MuscleMeat

ON creatine van bij B&F ???

• Topic Starter Topic Starter
gone

Laatst bewerkt:
Gast het is creatine. Weggooien omdat er 3,6 gram op een potje staat:o
Creatine is creatine en neem gewoon zoveel jij wil en niet wat er op het label staat. Of dat nou 2 of 10 gram is.

gone

Laatst bewerkt:
Zal wel namaak zijn.
O.N. schrijft op hun potjes Micronized en niet Micronised.
Zoals ik al eerder heb gezegd, niet de eerste klacht over producten van andere merken die bij B&F gekocht zijn.
Resurrect PM met andere kleur en smaak, etc.

Zal wel namaak zijn.
O.N. schrijft op hun potjes Micronized en niet Micronised.
Zoals ik al eerder heb gezegd, niet de eerste klacht over producten van andere merken die bij B&F gekocht zijn.
Resurrect PM met andere kleur en smaak, etc.

Ow lol dat had ik ook :roflol:

gone

Laatst bewerkt:
Waarom bestel je dan ook in godsnaam nog bij die oplichters?
Los daarvan, ga je toch geen crea weggooien om een label fout... :roflol:

gone

Laatst bewerkt:
Tjah, je weet idd nooit wat er dan in zit, zou wel paar % creatine zijn en de rest maltodextrine ofzo.
Post maar op jouw FB pagina, zou ik zeggen.

3.6 gram is inderdaad een vreemde dosering. 5 gram of 3 gram is de meest voorkomende dosering.

Op een verpakking van whey staat doorgaans ook niet "neem per serving 20.6 gram".

zou me sterk lijken dat een firma als ON dergelijke spellingsfouten op hun labels zou zetten tbh...

Zo te zien is het een partij die opgekocht is en bestemd was voor Porugal en Spanje.
Wellicht door daar geldende regels op supplementen staat die dosis op de verpakking.

Voorbeeld: in de states staat op Melatonine 3-5mg en in Nederland 0,1mg.

Vraagje over Creatine van optimum nutrition bij body & fit Sinds enige tijd krijg je bij aankoop van serious mass van ON een potje creatine van ON gratis. Aangezien ik tevreden ben over seious maas en de prijs bij B&F het laagste is, kocht ik het daar. En dat je er dan gratis creatine bijkrijgt is mooi meegenomen....DACHT IK TOCH !! Als ik het label bekijk van die gratis creatine, is dat met een dosering van 3,6 gr. ..?????? Ik heb het hele net afgezocht naar creatine van ON met een dosering van 3,6 gram, maar overal is het 5 gram. OOK bij B&F !! Iemand bekend met deze lage dosering?? Ik vertrouw het voor geen haar en heb al 2 potjes weggegooid. Heb ook een negatieve review met de dosering op hun site gezet, maar deze werd NIET geplaatst....

http://www.predatornutrition.com/en..._medium=Affiliate&utm_campaign=affiliate sale

op die site staat ook 3.6

Beetje zonde dat je het dan weggooit

Tjah, je weet idd nooit wat er dan in zit, zou wel paar % creatine zijn en de rest maltodextrine ofzo.
Post maar op jouw FB pagina, zou ik zeggen.

Kan niet meer op de pagina van B&F, lijkt alsof ze dat hebben uitgezet. Enige optie is trustpilot.nl.

Hahaha weggooien omdat er creatine op staat. Stop dan maar gewoon met de krachtsport en alles. ON heeft dit waarschijnlijk berekend op basis van 0,3gr per kg bij een gemiddeld persoon. Hahaha, bedankt, je hebt mijn Pasen nu al goed gemaakt :)

Terug
Naar boven