AndroidHealthClinic

ontploffende linkse arm na de training..

Pirate

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
83kg
Kom ik thuis in de spiegel, zie ik me linker arm die ineens zo 2cm in omtrek groter is dan me rechter.
Ik ben rechts en mijn rechterarm zal ook wel sterker zijn, ga ik vanuit.
dus ik denk ik train beide armen apart en allebij evenveel natuurlijk.
mijn linker arm staat dus op ontploffen en vraag me af of dit dadelijk resulteert in het gelijkstellen van beide armen in omvang en/of kracht.

alvast bedankt,

Piraat..

doet het ook ongelooflijk pijn?
want dan heb je de spier een stuk ingescheurd

Aaarrghh matroos,

Wie weet heb je tijdens het kielhalen van die dikke imboorling je arm een beetje verrekt waardoor hij nu zo opwelt... Ik adviseer een kuur van 1 liter rum per dag.. en nu het dek schrobben jij!

Ahoy maatje
*arghh arggh*

• Topic Starter Topic Starter
doet het ook ongelooflijk pijn?
want dan heb je de spier een stuk ingescheurd

nee, geen pijn.. de omtrek is nu alweer heel wat afgenomen en weer even groot als mijn rechter arm.
ik ga er van uit dat mijn linker arm zwakker is dan de rechter en dat ie daarom zoveel groter was omdat ze beide dezelfde training hebben gehad.

@krakatoa

Yarr mischien wel.. maar zou ik daar iets van moeten voelen? want dat doe ik namelijk niet..
voelt precies hetzelfde als de andere inboorlingen armpje..
Met die kuur komt het wel goed, als ik van school afgeschopt word geef ik wel jou de schuld kapitein!..

Laatst bewerkt:
Aaarrghh matroos,

Wie weet heb je tijdens het kielhalen van die dikke imboorling je arm een beetje verrekt waardoor hij nu zo opwelt... Ik adviseer een kuur van 1 liter rum per dag.. en nu het dek schrobben jij!

Ahoy maatje
*arghh arggh*
wat een nutteloze en irritante reactie... Jij kan ook nooit normaal reageren.
OT: Morgen vast weer weggetrokken, anders nog even aankijken en dan naar dokter

Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist handtekening gemaakt :) dat verklaart nader.
Elk topic wat ik tegenkom wordt zo ongeveer verziekt door of leget35,krakatoa of russian bear en killy . Ik dacht dit een forum was over bodybuilding/krachttraining en waar je advies kan krijgen en geven.

Laatst bewerkt:
Hee ik ben 18 en ik ben ecto, dat betekent dat ik elk topic mag vernken

Aaarrghh matroos,

Ahoy maatje
*arghh arggh*

:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

he sure is mad

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Elk topic wat ik tegenkom wordt zo ongeveer verziekt door of leget35,krakatoa of russian bear. Ik dacht dit een forum was over bodybuilding/krachttraining en waar je advies kan krijgen en geven.

ik sta er niet tussen :heart:

waarom sta ik er niet tussen potverdomme, ik verneuk topics!!!!

Elk topic wat ik tegenkom wordt zo ongeveer verziekt door of leget35,krakatoa of russian bear en killy . Ik dacht dit een forum was over bodybuilding/krachttraining en waar je advies kan krijgen en geven.
U mad:p

Edit: ik troll op topics als http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/breder-bovenlichaam-259604/
Maar ik geef ook zat serieuze comments als ik goed advies heb.

OT: Mischien voerde je de oefeningen beter uit met je linkerarm waardoor er meer bloed in zit, kijk het een dagje of 2 aan. En als het niet veranderd ga dan naar de dokter;)

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

waarom sta ik er niet tussen potverdomme, ik verneuk topics!!!!
Jou proberen we zo veel als het kan dood te zwijgen :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
wat een nutteloze en irritante reactie... Jij kan ook nooit normaal reageren.
OT: Morgen vast weer weggetrokken, anders nog even aankijken en dan naar dokter

Bedankt, maar het is al helemaal weggetrokken..
In principe zei kapitein krakatoa: "Mischien heb je tijdens het trainen een spier in je arm verrekt waardoor hij nu opzwelt.."

dat gedeelte waar hij van mij een alcoholist wilde maken was niet nodig, maar een beetje humor werkt super voor de bevordering van het herstel van mijn arm :cool:

Danku..

Een ontploffende linkerarm is nog altijd beter dan een imploderende rechterarm.
Denk daar maar aan.

Bedoel je gewoon zware pump ???

doe ik helemaal niet???
alleen in SOMMIGE fun & geouwehoer , maar hé daar kan het toch ook wel is, zovaak doe ik het niet. mind = blown

Gebeurde mij ook een keer, een ontploffende linkerarm, ben hem nu nog aan het zoeken, stukje hier, stukje daar....

Beste bel112, naar aanleiding van uw hierbovengequote post vinden leget35, krakatoa, killy en ikzelf het noodzaak dat wij vanaf heden uw postgeschiedenis bij gaan houden en ieder topic waarin u post grondig te verzieken. Wij danken u voor uw aandacht.
mvg, Russian Bear and his entourage.

:trollface:

waarom word ik hier altijd weer in betrokken.....
Ik troll niet, ik heb gewoon een schijt hekel aan post vol met vragen die allemaal opgelost kunnen worden met 1 pagina lezen van een sticky!

Terug
Naar boven