Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.922
Denk je niet dat de Russen het veel zwaarder zullen hebben deze winter, als je ziet wat ze te eten krijgen of aan kleding dan krijgen ze het nog moeilijk.
Iedereen krijgt het zwaarder in de winter. Maar de Russen hoeven dan op zich geen grond te veroveren. Ze kunnen steden gewoon uithongeren.
Geen brandstof, geen eten, zwaar artillerie op je dak. Wordt geen pretje voor Oekraïne.

Kweetnie hoe lang de Oekraïnse bevolking dat vol gaat houden voordat ze toch besluiten te capituleren.

Laatst bewerkt:
Iedereen krijgt het zwaarder in de winter. Maar de Russen hoeven dan op zich geen grond te veroveren. Ze kunnen steden gewoon uithongeren.
Geen brandstof, geen eten, zwaar artillerie op je dak. Wordt geen pretje voor Oekraïne.

Kweetnie hoe lang de Oekraïnse bevolking dat vol gaat houden voordat ze toch besluiten te capituleren.
De meeste dorpen in de frontlinie zijn al leeg en die linie verschuift niet echt meer.
Het leger krijgt zijn voorraden wel aan de kant van Oekraïne.

Klopt, dat zie je bij de russen veel, ik ga er vanuit dat Oekraïne niet dezelfde fout gaat maken
Het schijnt op voorhand zelfs al een probleem te zijn. Het zware geschut op de juiste posities krijgen en de juiste aanvoerlijnen behouden.

Veel manoeuvreren met dergelijk geschut is essentieel om uitschakeling tegen te gaan, maar kost uiteraard veel meer brandstof.
Als die brandstof niet snel genoeg komt wordt er gevreesd dat we binnen de kortse keren uitgeschakeld Duits en Nederlands materiaal op beeld zien.

Kan me trouwens niet voorstellen dat de positie van homo’s in en shit in UA erg verschilt van die in Rusland… Ondanks het feit dat er nu even een conflict is, is het min of meer 1 cultuur met dezelfde normen en waarden. De meesten mensen hebben hier een pestpleurishekel aan homo’s en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven. Het wordt beschouwd als een ziekte. Als je in het leger eventjes komt vertellen dat je eigenlijk niet Alexei maar Alexandra genoemd wenst te worden, word je waarschijnlijk ter plekken doodgeslagen.

Dit soort artikelen zijn gewoon overduidelijk verzonnen om de publieke opinie in NL/EU om te buigen. Zo van zie je wel… Die mensen in Oekraine zijn net als wij, super liberaal en progressief.

Ja, dikke lul. Maar daar komen jullie nog wel achter in Europa, huhu.

Kan me trouwens niet voorstellen dat de positie van homo’s in en shit in UA erg verschilt van die in Rusland… Ondanks het feit dat er nu even een conflict is, is het min of meer 1 cultuur met dezelfde normen en waarden. De meesten mensen hebben hier een pestpleurishekel aan homo’s en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven. Het wordt beschouwd als een ziekte. Als je in het leger eventjes komt vertellen dat je eigenlijk niet Alexei maar Alexandra genoemd wenst te worden, word je waarschijnlijk ter plekken doodgeslagen.

Dit soort artikelen zijn gewoon overduidelijk verzonnen om de publieke opinie in NL/EU om te buigen. Zo van zie je wel… Die mensen in Oekraine zijn net als wij, super liberaal en progressief.

Ja, dikke lul. Maar daar komen jullie nog wel achter in Europa, huhu.
Eenmaal bij de EU zullen ze gediversifieerd worden <3

Je zou denken minder concurrentie voor de superheteros als er meer homo's zijn.

Wat vinden jullie er nou van dat al die mannen bruut worden uitgemoord om hun kontje niet aan Putin te geven terwijl de vrouwen elders in Europa lekker zitten te zonnen, shoppen, en sl*tten?

Wat vinden jullie er nou van dat al die mannen bruut worden uitgemoord om hun kontje niet aan Putin te geven terwijl de vrouwen elders in Europa lekker zitten te zonnen, shoppen, en sl*tten?
Mijn motto sinds een paar jaar:

Het probleem van een ander is niet mijn probleem.

6199381B-DDCB-4002-B2B2-D2556F05C93D.jpeg

hoe verzin je het…

Ik zie in die ua kentekens nog genoeg mannen rijden hier. Misschien hebben sommige dispensatie om hun Svetlana's te beschermen tegen Westerse beta's :thinking:

Nog meer wapens naar Oekraïne.
Snelle reactie macht van 40.000 naar 300.000.

Maar Putin pakken, blijkt lastiger te zijn dan men dacht. Putin interesseert het niet hoeveel Russen er daudt gaan. Dat interesseert eigenlijk niemand.

Terug
Naar boven