Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Kvind het best bijzonder. Deze oorlog duurt nu nog geen 4 weken en men zegt dat Rusland niet gaat winnen omdat het zo lang duurt.

Lol wij konden in 20 jaar niet eens winnen van holbewoners in Afghanistan.

Laatst bewerkt:
Kvind het best bijzonder. Deze oorlog duurt nu nog geen 4 weken en men zegt dat Rusland niet gaat winnen omdat het zo lang duurt.

Lol wij konden in 20 jaar niet eens winnen van holbewoners in Afghanistan.
Dat is precies de reden dat men zegt dat Rusland niet gaat winnen. Hooguit de conventionele fase van de oorlog en zelfs dat ziet er bepaald niet rooskleurig uit. Mocht het ooit een guerilla worden, is dat het doodvonnis voor de Russen. Dan wordt het namelijk precies zoals het westen in Afghanistan.

Mocht het een stadsguerilla worden dan verwacht ik heel Oekraïne een groot Grozny. Enigste wat je dan nog hebt zijn partizanen in de Karpaten.

Uitspraak v.h. jaar: "Het is chaos daar"

:roflol:

Je ben sowieso niet helemaal lekker als je jezelf kapot wil laten schieten omwille van een NAVO lidmaatschap.

• #2.197
Wat een mong**l ben je als je jou gezin achterlaat en je leven zwaar riskeert om de held uit te hangen.

Tenzij zijn kind na 3 jaar nog niet doorslaapt en hij een kut wijf als partner heeft, dan snap ik het wel.
Ja pcies. Misschien heeft ie wel zo'n jank kind en dikke vadsige zeug op de bank die na 3 jaar nog steeds hoogzwanger lijkt.

Nederlander Harry (36) keert halsoverkop terug van ‘louche’ legioen uit Oekraïne: “Ik was kansloos geweest”

"Hij vertelde dat veel Britten al afgeknald waren. Ze werden met een roestige AK-47 en 12 kogels de oorlog in gestuurd. Sommigen hadden zelfs geen wapen. Ik was kansloos geweest."

NewSaneHoatzin-max-1mb.gif

• #2.199
Nederlander Harry (36) keert halsoverkop terug van ‘louche’ legioen uit Oekraïne: “Ik was kansloos geweest”

"Hij vertelde dat veel Britten al afgeknald waren. Ze werden met een roestige AK-47 en 12 kogels de oorlog in gestuurd. Sommigen hadden zelfs geen wapen. Ik was kansloos geweest."

NewSaneHoatzin-max-1mb.gif
Huh, op het nieuws krijg je andere verhalen te horen. Misschien dacht die Harry lekker de Rambo uit te kunnen hangen terwijl ie als held werd ontvangen om vervolgens allemaal blonde Oekraïnse Sletlana's aan te duwen.

Laatst bewerkt:
Wat een mong**l ben je als je jou gezin achterlaat en je leven zwaar riskeert om de held uit te hangen.

Tenzij zijn kind na 3 jaar nog niet doorslaapt en hij een kut wijf als partner heeft, dan snap ik het wel.
Mon nom n'est pas Harry.

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven