XXL Nutrition

... only ?

Hope zei:
zijn er eigenlijk as die niet hoeven gestacked te worden?
als iemand hier een voorstel doet voor bv dianabol only of een andere only, wordt die steeds aangeraden te stacken met test enzo.

Je kan met zoveel AS only kuurtjes doen :)
Het is maar net waar je zelf waarde aan hecht.
Zo is test is het minst toxisch van alle roids, doordat testosteron een lichaamseigen stof is.
Deca is een variant op test, doordat er aan de chemische structuur geknutseld is, is het enigszins gedeactiveerd in de huid, hoofdhuid en prostaat. Nadeel is dat je libido achteruit gaat en dat het je axis erg onderdrukt. Test doet dit ook, maar deca schijnt nog een tikje erger te zijn. Blijft bovendien erg lang in je bloed door de lange ester.

sja stacken is idd niet gelijk nodig gebruik gewoon eerst een paar producten om te kijken hoe je er op reageerd,en dan kan je een stack maken.

Navy zei:
Alle AAS zijn test varianten!greetz

En Winstrol bijvoorbeeld dan? Dat is DHT en geen variant op test.

Navy zei:
En test is niet het mist toxische van alle roids, het is wel het minst schadelijk voor de lever, omdat het zoals eerder gezegd indentiek is aan de test die in je lichaam voorkomt.

Dat bedoelen we toch ook met toxisch? Toxisch = giftig, en test is nauwelijks giftig voor de lever, zodat er alleen hormonaal bijwerkingen optreden.

• Topic Starter Topic Starter
hm interessant die deactivering van deca in de huid!

maar euh heeft onderdrukking van de axis heeft mits goede nakuur veel te maken met je latere gains?

dat libido komt toch terug he? :o

shit met deca moet ik meteen op mijn eentje beginnen spuiten ook. achja so what :D

moeilijkere keuze dan ik dacht blijkbaar, hebben allemaal hun voor- en nadelen.

Ik heb ook over deca gedacht i.v.m met die kleinere kans op bijwerking met betrekking tot hoofdhuid, hoofdhaar, en prostaat, want ik zit ook helemaal niet op acne te wachten. Dat klinkt natuurlijk heel goed.

Maar een deca-only kuur is imo vragen om problemen met betrekking tot het libio. Deca gooit je eigen test.productie plat, maar heeft zelf niet de capaciteit om een erectie te verwekken.

Dat probleem kun je verhelpen door weer een testosteron-variant toe te voegen, maar dan ben je weer terug bij af, want testosteron is hoog androgeen wat inhoudt dat de kans op acne weer behoorlijk toeneemt.

Daar komt nog eens bij dat deca je axis behoorlijk hard onderdrukt in vergelijking met andere sterioden; dat wil zeggen dat je eigen test.productie na de kuur vrij langzaam op gang komt met deca (ondanks je nakuur).

Ik zou als eerste kuur toch een milder middel als primobolan of winstrol kiezen. Deze middelen drukken niet zo zwaar op je axis, en binden niet zo heel goed aan de androgene receptor waardoor de kans op acne wat kleiner is. Winstrol tabs kuurtje is niet te lang (6 weken), en je nakuur hoeft niet zo zwaar te zijn (nakuur = ook kans op acne). Tabs zijn natuurlijk wel slecht voor je lever en ik heb gelezen dat winny ook niet zo best is voor je prostaat.

Over dianabol heb ik ook veel gelezen dat de kans op acne goed toeneemt.

Succes, Lo

PS: deze info heb ik allemaal uit literatuur, niet uit eigen ervaring

Ik wil even een misverstand uit de weg ruimen: Deca onderdukt de axis minder hard dan Testosteron. Dat het je libido in tegenstelling tot testosteron onderdrukt maakt dat mensen denken dat Deca zwaarder op de axis drukt. Dat zijn echter 2 verschillende zaken! Axis onderdrukking gaat om de verminderde afgifte van FSH en LH als gevolg van AAS inname. Je teeltballen krijgen dan minder prikkels om testosteron aan te maken....

Daarnaast speelt wat anders. Testosteron stimuleert ook de cellen die zorgen voor je coïtus-drive. Bij de inname van Deca only, vervangt deze de endogene testosteron in je lichaam als het ware . Deca heeft echter niet de stimulerende coïtus-drive eigenschap van testosteron waardoor dus je libido verminderd. Dat is het verhaal.

Elmo zei:
Daarnaast speelt wat anders. Testosteron stimuleert ook de cellen die zorgen voor je coïtus-drive. Bij de inname van Deca only, vervangt deze de endogene testosteron in je lichaam als het ware . Deca heeft echter niet de stimulerende coïtus-drive eigenschap van testosteron waardoor dus je libido verminderd. Dat is het verhaal.

dat is een beetje hetzelfde als mijn verhaal toch? Deca gooit je eigen test.productie plat maar heeft zelf niet de functie om de zaadcellen te stimuleren.

En over die onderdrukking; hoe komt het dan dat er zoveel over te doen is; dat deca zwaar onderdrukt? Ik dacht dat 1 van de hoofdredenen was omdat deca behoorlijk lang in je lichaam aanwezig blijft.

Maar in ieder geval; het is zeker een feit dat hij vrij lang en zwaar onderdrukt, en daarom zou ik deca niet nemen als eerste kuurtje. Liever een iets korter en lichter kuurtje zoals winny en een kortere nakuur en meer behoudt van je gains. Maarja dat is ieder voor zich.

Ciao

Je hebt gelijk met je libido verhaal. Dat is inderdaad ook wat jij schrijft.

Wat de onderdrukking van de axis betreft wil ik alleen maar aangeven dat testo harder onderdrukt dan Deca.
En testo met een lange ester blijft ook lang in je lichaam.

Dat je andere verhalen over Deca hoort of leest komt waarschijnlijk door onwetendheid edit: van de mensen die dat schrijven. Daarnaast gaan mensen elkaar dan vaak na-apen en hetzelfde verhaal vertellen.

Loo zei:
dat is een beetje hetzelfde als mijn verhaal toch? Deca gooit je eigen test.productie plat maar heeft zelf niet de functie om de zaadcellen te stimuleren.

En over die onderdrukking; hoe komt het dan dat er zoveel over te doen is; dat deca zwaar onderdrukt? Ik dacht dat 1 van de hoofdredenen was omdat deca behoorlijk lang in je lichaam aanwezig blijft.

Maar in ieder geval; het is zeker een feit dat hij vrij lang en zwaar onderdrukt, en daarom zou ik deca niet nemen als eerste kuurtje. Liever een iets korter en lichter kuurtje zoals winny en een kortere nakuur en meer behoudt van je gains. Maarja dat is ieder voor zich.

Ciao

Laatst bewerkt:
loo zei:
hangt er ook van af wat je wil winnen. met een deca of testkuur zul je heel wat meer winnen dan een winstrolkuurtje.

ja dat is zeker een feit.

en risico op bijwerkingen loop je met A.S zowiezo, dus je moet jezelf altijd afvragen; wil ik voor die paar kilo's wel risico lopen met die "zogenaamde milde middelen", daarom lees je ook vaak; "als je dan toch gaat kuren, doe het dan goed". En daar zit ook wel wat in.

voor mezelf kan ik alleen maar het volgende zeggen; op de meeste forums heb je inderdaad veel papagaaien, zoals elmo net al aangaf. Vrijwel iedereen heeft zijn informatie uit dezelfde beperkte bronnen (inclusief mijzelf), daarom blijf ik het een moeilijk verhaal vinden.

winstrol en primobolan zijn eerder voor de cut volgens www.giantpt.com

effe mijn voornaamste "wensen" op een rijtje:

-acne beperken
-massa bouwen
-naturel nog goed kunnen doorgroeien (heeft wrs niets te maken met welke as ik gebruik, gewoon een only-kuurtje met milde dosering?)

ik maak het jullie moeilijk zeker :D
wrs is er geen sluitend antwoord in dat geval zal ik zelf nog wat overwegen

Laatst bewerkt:
zie mijn topic; "Graag jullie mening...." (op de 6e pagina van sterioden)

ik heb namelijk ook over primo zitten denken/twijfelen, maar hier helaas geen antwoorden gekregen.

ik heb dat topic toen ook gevolgd(passief ;) )
eigenlijk werd het antwoord reeds in het begin gegeven: kuurtje was goed, 5kg zou je halen (er werd wel gezegd dat 5kg nutteloos was om te kuren, maar ik zou zelf ook al tevree zijn met 5kg voor eerste keer), maar voor de acne zou je beter winstrol nemen.

hehe, nu wordt het weer winstrol. :o

Hope zei:
-naturel nog goed kunnen doorgroeien (heeft wrs niets te maken met welke as ik gebruik, gewoon een only-kuurtje met milde dosering?)

je moet je realiseren dat natuurlijk groeien een stuk moeilijk zal worden aangezien je toch weer een stukje dichter bij je genetische grens bent.

ok dankje.
dus het maximale resultaat dat ik later zal behalen blijft dus (ongeveer) hetzelfde, ik zal het dus alleen sneller behalen.
ik ga het kuren in het begin beperken(milde kuren, 1 max.2 keer per jaar) en ook tussen de kuren gewoon blijven vreten enz zodat ik niet voor niets gekuurd heb.

ik denk dat het dus winstrol zal worden, ik ga wel minstens nog een paar maandjes wachten mss vind ik interessant artikel dat mijn mening doet veranderen ofzo...
maar ben er dus eindelijk uit. :)

iedereen bedankt voor de raad! :thumbs:

iedereen heeft het hier over de bijwerkingen/ nadelen van deca maar waarom dan geen boldenone?

deze heeft het zelfde efect als deca maar de bij werkingen zijn milder

AAJ eikel! :D ;)
kan ik opnieuw beginnen :rolleyes:
ok dan wat opzoeken over boldenone... morgen maar. merknaam ofzo?

jahoor probeer je eens iemand te helpen wordt je gelijk uitgescholden :mad: ;)

er staat genoeg over op dit forum dus je hoeft niet ver tezoeken
succes :D

heb zelf die van GS gehad en ging er goed op

Terug
Naar boven