MuscleMeat

Onderkin

• Topic Starter Topic Starter
Kan niet man. Laat je bovenlichaam ook is zien, met shirt uit fototje maken aub.

Nee klopt, ik heb gelogen.
Moet je zien hoe dik ik ben:eek:

2dgs39e.jpg

omg dikz*k :(

Blijkbaar wel. Zeker weten dat je niet je buik inhoud? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Blijkbaar wel. Zeker weten dat je niet je buik inhoud? :rolleyes:

hahaha waarom zou ik?
Voor de chickies hier? xDD

Nee, maar volgens mij is het inderdaad de bouw van mijn gezicht.
Mijn vader heeft het ook, ook al heeft hij wel een bierbuik.

Er zit wat op je kin..
Nee, die andere

Misschien op een harder kussen slapen?

Is dat niet genetisch bepaald?
Misschien is je lichamelijk vetverdeling niet erg proportioneel haha

+1 zelf ook last van...je hebt gewoon pech gozer
Je kunt wel gaan dieëten en er een paar lipo stabil naalden injassen maar of dat nou zo gezond is

voordat je gaat slapen een elastiek (niet te strakke) om je hoofd en je kin doen, dat schijnt te helpen. heb het een tijdje geleden ergens in een artikel gelezen. succes kerel!

dat zal met vocht te maken hebben clein, en dat veert gedurende de dag dan lekker terug en je loopt met een mooie streep rond :P

dat zal met vocht te maken hebben clein, en dat veert gedurende de dag dan lekker terug en je loopt met een mooie streep rond :P

dat valt best mee hoor. mijn tante merkte wel enige verandering en zij dacht dat ze overdag ook met een afdruk op haar wangen liep, maar na een half uurtje na het opstaan was het verdwenen. ik zou zeggen probeer het eens een weekje.

Ik hoorde dat er ook een thee was die dit kan oplossen :|

Met alle respect maar je hebt voorzover ik het kan zien gewoon een smalle/kleine onderkaak, en daar verander je met een ander eetpatroon niets mee.

Je zult of er mee moeten leren leven of een prothese nemen.

Haha inderdaad, niks zorgwekkends.
Je bent niet dik, en heb wel erger gezien.
Als dit het ergste is wat je dwars zit?

Heb er tegenwoordig ook last van. Ben ook zo'n tiental kg te zwaar, maar doordat ik als ik 12-16 jaar redelijk dik was en dan fel vermagerd heb, is het vet op mijn onderkin er altijd een klein beetje gebleven. :mad: Als je vetpercentage 10-12% is kan het volgens mij niet zo erg zijn, behalve als je van nature dikke kaken hebt.. Naarmate je ouder wordt zal dit volgens mij weggaan. Sommige mensen hebben tijdens hun puberteit en jonge volwassenheid gewoon een dikkere kop, als je ouder wordt kan het goed zijn dat dat vet weg gaat, mits je vetpercentage normaal blijft.

Er hangt een kussen onder je kin..

enig idee hoe dit kan komen?:)
waarom gaat het vet niet naar mijn buik maar naar mijn kin?:eek:
Of regelt de natuur dat:d
en zijn er geen oefeningen die het vet kunnen minderen?

Mvg

ja ga voor de spiegel gaan staan en de kin naar voren brengen en aanspannen loslaten etc iedere dag doen 5 min;)

Ik zou me wat minder zorgen maken over mijn onderkin maar des te meer over die rare witte strepen op je heupen!

je hebt gewoon geen kin, geen krachtige kaaklijn
je kan je kaak naar voren laten zetten.. dan trekt die blub onder je kin wel strak

Terug
Naar boven