Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij wil de islam actief verwijderen/tegenhouden, terwijl de passieve manier de juiste methode is. Religie gaat vroeg of laat toch wel afbouwen naarmate een samenleving intelligenter wordt. Een religie verbieden is gewoon tegenstrijdig met de vrijheden die hij net wenst te verdedigen. Ik vind het hypocriet. Laat de islam een stille dood sterven door er alles aan te doen om het niet sterker te helpen maken, maar aub geen verbod, mensen mogen denken wat ze willen, waar en wanneer ze dat willen.
Hij wil de islam actief verwijderen/tegenhouden, terwijl de passieve manier de juiste methode is. Religie gaat vroeg of laat toch wel afbouwen naarmate een samenleving intelligenter wordt. Een religie verbieden is gewoon tegenstrijdig met de vrijheden die hij net wenst te verdedigen. Ik vind het hypocriet. Laat de islam een stille dood sterven door er alles aan te doen om het niet sterker te helpen maken, maar aub geen verbod, mensen mogen denken wat ze willen, waar en wanneer ze dat willen.
Discuss!?
PVV met paranoia praatjes zoals altijd. Vind dit dus ook geen "Shocking News".
+1
alhoewel ik niet geloof dat de islam gaat afbouwen net zoals dat gebeurd met het christendom, ze zijn veel fanatieker in hun geloof.

Vroeger waren Christenen ook wel iets fanatieker hoor![]()
Denk wel dat er een oorlog komt maar niet het Westen tegen de Islam
Waarom wil je graag oorlog zien? Er is niets goeds aan oorlog.ik zou graag oorlog zien, islam tegen azie noord korea ofzo
verder me not care, dat ze amerika maar wat lastig vallen ofzo.
er zijn veel grotere ontwikkelingen gaande zoals de aanstaande mondiale machtsverschuiving naar azië. Ik geloof niet dat daar problemen uit gaan ontstaan die grote mondiale conflicten tot gevolg zullen hebben maar het 'gevaar van de islam' of hoe je het even wilt noemen is een non-issue op de lange lijn, zal slechts een kleine rimpeling blijken te zijn in toekomstige geschiedschrijving van de wereldgeschiedenis.
Waarom wil je graag oorlog zien? Er is niets goeds aan oorlog.
Vandaar dat jij post.DIT TOPIC = Bezigheidstherapie voor de zwakzinnigen!!!