- Waardering
- 10
hey manne iets wat ik me afvroeg,kan je door as onvruchtbaar worden en als dat zo is kan je dan op vroege tijd je zaad late invriezen terwijl het nog gezond is?weet er iemand wat dat kost?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yzord zei:Ik wil niet bot klinken, en zo ja, als ik dat doe sorry, maar ben je niet bang dat de kleine iets heeft of dat het wel van jou is?
muscleboy zei:Mijn vriendin is zwanger geraakt tijdens een sus - deca kuurtje...![]()

Leviathan zei:Ik zal het jullie spoedig laten weten.....
Ben pas begonnen met mn kuur en mn vriendin en ik zijn ook bezig om paps en mams te worden.
Mocht het binnen de komende 2-3 mnd raak zijn ben ik door de AAS tijdelijk niet onvruchtbaar geweest.
Daarnaast schijnt het dat je zaadcellen ook alleen minder bewegelijk worden. Ze sterven niet af......
ironmike86 zei:er zal dus minder geproduceerd worden? kan de productie ook op 0 komen te staan?
Ben pas begonnen met mn kuur en mn vriendin en ik zijn ook bezig om paps en mams te worden.
Mocht het binnen de komende 2-3 mnd raak zijn ben ik door de AAS tijdelijk niet onvruchtbaar geweest.
Daarnaast schijnt het dat je zaadcellen ook alleen minder bewegelijk worden. Ze sterven niet af......

ironmike86 zei:hey manne iets wat ik me afvroeg,kan je door as onvruchtbaar worden en als dat zo is kan je dan op vroege tijd je zaad late invriezen terwijl het nog gezond is?weet er iemand wat dat kost?

skydirk zei:binnen een paar maanden (zes maanden na zijn kuur) laat hij zijn zaad terug testen. normaal zou dat moeten hersteld zijn.
ironmike86 zei:en als dit niet het geval is?zijn er remedies tegen?kan Hcg helpen?