Wat ik me af vraag is of jullie je eerst hebben laten checken voordat jullie gingen kuren. Geeft dit je dan ook een beter gevoel de kuur in wil ik weten.
Of is een onderzoek niet nodig als je een kuur neemt van een week of 10. Zeg maar de gem. kuur.
Ook lees ik al een tijdje mee en zie ik dat er makkelijk een advies aan een ieder wordt gegeven.
Vaak test-e 500 mg, erg populair de laatste tijd
Ook zie je vaak dat iemand die 80 kg weegt hetzelfde te horen krijgt als een persoon van 90 of 100 kg.
Mij lijkt,zeg het me als ik het fout inzie, dat iemand van 80 kg niet dezelfde hoeveelheid nodig heeft alsdegene van 100 kg. 80 kilo is sneller gevuld?
Even blijven hangen bij de test-e 500 mg(hoeveel ml is dit?).
Iemand van 80 kg gaat toch meer gainen dan de persoon die al op 100 kg staat?
Het lijkt me interessant of iemand hier een passend antwoord op heeft.
Of is een onderzoek niet nodig als je een kuur neemt van een week of 10. Zeg maar de gem. kuur.
Ook lees ik al een tijdje mee en zie ik dat er makkelijk een advies aan een ieder wordt gegeven.
Vaak test-e 500 mg, erg populair de laatste tijd
Ook zie je vaak dat iemand die 80 kg weegt hetzelfde te horen krijgt als een persoon van 90 of 100 kg.
Mij lijkt,zeg het me als ik het fout inzie, dat iemand van 80 kg niet dezelfde hoeveelheid nodig heeft alsdegene van 100 kg. 80 kilo is sneller gevuld?
Even blijven hangen bij de test-e 500 mg(hoeveel ml is dit?).
Iemand van 80 kg gaat toch meer gainen dan de persoon die al op 100 kg staat?
Het lijkt me interessant of iemand hier een passend antwoord op heeft.
ach ja sorry