AndroidHealthClinic

ondergoed yes or no

Soms vind ik het leuk om een trainingsbroek aan te doen zonder ondergoed, dan is je zaakje beter te zien, enne geloof me... Veel bekijks van lekkere vrouwen 100% garantie op coïtus tijdens uitgaan.

Ah dus dat is de truc :eek: thanks r*tard

oeps, bedoelde retired natuurlijk

Dit topic gaat gewoon te ver:o

Vanalles.

Ben jij zijn Poepslet???

Ik heb het graag schoon, zodat ik me witte onderbroeken niet na een keer dragen weg hoef te pleuren.

Een poepslet. Is dit soort woordspelletjes 'geinig' daar in Nederland?

Zie er de leut van in r*tard. ehm retajerd

Ik krijg vaak gaten in mijn onderbroek. iemand enig idee hoe dat komt? :dunno:

Klopt, met natte doekjes goed schoonvegen en dan even met je vinger een klein stukje naar binnen moet de truc ook klaren.

:roflol::roflol: De tijd dat ik natte doekjes gebruikte is toch al een tijdje voorbij. Probleem is als je begint met die natte doekjes en je erna nog met een droog wil vegen het precies totaal niet meer lukt omdat je aars dan al vochtig is. Houdt het daarom liever alleen bij droog wc-papier.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol::roflol: De tijd dat ik natte doekjes gebruikte is toch al een tijdje voorbij. Probleem is als je begint met die natte doekjes en je erna nog met een droog wil vegen het precies totaal niet meer lukt omdat je aars dan al vochtig is. Houdt het daarom liever alleen bij droog wc-papier.

als ik dringend moet douche ik mij altijd maakt niet uit waar ik ben bij vrienden of famillie **** it ik spring effe onder de douche , vrienden kunnen dan wel eens klagen maar ze weten dat ik dan anders op hun trap durf te schijten dus laten ze me maar doen

Een rok met niks onder :)

me oma gaat me een kilt maken :)
ga ik niks onder aandoen ;)

Zal wat zijn, als een wijf je aan het ppen is en ze gaat je ballen likken, en het stinkt dan naar stront of een andere onwelriekende geur.

Als wijf zal ik dat niet pikken.

Zal wat zijn, als een wijf je aan het ppen is en ze gaat je ballen likken, en het stinkt dan naar stront of een andere onwelriekende geur.

Als wijf zal ik dat niet pikken.

Niet laten ppen als je je pik niet gewassen en douche voor het slapen gaan is de oplossing.

potverdomme ik moest echt hardop lachen van dit topic :roflol:

OT, boxer, altijd.

Ik krijg vaak gaten in mijn onderbroek. iemand enig idee hoe dat komt? :dunno:

Volgende keer dat je een object anaal inbrengt, je ondergoed onttrekken van je gestel. Heb mezelf ook meerdere malen moeten betrappen op een dergelijk zwakhoofdige flater.

Terug
Naar boven