AndroidHealthClinic

One Day You may tattoo

Wauw mensen die rekening houden met het werk, wat een grap. Je leeft niet om te werken. Jongen, als jij dat mooi vindt moet je dat mooi doen. Als het werk je niet 'neemt' zoals je bent, moet je daar ook niet willen werken.

Wat doe jij voor werk? Woon je op jezelf? Heb je kinderen?

Ja, je mag hopen dat dit dan niet meer is..maar op basis van hoop een tattoo zetten, is niet slim.

De hoop slaat natuurlijk op verandering van de bekrompen denkwijze bij sommige mensen. Dit geldt gelukkig niet voor het merendeel.
Als je met de denkwijze wat jij aangeeft een tattoo wil zetten, kun je het beter niet doen inderdaad.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Wat doe jij voor werk? Woon je op jezelf? Heb je kinderen?

Niet relevant, maar goed; kantoorbaan, ja, ja.
Oh ja, en heb tatoeages in zicht.

De hoop slaat natuurlijk op verandering van de bekrompen denkwijze bij sommige mensen. Dit geldt gelukkig niet voor het merendeel.
Als je met de denkwijze wat jij aangeeft een tattoo wil zetten, kun je het beter niet doen inderdaad.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Niet relevant, maar goed; kantoorbaan, ja, ja.
Oh ja, en heb tatoeages in zicht.

En ligt er nog een promotie voor je in het verschiet of wordt dit mogelijk belemmerd door je tatoeage?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn mening is dat jij een ontzettende knuppel bent als je zo'n kansloze tatoeage laat zetten. Probeer je hier nou kick mee te zijn bij je vriendjes? Diep triest dit.
Wat een kansloze comment welke debiel zou nu een tattoo laten zetten voor vriendjes te imponeren het is als motivate als eerste ten tweede zit er geen spier die er anders uit gaat zien door de tattoo + je moet niet met een tanktop die 2maten te klein is rondlopen om het te laten zien

De hoop slaat natuurlijk op verandering van de bekrompen denkwijze bij sommige mensen. Dit geldt gelukkig niet voor het merendeel. Als je met de denkwijze wat jij aangeeft een tattoo wil zetten, kun je het beter niet doen inderdaad. ---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ---------- Niet relevant, maar goed; kantoorbaan, ja, ja. Oh ja, en heb tatoeages in zicht.

Niet relevant?

Als je kinderen hebt moet je verzekerd zijn van een baan. Nu heb je die, maar als je in de toekomst zonder baan zit en je wordt ondertussen keer op keer geweigerd vanwege een tattoo... wat dan? Leef je dan nog steeds niet om te werken? Leg mij nog eens uit hoe dit niet relevant is? ;-)

Voordat iemand het vraagt, ja ik heb een kantoorbaan en ik heb (behoorlijk) zichtbare tattoo's. Ik denk echter wel dat ik hele andere mogelijkheden had gehad als ik het wat meer had verborgen.

Wat een kansloze comment welke debiel zou nu een tattoo laten zetten voor vriendjes te imponeren het is als motivate als eerste ten tweede zit er geen spier die er anders uit gaat zien door de tattoo + je moet niet met een tanktop die 2maten te klein is rondlopen om het te laten zien

Ter motivatie? Zet dan lekker die vent als achtergrond op je mobiel. Daar kijkt jouw generatie vaker naar dan naar zn eigen hand.

Of is die "one day you may" kreet meer ter motivatie dat je ooit je hand niet meer hoeft te gebruiken en het eindelijk eens een keer voor het echt mag doen? :roflol:

Als het ter motivatie is, doe het dan op een plek waar een ander het niet zo makkelijk kan zien.
het is toch voor jezelf plus je loopt minder snel de kans op een falende toekomst.

Lelijk en tokkie. Ga je spijt van krijgen. Als het dan toch moet zet 'em op je kwast.

Ter motivatie? Zet dan lekker die vent als achtergrond op je mobiel. Daar kijkt jouw generatie vaker naar dan naar zn eigen hand. Of is die "one day you may" kreet meer ter motivatie dat je ooit je hand niet meer hoeft te gebruiken en het eindelijk eens een keer voor het echt mag doen? :roflol:
Nee was eigelijk voor je muur bedoelt

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Als het ter motivatie is, doe het dan op een plek waar een ander het niet zo makkelijk kan zien. het is toch voor jezelf plus je loopt minder snel de kans op een falende toekomst.
ik kan hetzelf toch niet zien alsk het ergens anders zet ?:p

Raad het je niet aan, geeft (vaak ten onrechte) een verkeerd beeld en ja je kansen op de arbeidsmarkt gaan aanzienlijk omlaag. Zelf bij fitnesscentra.

Handen fetisj ,Joke maar vind het alleen daar mooi of op men rug maar dan zie ik er zelf niet veel van ;)

Dat snap ik, maar zoals meerdere ook al aangeven, een tattoo op je hand..daar verpest je heel veel kansen op de arbeidsmarkt mee..
Ik zou het niet doen, maar ach, het is jouw leven :)

Heb je dat ding nou al laten zetten of praat je er alleen maar over?

Raad het je niet aan, geeft (vaak ten onrechte) een verkeerd beeld en ja je kansen op de arbeidsmarkt gaan aanzienlijk omlaag. Zelf bij fitnesscentra.
tis ook niet echt de bedoeling om in een healthcity of basic fit te werken meer zelfstandig,en waarom ergerns werken waar je jezelf niet mag zijn is mijn mening

tis ook niet echt de bedoeling om in een healthcity of basic fit te werken meer zelfstandig,en waarom ergerns werken waar je jezelf niet mag zijn is mijn mening

Omdat er toch brood op de plank moet knul. En werken in een andere sportschool als die je noemt (of soort gelijke) is veel minder vaak van toepassing.

Als men vader thuis is Weetk wanneer hij langs komt

Ik ben van plan om in een tattoo shop te werken later, zal ik gewoon tattoo op mn gezicht laten zetten? ga toch later in tattoo shop werken dusja wat maakt het uit :o

(not srs)

Doe het nou maar, post een foto en maak mij aan het lachen!
En je staat op negeer kan afleiden van je post geschiedenis dat je alleen maar mensen probeert te irriteren

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Ik ben van plan om in een tattoo shop te werken later, zal ik gewoon tattoo op mn gezicht laten zetten? ga toch later in tattoo shop werken dusja wat maakt het uit :o (not srs)
Als jij dat wilt why not :p

Terug
Naar boven