AndroidHealthClinic

Ooit iets gemaakt wat je niet door je strot kreeg?

Melk + magere kwark (vrij zuur en met brokken :D) + powersupplements whey (smaak: choco :()

brinta,gekookte eieren zonder dooier en melk = BAH

wat smerig is

tonijn in je kwark gadver

@ Felo; Dat klinkt hartstikke lekker! Was je fruit wel goed? :P

haha ja het fruit was prima. ik ben al niet kapot van die vanille ccg en hoopte het zo wat lekkerder te maken... I was wrong <_<

fruit met fruit is prima maar gooi je er iets bij wordt het er vaak niet lekkerder op is mijn ervaring so far :D maar als iemand nog suggesties heeft :P

Een avondmaal in de blender en opgeeten. Smaakt bizar.

Je zit langer vol als je je eten vloeibaar maakt. (met veel vocht erbij).
Maar je krijgt het wel sneller weg meestal.

Nee, nog nooit.

Anders ga ik het ook niet maken he, je kunt best weten wat je zo'n beetje wel en niet lust, en ik doe sowieso nooit eten mixen, ik eet gewoon 1 overal van.

Normaal gesproken werk ik alles toch wel naar binnen hoe goor dan ook maar wat ik onlangs in de blender pleurde kreeg ik maar amper door mijn keel en ben halverwege mijn 1L mok blijven steken

Melk
Kwark
Aardbeien
Wortel
Tomaat
Banaan

Het klinkt niet echt vies, maar ja, ik heb het dan ook niet geprobeerd:D

Chocolade eiwit gemengd met kwark vond ik ook behoorlijk smerig...

Tilapia filet met rijst:( eet ik soms 3 x per dag:P

gisteren..
Choco whey shake gemaakt en egh.. kreeg de brilliante ingeving om hem in de micro op te warmen!
(heb wat griep, keelpijn etc)
Lekker wat eruitkwam... argh een vieze bruin pap..
idiot

we hadden wat kiekjes in de koelkast en ik had een nieuwe blender :D
Beetje jus d'orange, beetje melk, beetje kwark, beetje brinta en een banaan. Niet te zuipen en dat kwam dan vooral door dat beetje jus d'orange.

Gisteren kipfilet, broccoli en rijst gegeten.

Wat een vieze troep zeg, ik hou het voortaan bij witte bolletjes met 5gr pindakaas.

blender:
5 eieren
1 tomaat
havermout
gruyerekaas
peper/zout

en bakken

Ik dacht ik pak het beste van een omeletje met havermout, niet dus.

Gisteren pot volle kwark (500gr) en blik tonijn (155gr uitgelekt) gemengd. Wel practisch helemaal opgekregen, behalve de laatste lepels heb ik "uitgekotst". Nooit meer, zeg nooit nooit, jawel nooit meer.

Ik eet omdat ik het graag doe . Waarom zou ik iets maken wat niet lekker is .

zoiezo wel 2x in de week ben niet echt een keukenprinsesje, gelukkig heb ik een goed snackbar om de hoek.

Terug
Naar boven