Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
2hard2die zei:Met alle voors en tegens van gebruik van AS lopen we nu een beetje jouw gevoel voorbij ben ik bang....
Wat ik, en vele leden met, wil zeggen is:"Ik leef met je mee, bro"
Ik vind het serieus rot voor je,
maar ik hoop dat je ondanks deze tegenslag de sport positief in blijft zien
en blijft trainen tot je erbij neervalt.
Wordt ajb niet gefrustreerd op de BB-sport, dingen die gepasseerd zijn kun je niet terugdraaien, maar je kunt wel van je fouten leren en vooruit blijven kijken!
djcapricorn zei:Even wat farmaceutische achtergrond:
Steroiden zijn onderzocht als middel om bij mannen tijdelijke, omkeerbare onvruchtbaarheid te veroorzaken. Dit klinkt heftig, maar is dus gewoon de mannenpil ! Bij vrouwen wordt precies hetzelfde gedaan. Door het toedienen van geslachtshormoon (ethinylestradiol) wordt de vrouw omkeerbaar onvruchtbaar.
Het klopt dus dat met steroiden onvruchtbaarheid veroorzaakt kan worden, maar dit is in principe omkeerbaar. Hier zullen altijd uitzonderingsgevallen zijn en zo kan het dat iemand blijvend onvruchtbaar wordt of juist niet onvruchtbaar wordt (het kan dus allebei de kanten op !).
Dit betekent dus vrijwel zeker dat je tijdens een kuur met AAS (let wel (sterke) androgenen dus) steriel zult zijn. Dat is normaal en na de kuur zal je weer vruchtbaar worden (meestal in de weken tot maanden erna).
....
bigtony zei:Precies. Er is geen direct causaal verband!! Zoals gewoonlijk zijn er zeer veel factoren in het spel die (on)vruchtbaarheid kunenn beinvloeden. Binnenkort komt de mannenpil eraan, gaat dan ook iedereen hysterisch lopen doen??
Desalniettemin: Het blijft k*t
raylewis52 zei:ik keer me absoluut niet tegen bodybuilding. klinkt heel simpel, maar it's all in the game. en ik heb verloren. Heb ook geen afkeer tegen mensen die AS gebruiken.
blijf wel trainen maar wel zonder AS.
Het enige wat ik jammer vind is dat mensen niet de gevaren van anabolen onder ogen willen zien en accepteren. Veel mensen zeggen dat als je goed gecontroleerd kuurt er niets mis kan gaan. maar laten we vooral eerlijk tegen elkaar blijven het blijft altijd een risico.
Wil met deze boodschap niet mensen van AS afhalen maar meer de andere kant laten zien. Van hoe het bij mij is gegaan. In tegenstelling tot al die log's waar jongens met een kuur vele kilo's spier pakken, waar ik heel veel respect voor heb want ik weet hoe zwaar het is om te kuren.
ik ben nu druk bezig met wat de mogelijkheden voor me zijn momenteel.