Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal wel namaak zijn.
O.N. schrijft op hun potjes Micronized en niet Micronised.
Zoals ik al eerder heb gezegd, niet de eerste klacht over producten van andere merken die bij B&F gekocht zijn.
Resurrect PM met andere kleur en smaak, etc.

Vraagje over Creatine van optimum nutrition bij body & fit Sinds enige tijd krijg je bij aankoop van serious mass van ON een potje creatine van ON gratis. Aangezien ik tevreden ben over seious maas en de prijs bij B&F het laagste is, kocht ik het daar. En dat je er dan gratis creatine bijkrijgt is mooi meegenomen....DACHT IK TOCH !! Als ik het label bekijk van die gratis creatine, is dat met een dosering van 3,6 gr. ..Ik heb het hele net afgezocht naar creatine van ON met een dosering van 3,6 gram, maar overal is het 5 gram. OOK bij B&F !! Iemand bekend met deze lage dosering?? Ik vertrouw het voor geen haar en heb al 2 potjes weggegooid. Heb ook een negatieve review met de dosering op hun site gezet, maar deze werd NIET geplaatst....
Tjah, je weet idd nooit wat er dan in zit, zou wel paar % creatine zijn en de rest maltodextrine ofzo.
Post maar op jouw FB pagina, zou ik zeggen.