XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Progressiefoto :eyes: Before and after Volnovakha, Oekraïne
1647606807662.png
Zo, daar stonden veel militaire doelen.

Ik denk dat het merendeel van de NL'ers dit niet weet. Net als dat het merendeel ook niets weet van de nazi bataljons zoals Azov.

Of bijvoorbeeld het feit dat tijdens die Maidan shizzle doodgewone Oekrainers die weigerden Oekraiens te praten levend in brand werden gestoken midden op dat plein daar, onder toeziend oog van duizenden mensen die dat toe stonden te juichen. Ik vind het eigenlijk wel lekker dat juist die mensen nu in schuilkelders zitten te bidden en beven voor hun leven.

Of bijvoorbeeld het feit dat tijdens die Maidan shizzle doodgewone Oekrainers die weigerden Oekraiens te praten levend in brand werden gestoken midden op dat plein daar, onder toeziend oog van duizenden mensen die dat toe stonden te juichen. Ik vind het eigenlijk wel lekker dat juist die mensen nu in schuilkelders zitten te bidden en beven voor hun leven.
Denk dat juist deze mensen gevlucht zijn en een plekje bij Claudia de Breij hebben gevonden. Soort zoekt soort.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.152
En clustermunitie gebruikte op burgerdoelen in de Donbas.

Hoor je ook niemand over.

Germany exported military equipment to Russia despite embargo: Report

Germany shipped €122 million worth of military equipment to Russia despite the EU arms embargo in effect since 2014, local media has reported. Nine other EU member states also exported military goods during that time, said the report. According to the report, between 2014 and 2020 at least 10 EU member states exported a total of €346 million worth of arms to Russia.

Michael Jordan Lol GIF by ESPN

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.158
Dus de clusterbommen gegooid in 2014 door Oekraïne rechtvaardigen dat er nu hele steden plat gebombardeerd worden. Of hoe bedoel je dit?
Nee dat bedoel ik niet. Dat zeg ik ook nergens.

Nav de post van @imnewhere dat veel mensen dat niet weten maar nu moord en brand schreeuwen dat de Russen clustermunitie gebruiken.

Terug
Naar boven