XXL Nutrition

ook ik ga weer aan de juice :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

SCREWBEAST

Freaky Bodybuilder
Waardering
220
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Beste Amice,

Hier mijn kuur schema voor december:

week 1-2 800mg EQ(deze zet ik 2*week)
week 1-3 100mg Test-Prop/EOD
week 1-12 EQ 400mg,Test Enanthaat 500mg
week 6-13 Trenbolone 75mg EOD
week 6-12 500iu HCG/week

Nakuur:

week 14: 40mg nolva/day
week 15: 50mg clomid + 40mg nolva/day
week 16 : 50mg clomid + 40mg nolva/day
week 17 : 50mg clomid,20mg nolva/day
week 18: 50 mg clomid/day

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
stat's:

102 KG
10% B.F
1,84
Brand u los met u opbouwende kritiek:D

Het idee is op zich wel goed al ben ik zelf geen voorstander van langer dan 6 weken dezelfde stof te nemen.

Ik zou je aanraden te beginnen met bv sustanon en na 6 weken over te gaan op enanthate zo heb je en een snelere start en zodra je lichaam enigszins begint te wennen aan de stoffen schakel je over op bv enanthate.

Verder weet je wel hoe ik obver het 500IU hcg verhaal denk maar dat laat ik aan jou over.

• Topic Starter Topic Starter
Chemical zei:
Het idee is op zich wel goed al ben ik zelf geen voorstander van langer dan 6 weken dezelfde stof te nemen.

Ik zou je aanraden te beginnen met bv sustanon en na 6 weken over te gaan op enanthate zo heb je en een snelere start en zodra je lichaam enigszins begint te wennen aan de stoffen schakel je over op bv enanthate.

Verder weet je wel hoe ik obver het 500IU hcg verhaal denk maar dat laat ik aan jou over.
Dat hcg verhaal gaan we ook niet meer op in ...:D

Maar ik ben niet zo kapot van susta,wat denk je van dit dan eerste 6 wkn enanthaat en dan de laaste 6 wkn prop?

kan wel maar dan blijf je zitten met 2 trage esters. dan zou ik je aanraden de eerste 4 tot 6 weken er wat d-boll bij te gooien anders durt het erg lang voor er wat gaat werken.

Chemical zei:
kan wel maar dan blijf je zitten met 2 trage esters. dan zou ik je aanraden de eerste 4 tot 6 weken er wat d-boll bij te gooien anders durt het erg lang voor er wat gaat werken.

maar mijn frontload dan ik ben van mening dat niet samen zal gaan met D-boll.
op wat zou ik de susta dan moeten houden 500mg/week?

Ik zou met een frontload werken en je gewone dosis de eerste week 2x zetten. Ik vind dat je een frontload tot 1 week moet beperken.

Je kan voor dboll kiezen, maar gezien de producten (eq en tren) die toch relatief droge massa geven vind ik dboll daar niet zo goed bij passen.

Een andere optie is de eerste weken bv. prop te gebruiken naast je enth. Dus geen frontload met enth. maar gewoon de normale dosis en daarnaast 3 weken prop zetten. Enige nadeel daarvan is de frequentie van injecteren.

Wat ik zou doen is:

De EQ frontload houden (deze heb je zeker nodig want het is zo'n traag goedje) en dan prop van week 1-3, enth van week 1-12 maar je blijft de hele kuur op 500mg/6-7 dagen. Wat ik wel altijd het beste vind is test hoger houden dan eq, wat zou betekenen ofwel test verhogen ofwel eq verlagen (400mg moet genoeg zijn). Tren start zo houden maar het kan hier helpen om het te laten uitlopen tot een 13 de week tot de rest eruit gaat en je met de nakuur kan starten.
Ik zou niet te snel met HCG beginnen, laten we zeggen dat in week 6 starten voldoende is.
In week 14 laat je dan de clomid weg want de test en de EQ zit dan nog steeds in je bloed en dan heeft het geen zin om eigen test te starten, maar de nolva helpt estrogen activiteit alvast te remmen. Als je er echt een cutcycle van wil maken dan kan je nog proviron erbij nemen van week 1-6 aan 50-100mg/dag. Verder kan ik me wel vinden in deze combinatie en ik denk dat je er dramatische gains mee kan halen, als je er werk van maakt. Maar het is geen beginnerskuur, dus ik hoop dat je dit tenminste je derde cycle is. (Ik wist eigenlijk niet eens dat je al kuurde.)

ps: D-bol hoort hier niet echt in thuis, gezien de rest van de cycle vooral gericht is op kwalitatieve massa denk ik dat je die richting op moet gaan en de estrogenen niet nog meer moet aanwakkeren met een B-steroid als dbol. Het zou dan bovendien wel een heel zware kuur worden.

THNX voor de reply's dit word mijn 3e kuur (1e heb ik verdoet 2e was d-boll,deca,winny)
ik zal het schema ff aanpassen en dan hier weer posten (maar zal ff duren ga tot het weekend naar polen toe)

greetz schroef

en dus al gedaan :D

Laatst bewerkt:
TylW zei:
Wat ik zou doen is:

De EQ frontload houden (deze heb je zeker nodig want het is zo'n traag goedje) en dan prop van week 1-3, enth van week 1-12 maar je blijft de hele kuur op 500mg/6-7 dagen. Wat ik wel altijd het beste vind is test hoger houden dan eq, wat zou betekenen ofwel test verhogen ofwel eq verlagen (400mg moet genoeg zijn). Tren start zo houden maar het kan hier helpen om het te laten uitlopen tot een 13 de week tot de rest eruit gaat en je met de nakuur kan starten.
Ik zou niet te snel met HCG beginnen, laten we zeggen dat in week 6 starten voldoende is.
In week 14 laat je dan de clomid weg want de test en de EQ zit dan nog steeds in je bloed en dan heeft het geen zin om eigen test te starten, maar de nolva helpt estrogen activiteit alvast te remmen. Als je er echt een cutcycle van wil maken dan kan je nog proviron erbij nemen van week 1-6 aan 50-100mg/dag. Verder kan ik me wel vinden in deze combinatie en ik denk dat je er dramatische gains mee kan halen, als je er werk van maakt. Maar het is geen beginnerskuur, dus ik hoop dat je dit tenminste je derde cycle is. (Ik wist eigenlijk niet eens dat je al kuurde.)

ps: D-bol hoort hier niet echt in thuis, gezien de rest van de cycle vooral gericht is op kwalitatieve massa denk ik dat je die richting op moet gaan en de estrogenen niet nog meer moet aanwakkeren met een B-steroid als dbol. Het zou dan bovendien wel een heel zware kuur worden.

kan me in jou verhaal ook goed vinden. sluit ongeveer aan bij wat ik ook al zei :)

Mooie stats Schroef :thumbs:
en de rest heb ik nog niet zo veel verstand van :D

Informatief draadje. :thumbs:
Enne, wel een log bijhouden hè? :)

Lekker Schroefje,

Ziet er leuk uit, lijkt op de kuur van iemand die ik goed ken lol :D

Ik ben erg tevreden over je voornemens en idemdito over het commentaar van de replyers. Niet veel aan toe te voegen.
Succes!

Edit: Eigenlijk wel wat op te merken. Persoonlijk heb ik het gehád met een stof langer dan 8 weken te gebruiken. Je lichaam is er 100% aan gewend geraakt, maakt antistoffen aan en verdringd de effecten.

Laatst bewerkt:
ik zou de eerste 4 weken 50mg d-bol nemen en de prop eruit laten en die clomid en nolva eruit pleuren HCG is meer dat genoeg imo.

EQ vervangen door 600mg deca!

EQ is wel het slechtste wat je kan gebruiken heb ik gehoord bij mij in de gym

georgebeest zei:
ik zou de eerste 4 weken 50mg d-bol nemen en de prop eruit laten en die clomid en nolva eruit pleuren HCG is meer dat genoeg imo.

EQ vervangen door 600mg deca!

EQ is wel het slechtste wat je kan gebruiken heb ik gehoord bij mij in de gym

??? :eek:

eigen ervarring zegt meer dan van horen zeggen

europeman zei:
eigen ervarring zegt meer dan van horen zeggen
dus jij vind het gen goed plan?

ik ga wel erg oftopic hoop dat de topic starter dat niet erg vind.

mijn was dit geadviseerd:

week 1 t/m 6 55/60mg d-bol
week 1 t/m 10 600mg deca

week 11 o.d.5dgn 2500iu hcg

maak idd anders even je eigen topic aan :)
Dan krijg je ook meer reacties. Want volgens mij is het wel hoog gedoseerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven