AndroidHealthClinic

One Day You may tattoo

En je staat op negeer kan afleiden van je post geschiedenis dat je alleen maar mensen probeert te irriteren

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Als jij dat wilt why not :p

Omdat ik een goede toekomst wil :o Helaas leven we in een wereld waarin ''als ik dat wil, dan doe ik het toch gewoon'' niet op gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat er toch brood op de plank moet knul. En werken in een andere sportschool als die je noemt (of soort gelijke) is veel minder vaak van toepassing.
Hebben een familie zaak dus werk is geen probleem ,voor werk zijn contacten meer belangerijk dan uiterlijk imo behalve als he iets als personal trainer ofzo doet natuurlijk

Hebben een familie zaak dus werk is geen probleem ,voor werk zijn contacten meer belangerijk dan uiterlijk imo behalve als he iets als personal trainer ofzo doet natuurlijk

En die familiezaak gaat nooit failliet?
Die familiezaak is garantie voor 50 jaar aan werk?
Jij wilt dus 50 jaar blijven werken daar?

Je moet het zelf weten, maar doe niet zo defensief als iemand je tips geeft.
Kan zo lijken type altijd wat kort zeker op gsm maar is ni zo bedoelt wss alleen op die ene Pipo ;)

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

En die familiezaak gaat nooit failliet? Die familiezaak is garantie voor 50 jaar aan werk? Jij wilt dus 50 jaar blijven werken daar?
Tijdelijk tot we een andere zaak opendoen en tot ik genoeg ervaring heb om personal trainer of iets dergelijk te worden

Dus ja, jij blijft 50 jaar lang dat werk doen totdat je een personal trainer wordt met een eigen bedrijf.

Oke, dan vooral doen ;)

Dus ja, jij blijft 50 jaar lang dat werk doen totdat je een personal trainer wordt met een eigen bedrijf. Oke, dan vooral doen ;)
Wie zei 50 jaar ?^^ en waarom niet ben er eigelijk me opgegroeid met in de horeca te werken
Was eigelijk de bedoeling dat we een gym gingen overnemen maar was al weg :p

Wie zei 50 jaar ?^^ en waarom niet ben er eigelijk me opgegroeid met in de horeca te werken
Was eigelijk de bedoeling dat we een gym gingen overnemen maar was al weg :p

Ik zei 50 jaar, aangezien je nog 50 jaar moet werken (tenzij dat werk van je zo goed verdient dat je vervroegd kan stoppen met werken).

Wat houdt je tegen om 'm te zetten?

Wat een retarded idee zeg :roflol:

Niets moet alleen nog weten door wie wil geen randdebiel dat men tattoo verneukt en wil iemand aan huis of in privé

Beter zoek je een gerespecteerde tattooshop en geen randdebiel, zoals jij zelf al zegt, die alleen maar in privékring aan z'n klanten kan komen.

Mijn god. Ik dacht dat je hierover nagedacht had?

Beter zoek je een gerespecteerde tattooshop en geen randdebiel, zoals jij zelf al zegt, die alleen maar in privékring aan z'n klanten kan komen. Mijn god. Ik dacht dat je hierover nagedacht had?
Meeste doen het ook aan huis volgens mij:p

Terug
Naar boven