MuscleMeat

... only ?

Hope

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
zijn er eigenlijk as die niet hoeven gestacked te worden?
als iemand hier een voorstel doet voor bv dianabol only of een andere only, wordt die steeds aangeraden te stacken met test enzo.

test hoeft niet persé gestacked te worden.

Stacken hoeft ook niet. voor beginners is testosteron only is heel goed en dat geld ook voor Deca. Soms is 1 + 1 = 3 (synergie). Vooral voor gevorderde gebruikers is het soms handig om ook dat beetje extra eruit te halen.

Met stacken probeer je een zo breed mogelijke werking van de AAS te bewerkstelligen. Bijvoorbeeld een sterk androgeen AAS te combineren met bijvoorbeeld dianabol welke mild androgeen is.

Hope zei:
zijn er eigenlijk as die niet hoeven gestacked te worden?
als iemand hier een voorstel doet voor bv dianabol only of een andere only, wordt die steeds aangeraden te stacken met test enzo.

Je ziet ook regelmatig winny only cycles bij beginners...

en dianabol only doet het ook goed bij velen alleen zijn er de meningen over verdeeld

tren only is ook erg goed alleen niet voor beginners

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt das alweer duidelijk :cool:

:heart:

dus wanneer ik besluit om te gaan kuren, zou ik test, deca, winny, diana of tren only kunnen gebruiken.
tren valt weg, niet voor beginners volgens pampam.
doel is puur voor massa, dus dan zou test, deca of dianabol best zijn.
welke van die drie zorgt voor het minste acne, of is veel gains=veel acne (voor personen die er gevoelig voor zijn, zoals ik dus).

voordeel van only kuren is dat je dan pcies weet hoe je op die bepaalde roid reageert...met stackies weet je nooit pcies welke nou wat doet..

idd klaas en dat is wel handig vind ik je eerste kuren...
zodat je weet hoe je op wat reageert. dan kan je later de voor jou persoonlijk best werkende combi's mixen :thumbs:

Hope zei:
dus wanneer ik besluit om te gaan kuren, zou ik test, deca, winny, diana of tren only kunnen gebruiken.
tren valt weg, niet voor beginners volgens pampam.
doel is puur voor massa, dus dan zou test, deca of dianabol best zijn.
welke van die drie zorgt voor het minste acne, of is veel gains=veel acne (voor personen die er gevoelig voor zijn, zoals ik dus).

dboll zou ik dan niet doen want daar krijg je wel wat extra puisten van. Ik denk (ik ben ook geen ervaren kenner hoor) dat je dan een deca only kuurtje zou moeten doen.

8 weken 200 mg + nakuur..

younggod zei:
dboll zou ik dan niet doen want daar krijg je wel wat extra puisten van. Ik denk (ik ben ook geen ervaren kenner hoor) dat je dan een deca only kuurtje zou moeten doen.

8 weken 200 mg + nakuur..

ik vind dit toch een beetje een ongenuanceerde uitspraak. waar baseer je dit op? het aromatiseren van test naar oestro heb je geheel zelf in de hand kerel.

en dat deca in dat opzicht een beter alternatief zou zijn dan dbol slaat ook nergens op.

Ik dacht eigelijk ook wel dat je met deca minder kans hebt op acne dan test of dboll, en dat vraagt hij toch?
Deca only is alleen niet echt een spectaculair kuurtje, doe er dan nog winstrol bij ofzo, krijg je ook niet zo snel acne van.

wel of geen acne...dat is van te voren nooit echt te zeggen.

De een heeft er veel last van , de ander niet. Wat mij betreft blijft het altijd een grote gok.

Test zou de basis moeten zijn van alle steroiden kuren.
Met een test only kuurtje bereik je prima resultaten en kun je van hieruit in de toekomst bouwen naar uitgebreidere kuren.

Test is King

2hard2die zei:
Test zou de basis moeten zijn van alle steroiden kuren.
Met een test only kuurtje bereik je prima resultaten en kun je van hieruit in de toekomst bouwen naar uitgebreidere kuren.

Test is zeker king,maar naar mening niet nodig voor een eerste kuur.Ik zou eerst de meer anabole middelen gebruiken zoals deca & boldone,daar kan je als beginner genoeg uithalen en op die manier spaar je jezelf groeipotentieel uit voor latere kuren met test bijvoorbeeld.

boldone? is toch de werkende stof in dianabol eh?
dan volg ik vanaf nu goed alle info op over deca en dianaB. en als ik echt tijd te veel zou hebben ook wat over test.

euh ah neen gezien die 2 reactie's over acne met diana...
laat ik dan maar info vergaren over deca.
ik wil inderdaad nog wat groeipotentieel laten, test is voor nog later dan.

Zoals er geonoeg tegen oestrogenen te doen is is er ook wel wat tegen de acne hoor;)

Terug
Naar boven