XXL Nutrition

ontbijt shake

scooter boy

Cool Novice
Waardering
0
wat kan ik beter nemen als ontbijt shake:
- whey shake
- mammoth weight gainer
- shake met: 3 eieren, 250 ml melk, 1 banaan

naast die shake eet ik 2 - 4 boterhammen met kipfilet

als je moet kiezen had ik voor de laatste gekozen.

Anders doe je alleen een shake maken?
Ik doe zelf:
- Whey (vanille)
- Brinta en/of havermout
- Water of Melk
- Pindakaas

Lekker, makkelijk en snel.

• Topic Starter Topic Starter
brinta in de shake vind ik niet fijn omdat het dan te dik word daarom eet ik de boterhammen naast de shake, ik maak nu steeds een shake met 3 eieren maar ik vroeg me af of whey niet beter zou zijn.

de weight gainer pak ik nu smiddags en na het trainen maar ik geloof dat je een weight gainer juist smorges moet nemen of zit ik hier fout mee?

ik had er sowieso brinta en havenmout bij gedaan. gooi jij btw rouwe eieren door je shake?
is dat een beetje te drinken?

ipv de brinta en havermout heb ik dan de boterhammen
en de eieren doe ik er rauw in, met melk en een banaan is het best lekker.

Een shake met volle melk, ongeslagen room, roomijs en Baileys is het beste. Wel wat duur helaas.

Als je je shake te dik vind met brinta, kan je toch wat meer melk gebruiken? of eventueel melk en het overige aanvullen met water?

Zelf ben ik overigens totaal geen voorstander van brood als ontbijt. Heb er niet echt een reden voor, maar ik vind brinta/havermout gewoon echt Bodybuilding voedsel voor de ochtend!

hoeveel gr brinta moet ik er dan ongeveer in doen?
ik dacht dan zelf aan een 100 gr brinta of is dit te veel?

2 andere goede!

Toch nog even dit... als ontbijt shake neem ik ondertussen al 10 jaar de formula 1.
Voor mij blijft dit de beste shake, zeker met aanvulling.
Soms neem ik ook hun 24 H shake deze zou beter moeten zijn maar persoonlijk houd ik meer van de formula.

Terug
Naar boven