- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
georgebeest zei:dus jij vind het gen goed plan?
ik ga wel erg oftopic hoop dat de topic starter dat niet erg vind.
mijn was dit geadviseerd:
week 1 t/m 6 55/60mg d-bol
week 1 t/m 10 600mg deca
week 11 o.d.5dgn 2500iu hcg

DBC01 zei:Belachelijk, schandalig en gevaarlijk wat meneer Georgebeest schrijft. Blijkt wel weer hoeveel ze ervan weten 'in de gym'!....mijn god wat een verstand.
Nolva en Clomid zijn DE basisprincipes van chemisch herstellen, HCG na de kuur is als mosterd na de maaltijd. Om maar niet te spreken van die schandalige hoeveelheid Dbol. Deca en dán nog pretenderen dat EQ het slechtste is wat je kunt nemen! Wat een onderbouwing! (0) Wat een motivatie! (0).
![]()
ga jij eens ff iemand anders zijn topic vervuilen O O M - O L I BOL !georgebeest zei:dus jij vind het gen goed plan?
week 1 t/m 10 600mg deca
georgebeest zei:dus jij vind het gen goed plan?
week 1 t/m 10 600mg deca
ze krijgen allemaal spontaan geelzuchten dan nog niet te spreken over vet aan zetting dus mensen die dit topic lezen :dream warrior zei:in mijn gym nemen ze ook allemaal 60mg d-boll maar niemand bouwt spierze krijgen allemaal spontaan geelzucht
Elmo zei:OK Schroefje, op basis van jouw onderstaand schema heb ik je bloedwaarden gedurende je kuur berekend
Mijn conclusie: een zeer zware kuur. Op basis van je huidige schema heeft een nakuur pas na week 17 zin. (zie 2e reeks bloedwaarden !) Tot die tijd heb je teveel onderdukkende AAS in je bloed! Tot je nakuur Femara of Arimidex gebruiken. Je nakuur ziet er uitstekend uit!
Mijn advies zou zijn om 2 weken eerder met test ent en EQ te stoppen en wat AAS met kortere esters te gebruiken als je dezelfde zware dosering aan wilt houden.
Veel succes en ik hoop dat het je nu duidelijk is dat je tot 11 x je normale test-nivo in je bloed hebt!
Re: rekenschema
--------------------------------------------------------------------------------
week 1-2 800mg EQ(deze zet ik 2*week)maandag en donderdag
week 1-3 100mg Test-Prop/EOD
week 1-12 EQ 400mg,Test Enanthaat 500mg
week 6-13 Trenbolone 75mg EOD
week 6-12 500iu HCG/week
Nakuur:
week 14: 40mg nolva/day
week 15: 50mg clomid + 40mg nolva/day
week 16 : 50mg clomid + 40mg nolva/day
week 17 : 50mg clomid,20mg nolva/day
week 18: 50 mg clomid/day
dream warrior zei:in mijn gym nemen ze ook allemaal 60mg d-boll maar niemand bouwt spierze krijgen allemaal spontaan geelzucht

ScHrOeFjE zei:
voor de rest vind ik je een fijne vent met goede onderbouwingen,en die open staat voor opbouwende kritiek en ideeen!![Afbeelding niet meer beschikbaar]Elmo zei:Dat moet je toch zelf bepalen Bro! [heb ik gedaan]
Eerst realistische doelen stellen en een periode waarin je dat wilt bereiken.
Dat geldt ook voor je kuur. Je moet voor jezelf bepalen hoelang je kuur maximaal mag zijn en of dat past bij je doelstelling.[doel stelling is realistisch denk aan 110 kg en wat % naar beneden in BF]
Dan moet je de middelen uitzoeken en de dosering die bij je past.
[vind hetzelf wel een nette kuur]
In jou geval zou je eens na moeten denken over de lengte van je kuur. Zoals ik boven heb aangegeven is je kuur lang en zwaar gedoseerd. Wil je dat nu al?
Je zou de langwerkende esters eerder kunnen stoppen en 3 weken voor einde van je geplande kuur geheel op korte esters overstappen. Dan kun je je nakuur eerder starten en ben je eerder natural.
[dit plan spreekt mij ook wel aan maar ga er nog ff over brain stormen]
Greetz
Spring jij soms in een tijdmachine terug naar de prehistorie als je naar de gym gaatgeorgebeest zei:ik zou de eerste 4 weken 50mg d-bol nemen en de prop eruit laten en die clomid en nolva eruit pleuren HCG is meer dat genoeg imo.
EQ vervangen door 600mg deca!
EQ is wel het slechtste wat je kan gebruiken heb ik gehoord bij mij in de gym