XXL Nutrition

ook zon hekel aan....

Timmehh

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
115kg
Vetpercentage
13%
Hallo lieven mensen,

ik heb een vraag over iets dat mij heel vaak overkomt en dat is namelijk,
ik train 4 dagen per week in de sport school dat doe ik nu all een tijd en ik heb aardig wat resultaat (zie avatar) maar nu is het probleem dat als ik naar een uitgaans gelegenheid ga dat mensen zeggen niet te breed of wat doe je mans of zo waarom ik zeg ik doe helemaal niks want ik loop gewoon normaal ik hou me adem niet in ofzo maar dan gaan ze je ook uitdagen met ik ben toch sterken enzo en ik wil daar gewoon helemaal niks mee temaken hebben.

Herkent iemand dit probleem :eek: reageer hier en uit je meningen ;)

M.v.g. Tim

Nee dat heb ik niet komt nog hoop ik!:mad:

Dus je wilt zeggen dat dit komt door het trainen ?

oplossing: niet meer opstap gaan,je komt te gevaarlijk over

dat ze me uitdagen doen ze niet maar soms zeggen ze wel es niet te breed enzo, maar dan reageer ik meestal met zo ben ik geboren, ik was zo breed dat het met een keizersnee moest gebeuren:P

wat wil je met dit topic :P?

ja ,man, je hebt gelijk, je bent facking huge:rolleyes:

zijn overigens meestal wel bekenden die het zeggen

nooit last van gehad

zeg altijd dat ik in de toverdrank gevallen ben.....of ik geef een kopstoot,ligt er een beetje aan....bij een chick,meestal een kopstoot.....zal ze leren

Als ik uitga is het egostreling want ik krijg altijd te horen dat ze geen ruzie met me willen.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
dat ze me uitdagen doen ze niet maar soms zeggen ze wel es niet te breed enzo, maar dan reageer ik meestal met zo ben ik geboren, ik was zo breed dat het met een keizersnee moest gebeuren:P

hahaha prachtige opmerking ;) die moet ik onthouden :D

M.v.g. Tim bedank voor je reactie

Terug
Naar boven