MuscleMeat

Stelling Oorlog Moslimwereld tegen Westen nog voor 2050

Hij wil de islam actief verwijderen/tegenhouden, terwijl de passieve manier de juiste methode is. Religie gaat vroeg of laat toch wel afbouwen naarmate een samenleving intelligenter wordt. Een religie verbieden is gewoon tegenstrijdig met de vrijheden die hij net wenst te verdedigen. Ik vind het hypocriet. Laat de islam een stille dood sterven door er alles aan te doen om het niet sterker te helpen maken, maar aub geen verbod, mensen mogen denken wat ze willen, waar en wanneer ze dat willen.

Hij wil de islam actief verwijderen/tegenhouden, terwijl de passieve manier de juiste methode is. Religie gaat vroeg of laat toch wel afbouwen naarmate een samenleving intelligenter wordt. Een religie verbieden is gewoon tegenstrijdig met de vrijheden die hij net wenst te verdedigen. Ik vind het hypocriet. Laat de islam een stille dood sterven door er alles aan te doen om het niet sterker te helpen maken, maar aub geen verbod, mensen mogen denken wat ze willen, waar en wanneer ze dat willen.

+1

alhoewel ik niet geloof dat de islam gaat afbouwen net zoals dat gebeurd met het christendom, ze zijn veel fanatieker in hun geloof.

Discuss!?

PVV met paranoia praatjes zoals altijd. Vind dit dus ook geen "Shocking News".

Wat een onzin....
Alsof elke Moslim terreur wil zaaien. Kijk eens een keer naar die Die-hard Christenen, daar zit ook een steekje los.
Er zitten altijd mafkezen tussen. Wilders kan weer lekker de boel opjutten, laat hem eens bezig houden met " echte" dingen zoals de bouwbedrijven die kapot gaan.

Denk wel dat er een oorlog komt maar niet het Westen tegen de Islam

Vroeger waren Christenen ook wel iets fanatieker hoor;)

ja maar de moslims waar ik het nu over heb zijn dan wel opgegroeid in een omgeving die het geloof bij christenen deed afnemen. (ze hebben dus bv ook geleerd over de evolutietheorie).

Vroeger was er weinig reden om niet in God te gaan geloven, niet meer dan normaal dat het christendom fanatieker aanwezig was.

Er zijn veel grotere ontwikkelingen gaande zoals de aanstaande mondiale machtsverschuiving naar Azië. Ik geloof niet dat daar problemen uit gaan ontstaan die grote mondiale conflicten tot gevolg zullen hebben maar het 'gevaar van de Islam' of hoe je het even wilt noemen is een non-issue op de lange lijn, zal slechts een kleine rimpeling blijken te zijn in toekomstige geschiedschrijving van de wereldgeschiedenis.

Oorlogen zullen gevoerd blijven worden op deze planeet voor zolang de mensheid aanwezig is.

Maarja, wij zitten lekker veilig in West-Europa. Die moslimlanden kunnen ons toch niet binnenvallen.

ik zou graag oorlog zien, islam tegen azie noord korea ofzo
verder me not care, dat ze amerika maar wat lastig vallen ofzo.

er zijn veel grotere ontwikkelingen gaande zoals de aanstaande mondiale machtsverschuiving naar azië. Ik geloof niet dat daar problemen uit gaan ontstaan die grote mondiale conflicten tot gevolg zullen hebben maar het 'gevaar van de islam' of hoe je het even wilt noemen is een non-issue op de lange lijn, zal slechts een kleine rimpeling blijken te zijn in toekomstige geschiedschrijving van de wereldgeschiedenis.

+1

DIT TOPIC = Bezigheidstherapie voor de zwakzinnigen!!!

PVV pretendeert een partij voor vrijheden te zijn maar progressief liberalisme is het zeer zeker niet. De PVV had beter PVVVN kunnen heten, Partij voor vrijheid van nederlanders. Het één uitvlakken omdat het in conflict zou zijn met cultureel erfgoed.
Bang-/stemmingsmakerij werkt erg goed in de politiek en polls!

Terug
Naar boven