Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij wil de islam actief verwijderen/tegenhouden, terwijl de passieve manier de juiste methode is. Religie gaat vroeg of laat toch wel afbouwen naarmate een samenleving intelligenter wordt. Een religie verbieden is gewoon tegenstrijdig met de vrijheden die hij net wenst te verdedigen. Ik vind het hypocriet. Laat de islam een stille dood sterven door er alles aan te doen om het niet sterker te helpen maken, maar aub geen verbod, mensen mogen denken wat ze willen, waar en wanneer ze dat willen.
Waarom wil je graag oorlog zien? Er is niets goeds aan oorlog.
Ik leg de link tussen NK en islam landen niet.noord korea lijkt ma echt geschift land er zou niet veel meer over blijven van de islam landen denk.
ach heeft volgens mij niets met geloof te maken, enkel om geld macht en olie.
De media is meestal zo links als de neten man. Er zijn meer linkse kranten en zenders dan rechtse. Iedereen is meestal het probleem behalve de allochtonen en moslims zelf. Verbeter de wereld en begin eens bij jezelf.
De Telegraaf 685.156
Metro 539.313
AD 456.237
Sp!ts 452.570
Dagblad de Pers 306.245
De Volkskrant 266.608
NRC Handelsblad 217.646
De Gelderlander 156.062
Dagblad van het Noorden 146.771
Noordhollands Dagblad 143.656
Ja ik weet dat we op dit punt gewoon nooit eens zullen worden, maar dat heeft meer met de verschillen tussen België en Nederland te maken.
Feit blijft wel dat de openbare omroepen in België én Nederland veel linkser zijn dan pakweg die in Amerika.
Het gaat puur over de inhoud niet de structuur. Ik heb hier altijd de indruk dat men in berichten en discussies enorm politiek correct spreekt, ook vaak vanuit een roze bril. Ernstig te nemen evoluties die in de kaart spelen van rechts worden vaak verzwegen om geen kolen op het vuur te gooien. Maar net daardoor blijven de problemen die rechts aankaart op tafel liggen en gebeurd er niets mee. Misschien is het inderdaad iets dat vooral in België speelt, omdat we maar 1 Nederlandstalige staatszender hebben en dat is gewoon een erg rode. Je komt daar volgens mij niet eens binnen zonder SPA partijkaartUSA is geen Europa natuurlijk. Pers is hier op geheel andere wijze opgebouwd. In de USA ken je bijna alleen nog maar grote media conglomeraten die alles in hun controle hebben. Ook al begint die situatie in Europa zich ook wel af te tekenen.

http://www.youtube.com/watch?v=sTPsFIsxM3wDus ik vind de bewering dat de media de zaken erger voorstelt dan ze zijn echt larie. Trouwens hoe kan je als media zaken erger doen lijken dan ze zijn? Je kan toch geen leugens verspreiden? Als men de realiteit laat zien dan moet je ook niet gaan zeuren dat die hard is vind ik.

Sensatie en propaganda gaan in twee richtingen. Grappig dat dat iets rechts zou zijn. Als hier een autochtone moordenaar opgepakt wordt dan staan alle kranten er bol van en is het twee weken lang nieuws (of langer).
En waarom veralgemeen jij de Amerikaanse bevolking apfelstrudel? Alsof iedere Amerikaan dom en naïef is![]()