Fitness Seller

ongeveer 6 maanden kuur test-e

Bezoekers in dit topic

Waarom niet gewoon vroegtijdig trt op 250mg met wat hcg erbij?
 
Hij is nu iets over de 40 en heeft volgens mij een midlife crisis ofzo, een rode mustang softtop gehaald + de anabolen erbij en hij wilde misschien zijn tanden laten bleken.

Ik snap jullie wel hoor, met dan moet hij het maar is goed leren. maarja dan zitten zijn vrouw en kinderen dadelijk met het gezeik wat bij slecht herstel gepaard gaat.

toch bedankt voor de info! zo leer ik ook gelijk wat bij ;)

Dus EOD HCG en daarna laat ik hem nolva pakken 6 tot 8 weken. :o en kijken of ik hem daarna zo ver kan krijgen om een bloed test af te nemen.
 
Hij is nu iets over de 40 en heeft volgens mij een midlife crisis ofzo, een rode mustang softtop gehaald + de anabolen erbij en hij wilde misschien zijn tanden laten bleken.

Ik snap jullie wel hoor, met dan moet hij het maar is goed leren. maarja dan zitten zijn vrouw en kinderen dadelijk met het gezeik wat bij slecht herstel gepaard gaat.

toch bedankt voor de info! zo leer ik ook gelijk wat bij ;)

Dus EOD HCG en daarna laat ik hem nolva pakken 6 tot 8 weken. :o en kijken of ik hem daarna zo ver kan krijgen om een bloed test af te nemen.

40!!! Nooit meer off gaan dan. Kans is groot dat zijn natural test levels altijd onder het ''normale'' blijven:D
 
40!!! Nooit meer off gaan dan. Kans is groot dat zijn natural test levels altijd onder het ''normale'' blijven:D

Dat lijkt me ook wat overdreven hoor.
 
Laat hem maar lekker stoeien met waar hij mee bezig is, leert hij het meeste van.

Ja man, laat je vrienden lekker stoeien waar ze mee bezig zijn! Top advies geef je weer!

+1

10 kg is vrij weinig voor een half jaar... Maar ik denk dat hij het nog erg zwaar gaat krijgen in zijn nakuur. Wens je veel succes.

10 kg weinig voor een half jaar? Train je wel?


Als hij dan toch off gaat zou ik hem de power PCT aanraden:
dag 1-16 hCG 2500iu EOD
dag 1-30 Clomid 100mg ED
dag 1-45 Nolva 20mg ED

Maar aangezien hij al over de 40 is bestaat de kans dat hij niet meer herstelt, dan moet hij uiteraard even langs de arts.
 
Ja man, laat je vrienden lekker stoeien waar ze mee bezig zijn! Top advies geef je weer!



10 kg weinig voor een half jaar? Train je wel?


Als hij dan toch off gaat zou ik hem de power PCT aanraden:
dag 1-16 hCG 2500iu EOD
dag 1-30 Clomid 100mg ED
dag 1-45 Nolva 20mg ED

Maar aangezien hij al over de 40 is bestaat de kans dat hij niet meer herstelt, dan moet hij uiteraard even langs de arts.

Zijn 1e kuur en er staat niet vvm, dan kan je toch echt wel meer dan 10 kilo winst behalen rond de 21 weken on zijn. Maar goed zinloze discussie. Hij heeft meer aan het advies dat je geeft.
ontopic
 
ik zou em idd op power pct zetten, zoals hierboven beschreven. De clomid erin zie ik alleen niet zo zitten maar kickstart van hcg en dan flink lang nolva is een goed plan.
 
Als hij alleen test heeft genomen moet hij zich niet te veel zorgen maken. Nolva nakuurtje van week of 8 zou ik doen.
 
Ja man, laat je vrienden lekker stoeien waar ze mee bezig zijn! Top advies geef je weer!



10 kg weinig voor een half jaar? Train je wel?


Als hij dan toch off gaat zou ik hem de power PCT aanraden:
dag 1-16 hCG 2500iu EOD
dag 1-30 Clomid 100mg ED
dag 1-45 Nolva 20mg ED

Maar aangezien hij al over de 40 is bestaat de kans dat hij niet meer herstelt, dan moet hij uiteraard even langs de arts.

Thanks,

De gedachten dat deze jongen nu informatie loopt te verzamelen en moeite doet voor een ander terwijl hij wss zijn volgende inject zet en vervolgend een beetje zijn tanden zit te bleken en alles wat vooraf gaande gebeurde houd ik sterker vast aan mijn mening.

Als hij het niet erg vindt om te injecten laat hem dan gewoon over gaan op een TRT dose ,beter voor zijn gemoedstoestand en levenskwaliteit ,stel je voor dat deze man in zijn midlife crisis wel niet doet als hij down is van de low test.

Als hij geheel off wilt gaan zou ik inderdaad eerst alleen nolva proberen ,PPCT lijkt mij iets te overkill.

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 06:56 ----------

Waarom niet gewoon vroegtijdig trt op 250mg met wat hcg erbij?

125 is TRT dose.
 
Lekker laten trt'en, zetten heeft ie geen problemen mee kennelijk. 150 mg test ew met eventueel wat HCG er naast.
 
Back
Naar boven