- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrijheid van religie betekend ook vrijheid op een scholingswijze, willen de autoriteiten dit voorkomen dan moeten ze het beroep aantrekkelijker maken voor atheïsten.
Nope. Seculariteit is de schakel die je mist.
De evolutietheorie ligt open voor verificatie door wie dan ook, moslim, jood, atheist, n*ger of nazi. De methoden zijn uitstekend beschreven en schetsen op bepaalde vlakken een zeer scherp beeld. Het is een fout om data en betekenis aan elkaar te koppelen. De evolutietheorie negeren is gelijk aan het ontkennen van het rond zijn van de aarde, of de kennis van onze eigen fysiologie.
Gezond denkende mensen, daar moet het beroep geschikt en aantrekkelijk voor zijn. Gelovige mensen kunnen heel prima die functie vervullen. In het natuurwetenschappelijk onderwijs hoort wetenschap thuis, je kind daarvan onthouden omdat de implicaties je niet aanstaan (hetgeen dus JOUW implicaties zijn, niet die van de wetenschap) is een zeer grof zwaktebod.
Wat een onzin, vrijheid om je kind op te voeden hoe je wil is een recht dat een ieder zou moeten hebben, het is al erg genoeg dat thuisscholing in Nederland niet is gelegaliseerd waardoor kinderen die linkse troep aan moeten horen uit hun maatschappijleerboeken.
Wat een onzin, vrijheid om je kind op te voeden hoe je wil is een recht dat een ieder zou moeten hebben, het is al erg genoeg dat thuisscholing in Nederland niet is gelegaliseerd waardoor kinderen die linkse troep aan moeten horen uit hun maatschappijleerboeken.
Je kan alsnog een VMBO/HAVO/VWO/Gymnasium-diploma halen na je thuisscholing.Welke zekerheid heeft een werkgever dat jij als thuisgeschoolde genoeg weet? Dat je je eigen kinderen wilt onderwijzen oke, maar verwacht niet dat ze een fatsoenlijke baan krijgen. Het is beter dat onderwijs door de overheid is geinstitutionaliseerd dan leert iedereen hetzelfde, en heeft iedereen een volwaardige diploma. Wat je daarbuiten aan je eigen kind leert is jou zaak. En wat betreft de maatschappijleerboeken: maatschappijleer is een flutvak dat hooguit 1uur per week wordt gegeven. Ik zal eerlijk zijn dat ik in mijn hele leven 1 les van dat vak gevolgd heb. als jij je zorgen maakt dat je kinderen gebrainwashed worden van 1uur 'linksche' troep tijdens maatschappijleer, dan moet je ze maar beter opvoeden.
Je kan alsnog een VMBO/HAVO/VWO/Gymnasium-diploma halen na je thuisscholing.
klopt...samenwerken met/in projectmatige cases zal op school een stuk makkelijker zijn dan met een internet studie........Ik ben bang dat er ERG veel potentiele VWO/Gymn. klanten tussen zullen zitten die een dijk van een achterstand zullen hebben na thuisscholing tijdens de middelbare school periode. De verschillende opleidingen zijn meer dan alleen het diploma...

christenen veroveren de wereld!

christenen veroveren de wereld!
...........ik heb het je gezegd!
![]()
De moslims zijn anders ook goed bezig. Nu zouden atheïsten de wereld ook wel kunnen 'veroveren', indien ze hun kinderen in dezelfde mate zouden indoctrineren als de gelovigen, helaas (of gelukkig, het is maar hoe je het bekijkt) voor hen verlagen zij zich niet tot deze methoden.christenen veroveren de wereld!
...........ik heb het je gezegd!
![]()
De moslims zijn anders ook goed bezig. Nu zouden atheïsten de wereld ook wel kunnen 'veroveren', indien ze hun kinderen in dezelfde mate zouden indoctrineren als de gelovigen, helaas (of gelukkig, het is maar hoe je het bekijkt) voor hen verlagen zij zich niet tot deze methoden.

De moslims zijn anders ook goed bezig. Nu zouden atheïsten de wereld ook wel kunnen 'veroveren', indien ze hun kinderen in dezelfde mate zouden indoctrineren als de gelovigen, helaas (of gelukkig, het is maar hoe je het bekijkt) voor hen verlagen zij zich niet tot deze methoden.
Ik ben bang dat atheisten per definitie niet vrij zijn van de indoctrinatie van hun kinderen. Het atheisme is een bepaalde kijk op de wereld (waarvan ik overigens denk dat het een logische keus is), er zit geen inherente ethiek in dit denkbeeld. Verre van dat zelf, de atheist is wat dat betreft moeilijk af, hij of zij is zelf volledig verantwoordelijk voor het vormgeven van de eigen normen en waarden. Er is in beginsel geen enkele regel.
Heerlijk toch om werkelijk vrij te zijn in je denken!