XXL Nutrition

Ooit iets gemaakt wat je niet door je strot kreeg?

brinta met water als je al vol zit = puke

haver door een shake krijg ik niet weg

gewoon een kiwi bij mijn eiwitshake doet meestal al de trick:kots:
is echt goor een geblende kiwi

opgeklopte eiwitten

Ik had een keer knoflook door m'n havermout heen gedaan, gewoon als experiment. Niet te geloven hoe smerig je dingen kan maken door knoflook te misbruiken.

Oh broeder! hahaha..

Kwark+Muesli+stukjes zelfgemaakte boterkoek van m`n meisje=slechte slechte combi.

Ik krijg alles hierboven weg....

Eet zovaak kwark met dingen gemixed,
tonijn in water droog op,
Havermout met water staafmixen en drinken maar...
Dit stelt niks voor...

Het ergste is gewoon 200gr gekookte KOOLVIS met niks erop (geen zout/peper) en dat op eten... Na max 100gr lig ik half te kokhalsen.
Je krijgt het gewoon echt niet door je strot heen, te droog voor woorden.
Ik ga morgen het proberen te mixen met water, staafmixer erop en opdrinken maar. Ik denk dat het er wel weer uitkomt..

Is ook mijn standaard ontbijt, ook precies banaan. Kijk ik echt naar uit als ik wakker wordt.. samen met mn bakie koffie. :)

ommeletje gemaakt:

eerst paar plakjes kipfilet gebakken.
daar 8 eieren overheen gemengd met een blikje tonijn, smaakloze whey, knoflook en nog iets aan kruiden.

damn dat was echt ranzig.....

Na dik een maand iedere dag gebakken kipfilet kwam het me ineens de strot uit, toen paar weken ander vlees gegeten, en nu lust ik het weer :).

Havermout + choco whey ff opwarmen met water. Kreeg het dus echt niet weg...

500ml melk
schep aardbei ijs
2 eetlepels pindakaas
aardbei en bessen erdoor
en 150g havermout
oh en wat ijsblokjes...

Het resultaat was niet echt... lekker om het zo maar te zeggen, toch nog neus dichtgehouden en opgedronken die handel ;)

p.s. ik had het in een b lender gegooit

Met m'n slaperige kop brinta in de koude melk gegooid en dat toen in de magnetron gezet.. resultaat 1 harde aangekoekte plakkerige troep, heb het nog geporbeerd op te eten ook want dat was m'n laatste brinta maar het lukte niet :(

Makreel gekocht met graat kop en al.
Eerst schoonmaken kop er af ontgraten en zo...
Er zaten nog allemaal graten in hele huis stonk naar makreel.
Voortaan alleen nog gewoon kant en klaar kopen van de visboer!

ik heb eens die 'zelfgemaakte wheykoekjes' met pindaboter eens willen maken.:brew:
dat ga ik nooit meer terug proberen, ofwel met een alternatief voor pindaboter.
krijg dat niet binnen, lust ik niet en is te zout :barf:

tonijn op waterbasis.. echt gruwelijk ranzig.

Kung Pao op de vroege morgen.:kots:

Aardbei
Banaan
Sinaasappel
Kiwi
Mandarijn
Jus d'orange
Goldstrike

Dat op een wazige zaterdagavond in de blender... Nou (misschien waren we wat uitgeschoten met de Goldstrike) dat was pas bah! (Of tellen alcoholische dranken niet?)

De eerste keer JP8 was ook "ff slikken" maar dat gaat nu met een glimlach en water ook zo naar binnen :P

het smerigste wat ik ooit geprobeert heb was toch wel een rauw ei naar binnen pleuren

Terug
Naar boven