XXL Nutrition

Onderzoek en hoeveelheid

aura

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Wat ik me af vraag is of jullie je eerst hebben laten checken voordat jullie gingen kuren. Geeft dit je dan ook een beter gevoel de kuur in wil ik weten.
Of is een onderzoek niet nodig als je een kuur neemt van een week of 10. Zeg maar de gem. kuur.
Ook lees ik al een tijdje mee en zie ik dat er makkelijk een advies aan een ieder wordt gegeven.
Vaak test-e 500 mg, erg populair de laatste tijd ;)
Ook zie je vaak dat iemand die 80 kg weegt hetzelfde te horen krijgt als een persoon van 90 of 100 kg.
Mij lijkt,zeg het me als ik het fout inzie, dat iemand van 80 kg niet dezelfde hoeveelheid nodig heeft alsdegene van 100 kg. 80 kilo is sneller gevuld?
Even blijven hangen bij de test-e 500 mg(hoeveel ml is dit?).
Iemand van 80 kg gaat toch meer gainen dan de persoon die al op 100 kg staat?

Het lijkt me interessant of iemand hier een passend antwoord op heeft.

Dat iemand van 80 kilo meer gaat gainen opdezelde dosering AS dan iemand van 100 kilo wil natuurlijk echt niet altijd het geval zijn aangezien de gains bij lange na niet alleen aan de roids liggen maar meer aan voeding training etc.
500mg test is gewoon een lekkere basis of je nou 80 of 100 kilo weegt
250mg test only in de week zal al snel te weinig zijn en 750mg al snel te veel voor de eerste keer.

500mg is 2ml. ik neem 750mg en vind dit zelfs niet te veel.

500 mg test e
is lekker:)

• Topic Starter Topic Starter
Ok voeding blijft de basis. Maar een persoon die 80 weegt zal minder hoeven te eten dan de persoon van 100kg voor dezelfde kg spieren of niet?
Maar wat ik me nog afvroeg is of dat jullie gewoon zomaar zijn begonnen of eerst je hebben laten onderzoeken bij de dokter.

denk niet dat het zo is de 1 zet gewoon sneller aan dan de andere
de 1 zal harder moeten trainen meer moeten eten
niet idereen is het zelfde gebouwd:)

Het is 500mg omdat eigen aanmaak al in de buurt komt van 250mg en dan maakt het niet uit of je nou 70 weegt of 100.

Je kan wel kiezen, als je 115 weegt, om 750mg te pakken IMO.
500mg is dus minimaal vind ik...

Hoeveel jwan???

Ik denk dat 50 mg per week voor de gemiddelde man iets realistischer is :D

Het is 500mg omdat eigen aanmaak al in de buurt komt van 250mg en dan maakt het niet uit of je nou 70 weegt of 100.

Je kan wel kiezen, als je 115 weegt, om 750mg te pakken IMO.
500mg is dus minimaal vind ik...

M'n vriend, ik moet je helaas teleurstellen want het klopt niet wat je zegt.

Lichaamseigentetosteron gaan niet met mg maar met nmol/l = nanomol per liter.

En normaal persoons Testosteron ligt tussen de 10 - 40 nmol/l

Tsja, maar een nmol/l zegt de meeste mensen weer niet zoveel.
Voor wat het waard is: In de medische wereld word de productie van een gemiddelde man op 7 mg per dag aangehouden.

Terug
Naar boven