XXL Nutrition

Onderdrukt hgh je eigen test?

masterlifter

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Wil straks een maand na me kuur een half jaar hgh gebruiken en na 3 of 4 maanden
met een kuur beginnen als er nieuwe spiercellen zijn ontwikkeld.
met alleen een gram test.
Onderdrukt je met hgh je eigen testosteron aanmaak?
Lees en hoor vaak dat het voor je 28ste geen nut heeft om hgh te gebruiken omdat je
zelf nog veel aanmaakt, maar zie om me heen dat jongens onder de 28 ook keihard gaan op
hgh.

HGH en je eigen testosteron-productie :rolleyes:

Ik zou me er toch iets meer in gaan verdiepen

hehehehe je moet banger zijn voor die gra test dan voor die HGH

• Topic Starter Topic Starter
ja ik snap natuurlijk wel dat een gram test me eigen aanmaak onderdrukt maar omdat ik snel na me kuur wil beginnen met hgh herstel ik dan wel goed. Met die test begin ik pas na 4 maanden hgh te hebben gebruikt.

Lol je snapt er niet veel van.
HGH gebruik je tijdens een kuur. Dit voor zijn sneller herstel dat het brengt en andere voordelen die je er uit kunt halen zoals minder snel krimpende ballen waardoor je minder snel tot bijna geen HCG hoeft te gebruiken. HGH puur buiten een kuur om gebruiken is behoorlijk stom.

Die spiercellen die aangemaakt worden zijn echt niet in 3-4 maanden al volwassen genoeg om meteen te kunnen gaan groeien. Reken er maar eerder een jaar voor uit.

onzin,HGH zorgt echt niet dat je testikels 'minder'' zouden atroveren,daar is het absoluut niet krachtig genoeg voor.

HGH gebruik je tijdens een kuur. Dit voor zijn sneller herstel dat het brengt en andere voordelen die je er uit kunt halen zoals minder snel krimpende ballen waardoor je minder snel tot bijna geen HCG hoeft te gebruiken. HGH puur buiten een kuur om gebruiken is behoorlijk stom.

Die spiercellen die aangemaakt worden zijn echt niet in 3-4 maanden al volwassen genoeg om meteen te kunnen gaan groeien. Reken er maar eerder een jaar voor uit.

Lol jij snapt er ook al niet veel van :o.

Ben ik heelmaal mee eens .
Ik zit en beetje op het chemie level, en heb bepaalde studies gelezen dat je eerst en buffer moet op bouwen met testo,het beste wat nog aromatiseren aan toe.Dan zou je de hgh compleet uit nutigen
Alleen hgh zetten ik weet niet nooit gedaan ,maar ben nog niet aan het verouderings proces bezig.

Laatst bewerkt:
Volgens mij kwam HGH niet uit je testikels, maar zit het tussen je oren....
HGH/IGF wordt aangemaakt in de hypofyse in je achterhoofd en testosteron voornamelijk dus in de testikels. Testo beinvloed HGH-aanmaak maar andersom weinig.

HGH buiten de kuur om gebruiken kan wel, maar zal dan waarschijnlijk een iets ander of minder effect hebben. Puur vanwege het feit dat de training intensiever is tijdens de kuur en de spieren dus meer groei vragen.

@Falstyr, je maakt geen babycellen aan hoor. Zo'n theorie gaat in rook op.......
En cellen groeien nauwelijks, je groeit door meer cellen te kweken, alleen vetcellen groeien meer dan spiervezelcellen. Vetcellen laten ook stresshormoon aanmaken om de cellen te laten vullen, spiercellen niet (dacht ik).

• Topic Starter Topic Starter

Dus jij vind een half jaar aan de groeihormoon niet genoeg.
En om meteen na me kuur weer aan de ana s te gaan lijkt me niet zo handig.
Dus wacht ik 3 maanden ga toch niet een half jaar aan de ana s achter elkaar.
Ik ga echt geen groeihormoon in me fl**ker spuit omdat me ballen dan minder snel krimpen.
Kom anders maar is met een goed voorstel hoe jij het zou doen.

Terug
Naar boven