AndroidHealthClinic

ontploffende linkse arm na de training..

waarom word ik hier altijd weer in betrokken.....
Ik troll niet, ik heb gewoon een schijt hekel aan post vol met vragen die allemaal opgelost kunnen worden met 1 pagina lezen van een sticky!
+1, geef toe dat het niet serieus nemen van de topic de laatste tijd een beetje de overhand heeft genomen, maar dat ligt meer aan de topics die de laatste tijd worden dan aan mij (en mischien de rest (ik kan niet spreken voor de rest))

de nieuwe stroom van forum leden hebben een "bb instelling/motivatie" van ik ben al best gespierd, willen jullie eff snel voor mij een voedings- en trainingsschema voor me maken, daarna ga ik even zeggen dat jullie er geen verstand van hebben en dat ik het niet kan volgen omdat mijn situatie zo bijzonder erger is dan die van iedereen op deze wereld.

geef toe dat het niet serieus nemen van de topic de laatste tijd een beetje de overhand heeft genomen, maar dat ligt meer aan de topics die de laatste tijd worden dan aan mij (en mischien de rest (ik kan niet spreken voor de rest))

Dat heb je goed door russian bear, het is huilen met de pet met de meeste topics, neem het niet eens meer serieus.:D

Jullie realiseren je dat dat topic pas is gaan ontsporen NADAT die Bel112 dwaas ging huilen hè?

Jullie realiseren je dat dat topic pas is gaan ontsporen NADAT die Bel112 dwaas ging huilen hè?
jep;)

Maar er staan meerdere adviezen over laten rusten en naar de dokter gaan, dat moet genoeg zijn. Ik ben dan niet de topicstarter maar wat mij betreft kan er een slotje op:slotje:

Laatst bewerkt:
Hé hoe kom je aan dat slotje? Hijs vet ik wil hem ook :( Wie wilt er nou niet een dansende slot! Om dieven mee af te schrikken! Stopt die wel met dansen als jij, je sleutelbos erin steekt? Anders is het moeilijk mikken :(

Ik heb zojuist handtekening gemaakt :) dat verklaart nader.
Elk topic wat ik tegenkom wordt zo ongeveer verziekt door of leget35,krakatoa of russian bear en killy . Ik dacht dit een forum was over bodybuilding/krachttraining en waar je advies kan krijgen en geven.
waar is spuitelf11? of is hij ondertussen weggegaan ofzo

Ik heb zojuist handtekening gemaakt :) dat verklaart nader.
Elk topic wat ik tegenkom wordt zo ongeveer verziekt door of leget35,krakatoa of russian bear en killy . Ik dacht dit een forum was over bodybuilding/krachttraining en waar je advies kan krijgen en geven.
ben je trouwes nog steeds boos op me?

ik help de laatste tijd best wel veel nieuwelingen op weg:engel:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven