AndroidHealthClinic

ON creatine van bij B&F ???

is gewoon normaal omdat er eerst geen scope in zat moest je het met een theelepel doen.
wat ben je voor badr hari als je alles gaat weggooien omdat er niet joun juiste hoeveelheid opstaat.

ps
heb hem zelf ook en werkt gewoon prima ( niet bij body en fit gekocht)

• Topic Starter Topic Starter
gone

Laatst bewerkt:
Stop gewoon met bij B&F te kopen

Thanks aan de heren voor de nuttige links enz.
Kan best zijn dat het echt is, maar wat je (gewoonlijk) gratis krijgt, deugt niet.
En stoppen met sporten omdat ik voor 18 euro door de plee spoel? Ach.....

Vrolijk pasen iedereen...

Ik weet niet wat ik in jouw situatie had gedaan, als er 3,6 gram op de pot staat. Ik zou wellicht een test shake hebben gemaakt met twee scoops, en dan even kijken hoe de creatine zich mixt in het water.Om meteen door de plee te spoelen is wel erg drastisch.

Maar meestal als je dingen gratis krijgt, en zeker van ON, wat een betrouwbaar merk is, kun je er wel vanuit gaan dat dat klopt denk ik. Zeker met creatine, omdat je met creatine mono niet zo heel veel kunt klooien denk ik. Of het moet echt duidelijk namaak of fake zijn.

Daarentegen heb ik een pot Whey Perfection van Body en Fit die ik nog had staan ook door de plee gespoeld. Nu tevreden XXL klant. Zoals meerderen hier koop ik uit principe niks meer na het bekend worden van de Whey Gate bij Body en Fit.

Om meteen door de plee te spoelen is wel erg drastisch.

Daarentegen heb ik een pot Whey Perfection van Body en Fit die ik nog had staan ook door de plee gespoeld.

Nee, omdat er mogelijk niet de juiste hoeveelheid eiwitten inzitten als op het label vermeldt door de wc spoelen is niet drastisch wil je zeggen ??? En nog milieu onvriendelijk ook ;)

Nee, omdat er mogelijk niet de juiste hoeveelheid eiwitten inzitten als op het label vermeldt door de wc spoelen is niet drastisch wil je zeggen ??? En nog milieu onvriendelijk ook ;)

En omdat de smaak echt super smerig is, door de 200% fructose. Eiwitten is een natuurlijk product dus door de wc spoelen heeft denk ik niet zoveel effect op het mileu, het water wordt toch wel gezuiverd.

Om 100% zeker te zijn kan jij altijd de QR code en barcode op de pot scannen met je telefoon.
Of je stuurt een mail naar consumers@optimumnutrition.com met je LOT nummer die op de pot staat en vraagt of het van hun afkomstig is.

gone

Laatst bewerkt:
Hoofdpijn - creatine, is daar misschien een verband....

Zonde om weg te gooien. Kan je nog altijd iemand anders een plezier mee doen...

Gratis spul, dan ben ik er ook wel te vinden.

Ik heb tijdje geleden zo'n zelfde pot van BnF gehad en vond t ook raar, maar lijkt legit te zijn in zoverre dat wel echt door ON gemaakt is.

Maar ik weet niet of er verschil zit in de kwaliteit tussen verschillende europese versies. Het zou best mogelijk zijn, er is in ieder geval verschil tussen de US versie en EU versies. (aldus ON zelf)

gone

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven