- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Denk je niet dat de Russen het veel zwaarder zullen hebben deze winter, als je ziet wat ze te eten krijgen of aan kleding dan krijgen ze het nog moeilijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk je niet dat de Russen het veel zwaarder zullen hebben deze winter, als je ziet wat ze te eten krijgen of aan kleding dan krijgen ze het nog moeilijk.
Iedereen krijgt het zwaarder in de winter. Maar de Russen hoeven dan op zich geen grond te veroveren. Ze kunnen steden gewoon uithongeren.Denk je niet dat de Russen het veel zwaarder zullen hebben deze winter, als je ziet wat ze te eten krijgen of aan kleding dan krijgen ze het nog moeilijk.
De meeste dorpen in de frontlinie zijn al leeg en die linie verschuift niet echt meer.Iedereen krijgt het zwaarder in de winter. Maar de Russen hoeven dan op zich geen grond te veroveren. Ze kunnen steden gewoon uithongeren.
Geen brandstof, geen eten, zwaar artillerie op je dak. Wordt geen pretje voor Oekraïne.
Kweetnie hoe lang de Oekraïnse bevolking dat vol gaat houden voordat ze toch besluiten te capituleren.
Het schijnt op voorhand zelfs al een probleem te zijn. Het zware geschut op de juiste posities krijgen en de juiste aanvoerlijnen behouden.Klopt, dat zie je bij de russen veel, ik ga er vanuit dat Oekraïne niet dezelfde fout gaat maken
Nog wel, de eerste grotere omsingeling lijkt aanstaande. Dan gaat het snel bergafwaartsDe meeste dorpen in de frontlinie zijn al leeg en die linie verschuift niet echt meer.
Het leger krijgt zijn voorraden wel aan de kant van Oekraïne.
Als die brandstof niet snel genoeg komt wordt er gevreesd dat we binnen de kortse keren uitgeschakeld Duits en Nederlands materiaal op beeld zien.

Dat lees ik zo snel niet in het artikel?Ik wist niet dat je de Marokkaanse nationaliteit kon verliezen/afstaan.
![]()
Marokko zit in maag met ter dood veroordeelde student die in Marioepol vocht
Even leek het lot van Brahim Saadoun Marokko weinig te deren. Maar nu is er toch aandacht voor de jonge Marokkaanse student die samen met twee Britse medestrijders ter dood werd veroordeeld in de Donbas.www.ad.nl

Niks mis mee toch, beetje russen afmaken voor je vrijheid.![]()
Lhbti'ers in het Oekraïense leger: 'Ik vecht voor het land, en om mezelf te mogen zijn'
De Kyiv Pride wordt dit weekend in Warschau gehouden. Veel Oekraïense lhbti'ers zijn met hun hoofd ergens anders: aan het front. Twee van hen vertellen hun verhaal.nos.nl
Hahahaha, wtf is dit ook weer![]()
![]()
Eenmaal bij de EU zullen ze gediversifieerd worden <3Kan me trouwens niet voorstellen dat de positie van homo’s in en shit in UA erg verschilt van die in Rusland… Ondanks het feit dat er nu even een conflict is, is het min of meer 1 cultuur met dezelfde normen en waarden. De meesten mensen hebben hier een pestpleurishekel aan homo’s en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven. Het wordt beschouwd als een ziekte. Als je in het leger eventjes komt vertellen dat je eigenlijk niet Alexei maar Alexandra genoemd wenst te worden, word je waarschijnlijk ter plekken doodgeslagen.
Dit soort artikelen zijn gewoon overduidelijk verzonnen om de publieke opinie in NL/EU om te buigen. Zo van zie je wel… Die mensen in Oekraine zijn net als wij, super liberaal en progressief.
Ja, dikke lul. Maar daar komen jullie nog wel achter in Europa, huhu.
Al hebben Oekraïners momenteel ff een grotere hekel aan Rusland, liever poot dan Putin.De meesten mensen hebben hier een pestpleurishekel aan homo’s en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.
Mijn motto sinds een paar jaar:Wat vinden jullie er nou van dat al die mannen bruut worden uitgemoord om hun kontje niet aan Putin te geven terwijl de vrouwen elders in Europa lekker zitten te zonnen, shoppen, en sl*tten?
Ik zie in die ua kentekens nog genoeg mannen rijden hier. Misschien hebben sommige dispensatie om hun Svetlana's te beschermen tegen Westerse beta'sWat vinden jullie er nou van dat al die mannen bruut worden uitgemoord om hun kontje niet aan Putin te geven terwijl de vrouwen elders in Europa lekker zitten te zonnen, shoppen, en sl*tten?