MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Rusland gebruikt opnieuw hypersonische raketten
Rusland zegt opnieuw hypersonische raketten te hebben gebruikt in Oekraïne. Dat gebeurde volgens het Russische leger om een opslagplaats voor brandstof van het Oekraïense leger te vernietigen. De speciale raketten zijn niet te onderscheppen door traditionele luchtafweersystemen. Rusland vuurde ze naar eigen zeggen af vanuit het luchtruim van de Krim, het door Rusland bezette schiereiland. Het doelwit lag in het zuiden van Oekraïne. Zaterdag zei Rusland voor het eerst hypersonische raketten te hebben ingezet. De raketten van het type 'Kinjal' werden gebruikt om een ondergrondse wapenopslagplaats in de buurt van de stad Ivano-Frankivsk te vernietigen.

Je zou bijna gaan denken dat soldaten door de huidige technologie nog amper vaardigheden nodig hebben. :thinking:

• Haha
Waarderingen: Vonk
The man Putin couldn't kill nu op Fox. Gaat over Navalny. Met de juiste box vanaf het begint terug te kijken.

Wat zou je doen?

1647813910830.jpg

maar dan in het Nederlands denk ik? zei:
the doorbell rings, you open the door and there's a man wearing a military uniform in front of you
"As you should know, NATO article 5 has been activated and you have been drafted to serve your country. We're here to get you and all the other men in your neighborhood to the closest military base, where you'll be training for 2 weeks. After that, you'll be sent to the Ukrainian front. You have 30 minutes to prepare your things before getting on the bus. Don't bring any devices, we'll check you with a metal detector."

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.212
Ik snap de grap niet.

Schap alufolie is bij de jumbo echt al weken leeg. Komt dat ook uit Oekraïne? In tegenstelling tot plantaardige olie, hoor/lees je hier helemaal niks over :dunno:
Volgens mij wordt het grootste deel van de aluminium tegenwoordig gerecycled en niet meer gemaakt van bauxiet.

Volgens mij wordt het grootste deel van de aluminium tegenwoordig gerecycled en niet meer gemaakt van bauxiet.

Dan is het vast weer prijsoorlog ofzo tussen fabrikant en supermarktketen. Zal van de week eens langs bij den Aldi, wellicht hebben zij wel gewoon alu folie voor mijn hoedjes.

Dan is het vast weer prijsoorlog ofzo tussen fabrikant en supermarktketen. Zal van de week eens langs bij den Aldi, wellicht hebben zij wel gewoon alu folie voor mijn hoedjes.
Recent is er ook weer een papieren krant die als aluhoedje kan functioneren, wellicht kan je daar een abonnement op nemen. ;)

• Haha
Waarderingen: Vonk
Denk niet dat de kabouter het nog lang gaat volhouden...

Wappie

Xtyyzyyyzyyu comment wel altijd op je fb berichten. 🤣

Terug
Naar boven