Fitness Seller

ook zon hekel aan....

dus omdat mensen je zo aankijken wil je voortaan iets anders aan doen?
gewoon schijt hebben, ik vind het juist flex dat mn borst ****ing hard eruit steekt in mn shirtje. En ik heb er hard voor gewerkt dus **** off als het je niet aanstaat.

Dat is niet eens het probleem, maar vind het gewoon vervelend op sommige momenten. Ook als er mensen naar me toekomen met vragen oid, of vragen hoelang ik train en of ik wel is heb gebruikt...

neersteken is de enige goede optie zoals pat21 zou zeggen:D

ontopic: herkenbaar...maar meestal zijn het van die ectos van 16-17jaar die je gaan imiteren door wijd te lopen alsof ze tennisballen onder hun oksels hebben:D je ziet ze al smoezen in de hoek en dan hoor je wel weer het bekende woordje "anabolen"!!!:o

mijn reactie: "jazeker, ik VREET anabolen!!!ik train niet, ik vreet niet, het gaat allemaal vanzelf! voor de rest ben ik impotent en sla ik veel vrouwen" :cool:

Goede :D

Misschien is je BF te hoog, meestal wel het geval als je als '' beginner '' al snel huge oogt in een shirt.

Dat hoor ik vaak op school joh, ik heb zelfs bijnamen gekregen van die mensen:bang:. Weetje wat het is, voor de normale mens ben je breed als je al een beetje gespierde chest en schouders hebt:P.

• Topic Starter Topic Starter
+1

Was op kerstavond uit gegaan naar een feest en werd soms echt aangekeken van; loop niet zo breed man en kijk daar heb je weer zo'n patser hoor!

Zeer vervelend, had een shirtje aan en ben zelf niet eens zo groot vind ik. Volgende keer maar een blouse aan :D

Wat doen jullie daar meestal onder aan?

onder een blouse trek ik meestal als ik hem aan doe gewoon een t shirtje blouse beetje open aan de bovekant mooi shirt eronder en voila :D

M.v.g. Tim bedankt voor je reactie

You must be quite the monster.

M.v.g. Jesaja bedankt voor je reactie

Dit topic vraagt om een duidelijk foto van T.S. kunnen we es beoordelen.

ik denk dat je netalsof doet dat je breed bent, maar je bent dat helemaal niet. daarom doen de mensen tegen je zo..

net alsof je breed bent doen of breed zijn, zijn 2 heel verschillende dingen.

het is net als bij seagel...
op zijn avater lijkt ie "breed" maar als je hem in het echt ziet met zijn kop erbij, lig je dubbel van het lachen.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk ben je breed maar heb je er een blij hoofd bij. Je moet wat roffer gaan kijken !

vind ik ook heel vervelend!

m.v.g patjebb bedankt voor je reactie

Ik denk dat het de leeftijd is, die andere pubers denken natuurlijk dat je al hun chickies gaat inpikken. Survival of the fittest.

Je doet waarschijnlijk gewoon te stoer in de kinder disco en dan hoor je een nek schot te krijgen.

M.v.g. Epk, bedankt voor je reactie hopelijk krijg je aids

Omg u must be hyyuuuuge

dam wat erg voor je. Stoppen met bb is een optie?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

****ing gevaarlijkeng boii van 64kg.

neersteken is de enige goede optie zoals pat21 zou zeggen:D

ontopic: herkenbaar...maar meestal zijn het van die ectos van 16-17jaar die je gaan imiteren door wijd te lopen alsof ze tennisballen onder hun oksels hebben:D je ziet ze al smoezen in de hoek en dan hoor je wel weer het bekende woordje "anabolen"!!!:o

mijn reactie: "jazeker, ik VREET anabolen!!!ik train niet, ik vreet niet, het gaat allemaal vanzelf! voor de rest ben ik impotent en sla ik veel vrouwen" :cool:

aan je fotos te zien hebben ze waarschijnlijk groot gelijk als ze zeggen 'doe niet zo stoer, alsof je breed bent"
:roflol:

ik denk dat je netalsof doet dat je breed bent, maar je bent dat helemaal niet. daarom doen de mensen tegen je zo..

net alsof je breed bent doen of breed zijn, zijn 2 heel verschillende dingen.

het is net als bij seagel...
op zijn avater lijkt ie "breed" maar als je hem in het echt ziet met zijn kop erbij, lig je dubbel van het lachen.

:roflol:

Terug
Naar boven