krieltje
Monstrous Giant
- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 15%
proberen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb geen krukje nodig hoor.

als je zo een monster bent als de topicstarter dan krijg je dat vanzelf wel..
topicstarter: bedankt voor het waarschuwen, nu weten we wat ons te wachten staat

wat wil je met dit topic?
ja ,man, je hebt gelijk, je bent facking huge![]()

1.80......ik spring wel,of ying yang tilt wel een stukkie....als hij weer eens geen rugpijn heeft

trek een blouse aan. en ga niet in je hemdje of shirtje uit.
heb er overigens geen last van. Ik oog dan ook gewoon normaal in kleding

Dat is wel irritant ja.. dat mensen je raar aankijken en met iets komen als; "Hij is breed jonge !" .. dan kijk je hem aan van.. ja? wat moet ik er mee? Wat nog irritanter is.. Als je ooit in Turkije komt en gaat shoppen voor een blouse ofzo.. Dan blijf je het aanhoren.. ze denken dat je het opvat als compliment terwijl jij van binnen zoiets hebt van, dude! stfu !
ik ga voortaan aan gewoon uit in een blouse en waarom helemaal naar turkije
Hallo lieven mensen,
ik heb een vraag over iets dat mij heel vaak overkomt en dat is namelijk,
ik train 4 dagen per week in de sport school dat doe ik nu all een tijd en ik heb aardig wat resultaat (zie avatar) maar nu is het probleem dat als ik naar een uitgaans gelegenheid ga dat mensen zeggen niet te breed of wat doe je mans of zo waarom ik zeg ik doe helemaal niks want ik loop gewoon normaal ik hou me adem niet in ofzo maar dan gaan ze je ook uitdagen met ik ben toch sterken enzo en ik wil daar gewoon helemaal niks mee temaken hebben.
Herkent iemand dit probleemreageer hier en uit je meningen
M.v.g. Tim
niet om op te scheppen maar ik heb dat ook ****ing vaak. Vrienden, klasgenoten, ouders.
Zelfs gisteren..
En nee ik ben niet huge.

Hallo lieven mensen,
ik heb een vraag over iets dat mij heel vaak overkomt en dat is namelijk,
ik train 4 dagen per week in de sport school dat doe ik nu all een tijd en ik heb aardig wat resultaat (zie avatar) maar nu is het probleem dat als ik naar een uitgaans gelegenheid ga dat mensen zeggen niet te breed of wat doe je mans of zo waarom ik zeg ik doe helemaal niks want ik loop gewoon normaal ik hou me adem niet in ofzo maar dan gaan ze je ook uitdagen met ik ben toch sterken enzo en ik wil daar gewoon helemaal niks mee temaken hebben.
Herkent iemand dit probleemreageer hier en uit je meningen
M.v.g. Tim
+1
Was op kerstavond uit gegaan naar een feest en werd soms echt aangekeken van; loop niet zo breed man en kijk daar heb je weer zo'n patser hoor!
Zeer vervelend, had een shirtje aan en ben zelf niet eens zo groot vind ik. Volgende keer maar een blouse aan
Wat doen jullie daar meestal onder aan?

je ziet ze al smoezen in de hoek en dan hoor je wel weer het bekende woordje "anabolen"!!!