AndroidHealthClinic

Onze EU-Führer op het Binnenhof

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, het meesterras zoals we dat in de volksmond noemen. Toen kwamen Wilhelm II en Hitler die alles moesten verpesten. Vooral die Hitler zou een deugniet geweest zijn.

Ja Fried. Die Geschichte. We kunnen er avonden over vol lullen. In een heel interessant land wonen onze Oosterburen.

• Topic Starter Topic Starter
En niet te vergeten: de volle vijf dagen dat Nederland het de tweede keer heeft volgehouden! :thumbup:

We hebben als leeuwen gevochten op de Afsluitdijk en bij de Grebbeberg.

Ik kan er wel tegen, maar veel mensen zouden wat jij nu typt een ongelofelijke klote opmerking vinden.

We hebben als leeuwen gevochten op de Afsluitdijk en bij de Grebbeberg.

Ik kan er wel tegen, maar veel mensen zouden wat jij nu typt een ongelofelijke klote opmerking vinden.

Tgoh, ik vind dat grapjes over gebeurtenissen 70 jaar geleden wel moeten kunnen.

:roflol:

Nederland hard gevochten, misschien in hun eigen ogen, maar het was werkelijk waardeloos, Waarschijnlijk heeft Hitler niet eens gehoord van Nederland omdat het zo weinig weerstand bood :roflol:

Waarschijnlijk heeft Hitler niet eens gehoord van Nederland omdat het zo weinig weerstand bood :roflol:

Jawel, want Nederland leverde, van alle westerse landen, procentueel het meeste vrijwilligers voor de Waffen-SS. (als ik mij niet vergis) Bij de Wiking moest je dan wel weer hard vechten anders belande je in een Siberische mijn.

Terug
Naar boven