Fitness Seller

Onze EU-Führer op het Binnenhof

afschieten :o

Dunning und Kruger.

In 2005 had Europa meer dan 700 miljoen inwoners, en het grappige is, al die mensen blijven het gewoon pikken.
Leiders als Schulz zullen zich rot lachen.

het grappige is, al die mensen blijven het gewoon pikken.

+1

De revolutionaire geest is er compleet uit.

120p35f.jpg

Bart De Wever: "Guy Verhofstadt is een griezelige nationalist"

media_xll_4549954.jpg

N-VA-voorzitter en Antwerps burgemeester Bart De Wever haalt in een interview met P-magazine hard uit naar Guy Verhofstadt (Open Vld).

"Als Karel De Gucht nog een keer griezelige nationalisten zoekt, dat hij naar Guy Verhofstadt kijkt. Wat die over Europa zegt, dat is griezelig. Hij vindt een verleden uit dat nooit heeft bestaan, koppelt er een Europese identiteit aan en wie niet meewil mag ophoepelen. Daar krijg ik het koud van", zegt De Wever in het interview.

De Wever heeft het verder ook over de plannen van de N-VA voor de komende verkiezingen, en reageert op de recente peiling waarin zijn partij opnieuw naar 31 procent klom.

Een grote bende hypocrieten aldaar.

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Karel De Gucht valt N-VA aan: "Tot mijn laatste snik vechten tegen nationalisme"
http://www.knack.be/nieuws/belgie/k...-nationalisme-8221/article-normal-101961.html

Wat een flappie die Schultz.

Maar als er drie grote partijen al tegen zijn (PVV, VVD en SP) hoe kan dit dan ooit doorgaan?
VVD zit in het kabinet, en volgens de laatste peilingen scoort PVV 32 zetels (al vind ik PVV'ers toch niet competent als kabinetpartij)

Wat een flappie die Schultz.

Maar als er drie grote partijen al tegen zijn (PVV, VVD en SP) hoe kan dit dan ooit doorgaan?
VVD zit in het kabinet, en volgens de laatste peilingen scoort PVV 32 zetels (al vind ik PVV'ers toch niet competent als kabinetpartij)

zetels worden niet per peiling opnieuw verdeelt hoor :roflol:

Eng om te zien, zo'n reïncarnatie van hitler

Die neiging tot censuur krijg je er de volgende honderd jaar niet meer uit bij die Duitsers.

screenshot_362.png

Dit is wat die gekke eurofielen overigens denken wat er terug zou gebeuren zonder de EU.

schulz1.jpg

“I think that our work in the European Union, international cooperation and the abolition of borders is an element of trust but also an element of control and guarantee that Auschwitz will never happen again. This place is an appeal. I believe Auschwitz was the beginning of the unification of Europe, and it is good that today the European Union is committed to the preservation of this site,”

InB4 Norman Finkelstein

Laatst bewerkt:
Beetje het type dat naar buiten toe macht wilt uitstralen, maar thuis het liefst gedomineerd wordt door zijn vrouw gekleed in een lederen pakje.. Beter voorbeeld van macromanie vind je niet zo snel, misselijkmakend dat Europese gespuis..

Een klassieker.

:lol:

Wat zou Bismarck hier niet allemaal van vinden?

Wat een vies mannetje is die Schultz

Terug
Naar boven