AndroidHealthClinic

Stelling Oorlog Moslimwereld tegen Westen nog voor 2050

:zzz::yawn: erg boeiend

Hij wil de islam actief verwijderen/tegenhouden, terwijl de passieve manier de juiste methode is. Religie gaat vroeg of laat toch wel afbouwen naarmate een samenleving intelligenter wordt. Een religie verbieden is gewoon tegenstrijdig met de vrijheden die hij net wenst te verdedigen. Ik vind het hypocriet. Laat de islam een stille dood sterven door er alles aan te doen om het niet sterker te helpen maken, maar aub geen verbod, mensen mogen denken wat ze willen, waar en wanneer ze dat willen.

Idd, zo denk ik er ook over. Ik maak me ook niet meer druk om christenen, zolang ze me maar geen last berokkenen.

En die oorlog zal wss wel vroeger komen. Dacht altijd dat het dit jaar ging gebeuren, maar zal wss wel nog iets langer duren.

Wrsch preken voor eigen parochie. Geen boeiend nieuws dit.

Maar waar niemand het over heeft is de sluwheid van deze man... Krijg je in eigen land geen gehoor van de andere partijen, probeer dan in buitenland iedereen warm te maken voor je ideeën. Hoe meer mensen het met je eens worden, des te groter je macht. Echt hij speelt het niet onverstandig. En zij die denken dat hij niets zal bereiken zouden zich danig kunnen vergissen.

haha
wilders is zon domme clown
moslims zijn het probleem niet maar de media

De media is meestal zo links als de neten man. Er zijn meer linkse kranten en zenders dan rechtse. Iedereen is meestal het probleem behalve de allochtonen en moslims zelf. Verbeter de wereld en begin eens bij jezelf.

oke dat is jou mening maar hoeveel mensen hebben nou echt lacht van de islam of zijn het alleen de boefjes van 15,16 jaar

De media is meestal zo links als de neten man. Er zijn meer linkse kranten en zenders dan rechtse. Iedereen is meestal het probleem behalve de allochtonen en moslims zelf. Verbeter de wereld en begin eens bij jezelf.

De Telegraaf 685.156
Metro 539.313
AD 456.237
Sp!ts 452.570
Dagblad de Pers 306.245
De Volkskrant 266.608
NRC Handelsblad 217.646
De Gelderlander 156.062
Dagblad van het Noorden 146.771
Noordhollands Dagblad 143.656

Metro en Spits zijn redelijk opinieloos en gedreven door reclame. Spits is wel van de als rechts bekend staande Telegraaf mediagroep. De Pers is van Marcel Boekhoorn en die staat niet echt bekend als links.

Regionale kranten als De Gelderlander of DVHN zullen vooral gelieerd zijn aan de politieke stromingen in hun eigen regio.

Qua kranten is er in ieder geval meer rechts georienteerd materiaal verkrijgbaar dan links. Qua TV zijn in ieder geval de grote zenders AVRO en TROS niet links en kan je de christelijke of katholieke zenders niet direct indelen als linkse of rechtse zender. Ook al is de basis van die zenders wel vrij conservatief te noemen. VPRO en Vara zijn ieder geval links georienteerd. Maar naar de VPRO kijkt geen hond eigenlijk.

De commerciele zenders zijn wat lastiger in te delen.

Ja ik weet dat we op dit punt gewoon nooit eens zullen worden, maar dat heeft meer met de verschillen tussen België en Nederland te maken.

Feit blijft wel dat de openbare omroepen in België én Nederland veel linkser zijn dan pakweg die in Amerika.

Ja ik weet dat we op dit punt gewoon nooit eens zullen worden, maar dat heeft meer met de verschillen tussen België en Nederland te maken.

Feit blijft wel dat de openbare omroepen in België én Nederland veel linkser zijn dan pakweg die in Amerika.

USA is geen Europa natuurlijk. Pers is hier op geheel andere wijze opgebouwd. In de USA ken je bijna alleen nog maar grote media conglomeraten die alles in hun controle hebben. Ook al begint die situatie in Europa zich ook wel af te tekenen.

bullshit, net alsof die landen er op zitten te wachten ofzo.. ''god wat haten wij het westen, laten we ze aanvallen..'' t westen valt ook aan.. amerika valt irak binnen, andere landen afganistan.. als wij niks doen doen zij ook niks denk ik zo ;)

Amerikaanse media zit vol met r**ards.

http://www.youtube.com/watch?v=sTPsFIsxM3w

Moet je nagaan hoeveel mensen daarnaar kijken en dat gaan geloven, voornamelijk die achterlijke conservatieven.

Het is gewoon pure propaganda en de bevolking slikt het als zoete koek.

USA is geen Europa natuurlijk. Pers is hier op geheel andere wijze opgebouwd. In de USA ken je bijna alleen nog maar grote media conglomeraten die alles in hun controle hebben. Ook al begint die situatie in Europa zich ook wel af te tekenen.
Het gaat puur over de inhoud niet de structuur. Ik heb hier altijd de indruk dat men in berichten en discussies enorm politiek correct spreekt, ook vaak vanuit een roze bril. Ernstig te nemen evoluties die in de kaart spelen van rechts worden vaak verzwegen om geen kolen op het vuur te gooien. Maar net daardoor blijven de problemen die rechts aankaart op tafel liggen en gebeurd er niets mee. Misschien is het inderdaad iets dat vooral in België speelt, omdat we maar 1 Nederlandstalige staatszender hebben en dat is gewoon een erg rode. Je komt daar volgens mij niet eens binnen zonder SPA partijkaart :rolleyes:

Wat de kranten betreft , die zijn hier ook erg vaak links in de berichtgeving, zelfs de kranten die niet een linkse reputatie hebben zoals Het Laatste Nieuws. En echt op een manier waarbij je denkt 'geloven ze die praatjes nu zelf?' Verder heb je De Morgen en De Standaard wat dan de zelfverklaarde kwaliteitskranten zijn, maar ook heel vaak die rode stempel in artikels.

Dus ik vind de bewering dat de media de zaken erger voorstelt dan ze zijn echt larie. Trouwens hoe kan je als media zaken erger doen lijken dan ze zijn? Je kan toch geen leugens verspreiden? Als men de realiteit laat zien dan moet je ook niet gaan zeuren dat die hard is vind ik.

Er is ook nog zoiets als sensatiemedia. Als je bepaalde zaken meer uitlicht dan andere zaken ben je bezig met stemmingsmakerij. Maar goed hetzelfde is natuurlijk het geval als je bepaalde zaken verzwijgt. In Nederland hebben we in ieder geval de Telegraaf die de neiging heeft om van iedere mug een olifant te maken.

Dus ik vind de bewering dat de media de zaken erger voorstelt dan ze zijn echt larie. Trouwens hoe kan je als media zaken erger doen lijken dan ze zijn? Je kan toch geen leugens verspreiden? Als men de realiteit laat zien dan moet je ook niet gaan zeuren dat die hard is vind ik.
http://www.youtube.com/watch?v=sTPsFIsxM3w
Het heet propaganda en de Amerikanen doen het al decennia lang.
Maarja, wat verwacht je bij een bevolking die nou eenmaal niet al te slim is. Die kan ik ook wel wijs maken dat de aarde nog plat is.

Sensatie en propaganda gaan in twee richtingen. Grappig dat dat iets rechts zou zijn. Als hier een autochtone moordenaar opgepakt wordt dan staan alle kranten er bol van en is het twee weken lang nieuws (of langer).

En waarom veralgemeen jij de Amerikaanse bevolking apfelstrudel? Alsof iedere Amerikaan dom en naïef is :rolleyes:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Sensatie en propaganda gaan in twee richtingen. Grappig dat dat iets rechts zou zijn. Als hier een autochtone moordenaar opgepakt wordt dan staan alle kranten er bol van en is het twee weken lang nieuws (of langer).

En waarom veralgemeen jij de Amerikaanse bevolking apfelstrudel? Alsof iedere Amerikaan dom en naïef is :rolleyes:

Propaganda wel maar linkse sensatiemedia is zo goed als niet bestaande. Amerikaanse media kenmerkt zich overigens door het gebrek aan oude media en is daardoor amper te vergelijken met de Europese media. Hier kennen we een vrij lange cultuur van onafhankelijke kranten en staats tv-zenders of zoals in Nederland een systeem van verzuiling op het gebied van tv-zenders. USA kent primair media die commercieel is, dat is niet bij voorbaat rechts maar de basis van de media is onvergelijkbaar met zoals deze in Europa is opgebouwd.

On-topic, welke moslimwereld gaat het Westen de oorlog eigenlijk verklaren? Als er 1 groep niet homogeen is dan zijn het de moslims wel.

Terug
Naar boven