XXL Nutrition

One Day You may tattoo

Waarom niet iets persoonlijks verzinnen wat een betekenis voor je heeft.

Tenzij je al helemaal onder zit en dit een "gewoon omdat het kan" actie is. Die zooi van Piana vind'k persoonlijk maar kansloos.

Zal zakelijk Vlaanderen leuk vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom niet iets persoonlijks verzinnen wat een betekenis voor je heeft.

Tenzij je al helemaal onder zit en dit een "gewoon omdat het kan" actie is. Die zooi van Piana vind'k persoonlijk maar kansloos.

het is men eerste ;)
en het is als motivatie omdat de look van Rich Piana men doel is uiteindelijk niet 100 hetzelfde natuurlijk

Zou nooit iets op mijn poezelige handjes zetten. En heb het niet zo voor teksten.

Op je hand? Nu lijkt dit echt het beste idee ooit volgens jou, maar wacht maar tot je in het echte leven staat... Je bent 17 jaar... Ik was ook jong bij men eerste tattoo, ik ga hier niet in detail traden hoe of wat ik heb gezet toen, maar ik kan alleen maar zeggen dat je echt goed moet nadenken, jeugdzondes in de vorm van een tattoo draag je voor de rest van je leven met je mee.

Op je hand? Nu lijkt dit echt het beste idee ooit volgens jou, maar wacht maar tot je in het echte leven staat... Je bent 17 jaar... Ik was ook jong bij men eerste tattoo, ik ga hier niet in detail traden hoe of wat ik heb gezet toen, maar ik kan alleen maar zeggen dat je echt goed moet nadenken, jeugdzondes in de vorm van een tattoo draag je voor de rest van je leven met je mee.
Ben volgende maand 18 ben al bijna 2jaar van plan om er een te laten zetten dus erbij wel over nagedacht ;)

Ben volgende maand 18 ben al bijna 2jaar van plan om er een te laten zetten dus erbij wel over nagedacht ;)

Kan je volgende maand wel 18 zijn, maar dan ben je nog steeds gewoon een kind.

Op (te) opvallende plekken kan het behoorlijk je toekomst beinvloeden. Ik spreek uit ervaring.
Ik ben een voorstander van doen wat je zelf wilt, absoluut, maar jouw toekomst ligt enigszins in de handen van anderen. Denk aan sollicitatiegesprekken etcetera. Ik ben vast niet de enige die dit tegen je gezegd heeft ;-)

Je gaat het toch wel doen, hoe dan ook. Ook daarbij spreek ik uit ervaring.

Kan je volgende maand wel 18 zijn, maar dan ben je nog steeds gewoon een kind. Op (te) opvallende plekken kan het behoorlijk je toekomst beinvloeden. Ik spreek uit ervaring. Ik ben een voorstander van doen wat je zelf wilt, absoluut, maar jouw toekomst ligt enigszins in de handen van anderen. Denk aan sollicitatiegesprekken etcetera. Ik ben vast niet de enige die dit tegen je gezegd heeft ;-) Je gaat het toch wel doen, hoe dan ook. Ook daarbij spreek ik uit ervaring.
Imo maakt het niet meer zoveel uit of je nu een tattoo hebt of niet tegenover een paar jaar terug,zou toch nooit een kantoorbaan doen werk momenteel in een familiezaak en als ik men rijbewijs heb ga ik voor men opleiding fitness initiator ,daarna gezondheids coach is toch al 2jaar dat ik zelf nog ervaring kan opdoen met trainen en voeding we zien wel daarna ga me er niet echt druk in maken;)

Imo maakt het niet meer zoveel uit of je nu een tattoo hebt of niet tegenover een paar jaar terug,zou toch nooit een kantoorbaan doen werk momenteel in een familiezaak en als ik men rijbewijs heb ga ik voor men opleiding fitness initiator ,daarna gezondheids coach is toch al 2jaar dat ik zelf nog ervaring kan opdoen met trainen en voeding we zien wel daarna ga me er niet echt druk in maken;)

Er is geen verschil met een paar jaar terug hoor. Is niet waar ;-)

In de fitness en gezondsheidswereld heb je ook van die zeikerds zitten die anti-tattoo zijn. Het is nu eenmaal zo. Je gaat het vanzelf wel merken. Komt goed ;-)

Er is geen verschil met een paar jaar terug hoor. Is niet waar ;-) In de fitness en gezondsheidswereld heb je ook van die zeikerds zitten die anti-tattoo zijn. Het is nu eenmaal zo. Je gaat het vanzelf wel merken. Komt goed ;-)
Ja ben nu ook niet echt van plan om in een basic fit ofzo te werken mSs al start ja ,dan nog moet he al heel hard opletten als je een horloge z'n hemd of trui draagt voor hem te zien,heb al mensen met die gaten in hun oren zien opdienen ook :P

ben van plan dit te laten zetten http://www.facebook.com/OfficialRic...0.1410301804./491835834266390/?type=3&theater wat is jullie mening (ga het toch doen maar gewoon uit intresse)

Kan je volgende maand wel 18 zijn, maar dan ben je nog steeds gewoon een kind. Op (te) opvallende plekken kan het behoorlijk je toekomst beinvloeden. Ik spreek uit ervaring. Ik ben een voorstander van doen wat je zelf wilt, absoluut, maar jouw toekomst ligt enigszins in de handen van anderen. Denk aan sollicitatiegesprekken etcetera. Ik ben vast niet de enige die dit tegen je gezegd heeft ;-) Je gaat het toch wel doen, hoe dan ook. Ook daarbij spreek ik uit ervaring.

Je vraagt naar de mening van mensen maar gaat het toch wel doen? Waarom zou je de mening van anderen dan willen. Mensen geven jou hun mening hier en ook nog is goed advies want het is ook waar en jij hebt er maling aan. Dat moet je natuurlijk zelf weten, maar ze hebben wel gelijk. Een tattoo op zichtbare plekken zetten is zeker niet aan te raden.

Wie zegt dat jij altijd werk kan krijgen/houden in de fitness branche en misschien moet je ooit een carrière switch maken tijdelijk en krijg je geen werk door die zichtbare tattoo. Denk verder dan nu en de aankomende 5 jaar. ;)

Als je er toch zo zeker van bent, waarom vraag je dan alsnog om meningen?

Ik zou zeggen doe dan maar hoor en wordt tegelijkertijd een toekomstige potentiele klant van mij....

klik

Ik vind het er niet uitzien. De tattoo zelf niet en de plaats niet. Het roept ook vragen op zoals; Wat betekent het? Waarom op je hand? Wat doe je als je nergens werk kan vinden vanwege je tattoo? Simpelweg lange mouwen zal niet werken en met handschoenen werken wordt denk ik ook niet geaccepteerd.

Wauw mensen die rekening houden met het werk, wat een grap. Je leeft niet om te werken.
Jongen, als jij dat mooi vindt moet je dat mooi doen. Als het werk je niet 'neemt' zoals je bent, moet je daar ook niet willen werken.

Wauw mensen die rekening houden met het werk, wat een grap. Je leeft niet om te werken. Jongen, als jij dat mooi vindt moet je dat mooi doen. Als het werk je niet 'neemt' zoals je bent, moet je daar ook niet willen werken.

Klopt, maar als je normaal wilt leven is een betaalde baan toch wel verdomd handig.

Als je over 10 jaar werk zoekt omdat je ontslagen wordt of wat dan ook en je bent al 10x afgewezen wegens vage redenen terwijl je de perfecte kandidaat was (de kans is dan groot dat hij je afgewezen heeft door je tattoo) dan ga je toch wel spijt krijgen van je tattoo..
Daar zit je dan, zonder werk, zonder eten, maar je hebt tenminste WEL een tattoo op je hand!

ik bedoel uiteraard TS, maar ik zeg ''je'' omdat het voor iedereen geldt met een zeer opvallende tattoo

Wauw mensen die rekening houden met het werk, wat een grap. Je leeft niet om te werken.
Jongen, als jij dat mooi vindt moet je dat mooi doen. Als het werk je niet 'neemt' zoals je bent, moet je daar ook niet willen werken.

Als jij geen werk hebt, hoe ga jij dan leven?

Als jij geen werk hebt, hoe ga jij dan leven?

Zal er dan echt geen één werkgever, in dezelfde branche, in België zijn die niet kijkt naar uiterlijk, maar naar zijn werkelijke vaardigheden? Geloof ik niets van. Desalniettemin moet iedereen lekker zelf weten wat ze doen. Ik ga mijzelf niet druk maken om wat anderen van mij denken, daar is het leven veel te kort voor.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Klopt, maar als je normaal wilt leven is een betaalde baan toch wel verdomd handig.

Als je over 10 jaar werk zoekt omdat je ontslagen wordt of wat dan ook en je bent al 10x afgewezen wegens vage redenen terwijl je de perfecte kandidaat was (de kans is dan groot dat hij je afgewezen heeft door je tattoo) dan ga je toch wel spijt krijgen van je tattoo..
Daar zit je dan, zonder werk, zonder eten, maar je hebt tenminste WEL een tattoo op je hand!

ik bedoel uiteraard TS, maar ik zeg ''je'' omdat het voor iedereen geldt met een zeer opvallende tattoo

Ik mag hopen dat dit over 10 jaar niet meer gebeurt..

Zal er dan echt geen één werkgever, in dezelfde branche, in België zijn die niet kijkt naar uiterlijk, maar naar zijn werkelijke vaardigheden? Geloof ik niets van. Desalniettemin moet iedereen lekker zelf weten wat ze doen. Ik ga mijzelf niet druk maken om wat anderen van mij denken, daar is het leven veel te kort voor. ---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ---------- Ik mag hopen dat dit over 10 jaar niet meer gebeurt..

Ja, je mag hopen dat dit dan niet meer is..maar op basis van hoop een tattoo zetten, is niet slim.

Terug
Naar boven