AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Nog meer wapens naar Oekraïne.
Snelle reactie macht van 40.000 naar 300.000.

Maar Putin pakken, blijkt lastiger te zijn dan men dacht. Putin interesseert het niet hoeveel Russen er daudt gaan. Dat interesseert eigenlijk niemand.

Het interesseert ook niemand hoeveel Oekrainers er dood gaan want anders was deze oorlog nooit begonnen.

Die arme mensen worden door het Westen gebruikt om klimaatagenda’s en shit er doorheen te duwen… Ik vind dat meer inhumaan dan wat Putin doet. Die verdedigt gewoon de interesses van zijn land en de toekomst daarvan.

Je kan het ook omdraaien allemaal. Omdat de westerse leiders zo nodig een eco samenleving willen gaan er in Oekraine nu kindertjes dood… bah bah

Het interesseert ook niemand hoeveel Oekrainers er dood gaan want anders was deze oorlog nooit begonnen.

Die arme mensen worden door het Westen gebruikt om klimaatagenda’s en shit er doorheen te duwen… Ik vind dat meer inhumaan dan wat Putin doet. Die verdedigt gewoon de interesses van zijn land en de toekomst daarvan.

Je kan het ook omdraaien allemaal. Omdat de westerse leiders zo nodig een eco samenleving willen gaan er in Oekraine nu kindertjes dood… bah bah

Is putin echt zo bang voor het westen, dat ie een buurlandje moet gaan pesten.
Hiermee helpt ie zijn land alleen maar verder naar de kloten en staan er nog meer westerse troepen aan zijn grens.

Precies het tegenovergestelde van wat hij wou, echt slim die leider van jullie. Wat ie doet is echt in alle opzichten het domste wat ie kan doen voor rusland.

Dit ging ook gebeuren mocht ie niets gedaan hebben en Oekraïne bij de EU komen toch?
Dan had ie dezelfde troepen naast zich gehad, alleen dan kon hij ze niet meer aanvallen omdat ze bij de EU horen. Voor hem en rusland zou er echt niet veel veranderen.
En als er iemand denkt dat de NAVO rusland ooit gaat aanvallen is niet helemaal goed in zijn hoofd. Dat putin daar bang voor is met zijn nukes snap ik echt niet.
Hij moet een andere planning hebben, hij geeft te weinig om mensen, om daar de bevrijder te spelen
Misschien zit er wel iets in de grond wat 'm heel veel geld kan opleveren, totaal niet zijn doel natuurlijk.

PS. zou toch mooi zijn als Ukraine eens wat russisch burgers gaat opblazen, misschien gaat de bevolking het dan wat interesseren daar.

Laatst bewerkt:
.

Reden: opschonen.
Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Wij hebben ook nukes dus zo doordacht is zijn spel niet.
Hij heeft alleen oorlog met Oekraïne, daarom doet ie 't nu, als het NAVO land was geweest kon ie dit niet meer doen.

PS. ik denk niet dat ons (NAVO) doel is om het conlflict snel te stoppen, dit kost rusland zo veel militaire macht, NAVO vind 't wel best zo, langzaam worden de russen slapper en Oekraïne sterker.

En af en te ook wat goed nieuws.

Laatst bewerkt:
Zijn hier veels te bang, Rusland is arm. Wij zijn veel rijker en hebben veel meer welfaart. Plus we beschikken over veel meer middelen. Nogmaals , we zijn hier veels te bang alleen is er niemand met ballen die durft door te pakken om het conflict te stoppen.
Ga jij daar vechten dan? Ik heb persoonlijk namelijk nul behoefte om te sterven (of te doden) voor Oekraïne. En ik denk velen met mij.

Zijn hier veels te bang, Rusland is arm. Wij zijn veel rijker en hebben veel meer welfaart. Plus we beschikken over veel meer middelen. Nogmaals , we zijn hier veels te bang alleen is er niemand met ballen die durft door te pakken om het conflict te stoppen.

Als die Clown in het Kremlin geen nukes had was hij allang achter zijn bureau vandaan getrokken door de NAVO. De angst voor een nucleaire wereldoorlog overheerst.. inderdaad misschien onterecht.

Ga jij daar vechten dan? Ik heb persoonlijk namelijk nul behoefte om te sterven (of te doden) voor Oekraïne. En ik denk velen met mij.
Tegen de tijd dat wij zullen moeten vechten is de wereld echt al wel vergaan, wees daar maar niet bang voor.

Tegen de tijd dat wij zullen moeten vechten is de wereld echt al wel vergaan, wees daar maar niet bang voor.
Nou, Wanna stelt min of meer dat we Rusland zouden moeten aanvallen. Ik geef alleen maar aan dat het makkelijk is om te roepen dat anderen maar hun leven op het spel moeten zetten. Als hij daar zoveel belang aan hecht, staat het hem vrij om zich te melden met de Oekraïense ambassade. Maar mij niet gezien.

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
And Mr Juncker said we must convey to Russia that we are serious. Who do you think you are kidding, Mr Juncker?

And Mr Juncker said we must convey to Russia that we are serious. Who do you think you are kidding, Mr Juncker?
De ellende is dat Putin, agressie elke keer weer zal beantwoorden en liever sterft dan verliest. Hij is baas boven baas.

Een beetje gif, en een klein beetje snel ook, dat zou fijn zijn.

Als je een nucleaire macht bent liggen de kaarten heel anders geopolitiek.

Stel dat de EU geen sancties zou opleggen en het conflict genegeerd hebben, hoe ze de militaire operatie eruit zien en hoe zou ons leven er hier uit zien (prijzen en dergelijk)?

Stel dat de EU geen sancties zou opleggen en het conflict genegeerd hebben, hoe ze de militaire operatie eruit zien en hoe zou ons leven er hier uit zien (prijzen en dergelijk)?
Dan had Polen ondertussen aan de Russische grens gelegen en kon ik nog gewoon voor 1.40 de liter diesel tanken ipv diezelfde diesel voor 2.20 de liter + mijn huis komende winter warm stoken voor een fractie van de huidige prijs.

Terug
Naar boven