MuscleMeat

ondertitels erbij zetten hoe

XLarge

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik ben ik bezit van azureus {torrent}dvd schrink nero enz,
maar nu is mijn vraag; als ik die film heb gedownload hoe krijg ik die ondertitels erbij?ik weet waar ik ze kan downloaden.

BVD

Ik haal de ondertitels altijd van www.divxstation.com. En voor download gewoon een mediaplayer waarmee je ondertitels kunt gebruiken (ik heb core media player).

BSplayer is ook een goeie player om films en ondertitels in te laden!

[Link niet meer beschikbaar]

Goeie site voor NL-ondertitels!

Ik doe ze altijd omzetten met WinAvi VideoConverter, en als je dan de ondertiteling dezelfde naam geeft als het avi bestand (of dit nou gecodeerd is met DivX of Xvid maakt niet uit) en alle bestanden in dezelfde directory zet dan krijg je een filmpje met de ondertiteling erin gebakken :)

je kan btw ook branden met dit progje, maar ik raad toch Nero aan ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dex zei:
Ik doe ze altijd omzetten met WinAvi VideoConverter, en als je dan de ondertiteling dezelfde naam geeft als het avi bestand (of dit nou gecodeerd is met DivX of Xvid maakt niet uit) en alle bestanden in dezelfde directory zet dan krijg je een filmpje met de ondertiteling erin gebakken :)

je kan btw ook branden met dit progje, maar ik raad toch Nero aan ;)

dus eerst de film converten, dan de naam van de ondertiteling wijzigen en dan naar nero om te branden?
{Ik ben nieuw met dit}

• Topic Starter Topic Starter
bedankt kerel.

mvg

XLarge zei:
dus eerst de film converten, dan de naam van de ondertiteling wijzigen en dan naar nero om te branden?
{Ik ben nieuw met dit}

Nee je moet de ondertiteling in dezelfde directory hebben staan, en de ondertiteling moet hetzelfde heten als het avi bestand (afgezien van de extensie .srt uiteraard ;)) en als je de film dan in WinAvi VideoConverter gaat converteren dan wordt de film met de ondertiteling erbij geconverteerd :)

Terug
Naar boven