Fitness Seller

Ontsmetten bij injectie

• Topic Starter Topic Starter
Altijd een nieuwe naald gebruiken!

Is dat echt zo belangrijk? nadat je het uit de vial hebt?

Ik bedoel niet dat ik met dezelfde naald meerdere keren spuit.

Dan moet je dus gewoon de naald uit de spuit halen en een nieuwe naald op de spuit zetten?

Is dat echt zo belangrijk? nadat je het uit de vial hebt?

Ik bedoel niet dat ik met dezelfde naald meerdere keren spuit.

Dan moet je dus gewoon de naald uit de spuit halen en een nieuwe naald op de spuit zetten?

Yup, niet enkel beter tegen bacteriën, maar naald is ook nog eens iets scherper en zet net iets makkelijker. Zo doe ik het althans toch. :-)

Grtz

Ik heb ook weleens dezelfde naald in me bil gestoken waarmee ik ook de test mee opgezogen heb.

Qua scherpte eigenlijk niets anders dan een nieuwe gemerkt, al schijnt de naald dan dus minder scherp te zijn.

Ik wissel deze toch maar voor de zekerheid

Ik douche van te voren daarna maak ik het nog schoon met alcohol, en gebruik 2 verschillende naalden. opzuig naald en prik naald.
Sluit gewoon alles uit kost 2 min werk extra, zie het probleem niet.

Stukje rubber kan blijven hangen, en dat wil je echt niet injecteren.

Nog iemand een antwoord op m'n vraag of Arofixen wel een goed idee is als PCT bij een Tren-E kuurtje?
Er zijn namelijk genoeg argumenten te vinden tegen het gebruik van Nolva (dat in Arofixen zit) als PCT bij een Tren-E kuurtje...

Ik hoor het wel.

Grtz,

Nog iemand een antwoord op m'n vraag of Arofixen wel een goed idee is als PCT bij een Tren-E kuurtje?
Er zijn namelijk genoeg argumenten te vinden tegen het gebruik van Nolva (dat in Arofixen zit) als PCT bij een Tren-E kuurtje...

Ik hoor het wel.

Grtz,

Lol wtf. Dat heeft hier toch niks mee te maken.

Ja, ook bij een tren e kuurtje moet je nakuren met nolva of clomid.

Oei, ik poste dit hier ipv in een ander topic (haast en speod...) Mijn comment hoorde thuis in de header: "Welke van de 2", maar laat dus maar... Excuses.

Terug
Naar boven