Zo, daar stonden veel militaire doelen.ProgressiefotoBefore and after Volnovakha, Oekraïne
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo, daar stonden veel militaire doelen.ProgressiefotoBefore and after Volnovakha, Oekraïne
![]()
Nu iig niet meer
Het is jou eigen de verkeerde kant te kiezen.Ik kies dan voor gemak en volg als een mak lam de VS.
Dus Oekraïne bombardeert haar eigen stad en burgers?
Ik denk dat het merendeel van de NL'ers dit niet weet. Net als dat het merendeel ook niets weet van de nazi bataljons zoals Azov.Al vanaf 2014, voor het geval je onder een steen hebt gelegen al die tijd.
Nee want liever hapklare brokken van de deepstate.Ik denk dat het merendeel van de NL'ers dit niet weet. Net als dat het merendeel ook niets weet van de nazi bataljons zoals Azov.
Denk ook niet dat de Oekraïners zich druk maken Baudet.Ik denk dat het merendeel van de NL'ers dit niet weet. Net als dat het merendeel ook niets weet van de nazi bataljons zoals Azov.
Je kunt de rivier niet duwen.
Ik denk dat het merendeel van de NL'ers dit niet weet. Net als dat het merendeel ook niets weet van de nazi bataljons zoals Azov.
Denk dat juist deze mensen gevlucht zijn en een plekje bij Claudia de Breij hebben gevonden. Soort zoekt soort.Of bijvoorbeeld het feit dat tijdens die Maidan shizzle doodgewone Oekrainers die weigerden Oekraiens te praten levend in brand werden gestoken midden op dat plein daar, onder toeziend oog van duizenden mensen die dat toe stonden te juichen. Ik vind het eigenlijk wel lekker dat juist die mensen nu in schuilkelders zitten te bidden en beven voor hun leven.
Wat zou dan de goede kant in jouw ogen zijn?
En clustermunitie gebruikte op burgerdoelen in de Donbas.Of bijvoorbeeld het feit dat tijdens die Maidan shizzle doodgewone Oekrainers die weigerden Oekraiens te praten levend in brand werden gestoken midden op dat plein daar, onder toeziend oog van duizenden mensen die dat toe stonden te juichen. Ik vind het eigenlijk wel lekker dat juist die mensen nu in schuilkelders zitten te bidden en beven voor hun leven.
Geen van die 2. Dat is ook een kant.
Dus de clusterbommen gegooid in 2014 door Oekraïne rechtvaardigen dat er nu hele steden plat gebombardeerd worden. Of hoe bedoel je dit?En clustermunitie gebruikte op burgerdoelen in de Donbas.
Hoor je ook niemand over.
Dat het niet zo zwart wit is als er nu door onze strot geduwd wordt, toch Apfel?Dus de clusterbommen gegooid in 2014 door Oekraïne rechtvaardigen dat er nu hele steden plat gebombardeerd worden. Of hoe bedoel je dit?
Dus Oekraïne bombardeert haar eigen stad en burgers?
Ik denk dat de overgrote meerderheid van de Nederlanders dit niet wist/weet, ook zij die, zoals ik, wel geïnteresseerd zijn in wat er in de rest van de wereld gebeurd, maar voornamelijk de mainstream media volgen.Al vanaf 2014, voor het geval je onder een steen hebt gelegen al die tijd.
Nee dat bedoel ik niet. Dat zeg ik ook nergens.Dus de clusterbommen gegooid in 2014 door Oekraïne rechtvaardigen dat er nu hele steden plat gebombardeerd worden. Of hoe bedoel je dit?
Oké dan is die duidelijk.Nee dat bedoel ik niet. Dat zeg ik ook nergens.
Nav de post van @imnewhere dat veel mensen dat niet weten maar nu moord en brand schreeuwen dat de Russen clustermunitie gebruiken.
Oh, gewoon lekker van meerdere walletjes eten.