come to resemble".

"The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds."

etc etc...

I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds.

die is wel triest, die komt toch van die frank mgcraft of hoe je zn achternaam ook schrijft :p

hij is wel cool maar als je zo echt leef dus zonder vrienden heb ik eerder medelijden met je maar hij klopt wel :)

het gevoel van iets te doen wat iedereen onmogelijk acht

Terug
Naar boven