- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees nog eens na

De vooroordelen over de Belgen worden maar weer mooi bevestigd.. iemand zei ooit.. als een vooroordeel steeds wordt bevestigt is het dan nog een vooroordeel?
En dan maar zeggen dat het een klein groepje is.. nee.. die moppen komen er niet voor niets..
![]()
Belgen? Ach ja tegenwoordig met de geweldige snel-Belg wet die we hier hebben kan elke r*tard in no time en free of charge een Belg worden. Maar goed het gaat dus voornamelijk over moslims, uit Marokko.
Ik heb er nooit wat over geleerd, zat ook op zo'n erg christelijke school. Wat een klote school was dat zeg, de nonnen liepen daar los door de gangen, die school was dus gebouwd vlak naast een klooster of zoiets. Zolang je gelovig was mocht je alles op je hoofd dragen wat je wilde maar droeg geen pet of een ander 'atheïstisch hoofddeksel' want dan kon je een namiddagje straf gaan uitzitten.
nja bij mij was het dan nog niet zo erg dat er nonnen liepen. maar goed petjes en bep. merken mochten we ook niet dragen. 
Nog een manier om de islam op te leggen, maar dan aan de jongeren.

"Hmmz buiten het feit wat mensen zeggen...Die mensen komen hiereen en doen 1 voor 1 aanpassen over een eeuw zijn wij ook streng gelovig. Als ze zo graag die leraren willen ontzien geven ze maar evolutie en religie apart en laat het kind kiezen.
Misschien wekt het nog wat wederzijds respect op of breekt het af.
Mvg
Sorry voor me type kunstjes.
Maar buiten dat snap ik niet waarom die leraren het niet willen. Ga anders bij een school waar ze dat geloven en het kunnen leren een de gelovige kindertjes.. Ikzelf zou niet eens bij die les komen. Alles is krom.,.
Mvg
Kijk de evolutietheorie van darwin is zoals de naam het al zegt een theorie.
Geen vaststaand feit zoals dat bijvoorbeeld 2+2=4 wel is.
Leerlingen dienen daarom verscheidene theorieen/aannames aangaande evolutie te moeten leren om zo tot een ruim beeld te komen
Dus als aan de theorie van darwin OP WETENSCHAPPELIJKE gronden in de les wordt getwijfeld en vervolgens ook een andere wetenschappelijk theorie wordt gegeven, dan kan ik dat alleen maar toejuichen.
Oprotten met religie in het onderwijs. (bedenk dat ik mijzelf enigszins als christen beschouw, dus dat wil al wat zeggen)
Kijk de evolutietheorie van darwin is zoals de naam het al zegt een theorie. Geen vaststaand feit zoals dat bijvoorbeeld 2+2=4 wel is. Leerlingen dienen daarom verscheidene theorieen/aannames aangaande evolutie te moeten leren om zo tot een ruim beeld te komen. Dus als aan de theorie van darwin OP WETENSCHAPPELIJKE gronden in de les wordt getwijfeld en vervolgens ook een andere wetenschappelijk theorie wordt gegeven, dan kan ik dat alleen maar toejuichen.
Echter in mijn opinie valt een religieuze theorie daar in ieder geval zeker niet onder, omdat het niets met wetenschap te maken heeft, geen verificatie/falsificatie, geen inductie of deductie etc. etc.. Bij biologie onderwijs je wetenschap, bij levensbeschouwingslessen onderwijs je religie, simple as that. Als een leraar levensbeschouwing/godsdienstleer het in de les gaat hebben over kernsplitsing dan kijkt iedereen ook raar op, immers het heeft niets met levensbeschouwing/godsdienstleer te maken. Ik bedoel what's next? economieleraren die niet meer over rente mogen praten omdat rente volgens de koran eigenlijk verboden is? Gemengd gymen verboden omdat bijbelfreaks vinden dat het ongepast is?
Oprotten met religie in het onderwijs. (bedenk dat ik mijzelf enigszins als christen beschouw, dus dat wil al wat zeggen)