XXL Nutrition

ondergoed yes or no

Soms vind ik het leuk om een trainingsbroek aan te doen zonder ondergoed, dan is je zaakje beter te zien, enne geloof me... Veel bekijks van lekkere vrouwen 100% garantie op coïtus tijdens uitgaan.

Jij gaat uit in een trainingsbroek?

anders kan je elke dag van jeansbroek en trainingsshort gaan wisselen

anders kan je elke dag van jeansbroek en trainingsshort gaan wisselen

Als je alles goed wast, heb je daar geen last van, eveneens het eten van voldoende vezels en het drinken van voldoende vocht.

Ofterwijl als ik me hand langs me reet haal stinkt het niet.

Ik schijt maar 1 keer per dag en darna ga ik douchen.

Dus weet niet hoe dat bij anderen zit.?

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

net wat ik dacht . armoedzaaier!

Mwha mijn trainingsbroeken zijn allemaal van Gasp, en mijn Jeans van G-star.

Dusja, ik draag inderdaad geen blue-blood, armani et cetera.

Als je alles goed wast, heb je daar geen last van, eveneens het eten van voldoende vezels en het drinken van voldoende vocht.

Ofterwijl als ik me hand langs me reet haal stinkt het niet.

Ik schijt maar 1 keer per dag en darna ga ik douchen.

Dus weet niet hoe dat bij anderen zit.?

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Mwha mijn trainingsbroeken zijn allemaal van Gasp, en mijn Jeans van G-star.

Dusja, ik draag inderdaad geen blue-blood, armani et cetera.

laatste druppel van het pissen is toch altijd in je broek, nu heb je nog een onderbroek als buffer, maar anders gaat je jeansbroek nogal meuren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze jonguh

laatste druppel van het pissen is toch altijd in je broek, nu heb je nog een onderbroek als buffer, maar anders gaat je jeansbroek nogal meuren

Als je genoeg vocht tot je neemt is het zeer onwaarschijnlijk dat je broek van 1 druppel urine gaat stinken (mijn ervaring), anderzijds veeg ik me lul altijd ff af met een stukje WC papier. Maar vaak kan ik zo uitplassen dat er zelfs geen druppel meer uit komt.

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze jonguh

:roflol:

Ligt eraan vaak krijg ik een bult achter m'n ballen ineens en dan schuurt m'n broek over die plek en maakt het nog veel erger. Dan niet dus.

Uiteraard.

topic gerelateerd: Ik draag het liefste van die wijde witte HEMA onderbroeken
die je moeder ook draagt. Serieus, het zit niet te strak en je testikels hebben gewoon 'zwieber' ruimte.

With my massive shit, I don't wear underwear.

Terug
Naar boven