MuscleMeat

onvruchtbaar door as??

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hey manne iets wat ik me afvroeg,kan je door as onvruchtbaar worden en als dat zo is kan je dan op vroege tijd je zaad late invriezen terwijl het nog gezond is?weet er iemand wat dat kost?

Mijn vriendin is zwanger geraakt tijdens een sus - deca kuurtje...:p

Ik wil niet bot klinken, en zo ja, als ik dat doe sorry, maar ben je niet bang dat de kleine iets heeft of dat het wel van jou is?

Yzord zei:
Ik wil niet bot klinken, en zo ja, als ik dat doe sorry, maar ben je niet bang dat de kleine iets heeft of dat het wel van jou is?

Wat zeg jij nu , of de kleine wel van mij is?
Ik heb meer dan 100% vertrouwen in mijn vriendin( jij misschien niet in de jouwe?)
En of de kleine wel in orde is kan ik je vertellen dat alle gedane onderzoeken perfect in orde zijn.

Mja zou zomaar kunnen hoor.

• Topic Starter Topic Starter
muscleboy zei:
Mijn vriendin is zwanger geraakt tijdens een sus - deca kuurtje...:p

proficiat,maar elke persoon is dan ook anders...ik heb juist maar effe logisch nagedacht,van as gaan je balle krimpen en kan je (tijdelijk)impotent worden...dan is de link met onvruchtbaar heid gouw gelegd he...ik zou dit met zekerheid willen weten...zou binne een jaar of 2 wel kindjes wille :)

De kwantiteit van je zaad vermindert , maar de kwaliteit blijf even goed hoor.
En je zal nog niet te snel onvruchtbaar worden , is maar een risico als je non-stop gaat kuren.

er zal dus minder geproduceerd worden? kan de productie ook op 0 komen te staan?

Ik zal het jullie spoedig laten weten.....

Ben pas begonnen met mn kuur en mn vriendin en ik zijn ook bezig om paps en mams te worden.

Mocht het binnen de komende 2-3 mnd raak zijn ben ik door de AAS tijdelijk niet onvruchtbaar geweest.

Daarnaast schijnt het dat je zaadcellen ook alleen minder bewegelijk worden. Ze sterven niet af......

Denken jullie daar niet over na? Persoonlijk vind ik het best wel spooky om aan een nieuwe te beginnen als ik aan het kuren ben. Als er iets met de kleine gebeurt zou ik het mezelf nooit vergeven anders.

Leviathan zei:

Ben pas begonnen met mn kuur en mn vriendin en ik zijn ook bezig om paps en mams te worden.

Mocht het binnen de komende 2-3 mnd raak zijn ben ik door de AAS tijdelijk niet onvruchtbaar geweest.

Daarnaast schijnt het dat je zaadcellen ook alleen minder bewegelijk worden. Ze sterven niet af......

Veel succes ermee man:thumbs:

Leviathan zei:

Tijdens je kuur met sust zal je er vaak genoeg opgaan dat toch wel 1 celletje het moet halen :D

ironmike86 zei:
hey manne iets wat ik me afvroeg,kan je door as onvruchtbaar worden en als dat zo is kan je dan op vroege tijd je zaad late invriezen terwijl het nog gezond is?weet er iemand wat dat kost?

waarom? ga je dat doen misschien ? :rolleyes:

zijn er hier overigens mannen die geen kinderen kunnen krijgen door het langdurig gebruik van aas ken iemand en die kan geen kinderen er meer door krijgen ook al zou ie dat heel graag willen hij heeft al veel verschillende onderzoeken en test er voor gedaan maar het wil maar niet lukken hij heeft 30% kans dus...

tijdens de kuur wordt je normaal gezien onvruchtbaar (er zijn altijd uitzonderingen), maar dat herstelt zich na een paar maanden. ik ken iemand die zich dit jaar laten testen heeft tijdens een kuur en er was geen zaadcel te bespeuren in zijn sperma. de dokter dacht zelfs dat hij zich had laten steriliseren. hij had zijn zaad vroeger al laten testen en was toen wel vruchtbaar. binnen een paar maanden (zes maanden na zijn kuur) laat hij zijn zaad terug testen. normaal zou dat moeten hersteld zijn.

skydirk zei:
binnen een paar maanden (zes maanden na zijn kuur) laat hij zijn zaad terug testen. normaal zou dat moeten hersteld zijn.

en als dit niet het geval is?zijn er remedies tegen?kan Hcg helpen?

ironmike86 zei:
en als dit niet het geval is?zijn er remedies tegen?kan Hcg helpen?

Volgens necedo niet.
Maar ik gebruik het dan ook tijdens de kuur zodat de testikels niet atrofieren....of zoiets:o

De kwantiteit hersteld redelijk snel na de kuur, dat geeft necedo zelfs toe.
Na de nakuur bedoel ik dan.

Leviathan zei:

Hou je een log bij? Zet de link ff in je sign, ben wel benieuwd.

is er trouwens een mogelijk om onvruchtbaar te worden zonder vasectomy ?
zou ik graag willen doen want ik haat kinderen :P

Terug
Naar boven