MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Damn, lange stoeten aan mensen die Kiev aan het ontvluchten zijn. Overal video's van grote steden waar overal geschoten wordt en bommen af gaan.
Komt allemaal door de NAVO.

Naamloos.png

Nou, ik heb zomaar het idee dat de Russen nu al de baas in de lucht zijn.

Laatst bewerkt:
Naamloos.jpg

Via Transnistrië kunnen ze nog richting Vinnytsja het westen volledig afsnijden.

Wel weer jammer van de benzine prijzen

Ben wel benieuwd hoe navo gaat reageren hierop.

Rusland: militaire infrastructuur op Oekraïense luchthavens vernietigd
Het Russische ministerie van Defensie claimt dat de militaire infrastructuur van Oekraïense luchthavens is vernietigd. Ook zou de Oekraïense luchtafweer ernstig verzwakt zijn. Dat melden Russische persagentschappen. De Russische defensie ontkent bovendien dat er Russische vliegtuigen zijn neergehaald door Oekraïne. Het Oekraïense leger zei eerder dat er vijf Russische vliegtuigen en een helikopter werden neergehaald in de regio Loehansk.
"Geen paniek, we zullen overwinnen", zegt Zelensky tegen Oekraïeners
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft zijn landgenoten donderdag opgeroepen "niet te panikeren" over het Russische offensief tegen hun land. Hij beloofde hen in een videoboodschap op Facebook ook de overwinning en kondigde de invoering van de krijgswet aan.
Luchtalarm klinkt in Lviv, in het westen van Oekraïne
Het luchtalarm klinkt donderdagochtend in de Oekraïense stad Lviv, in het westen van het land. Naar deze stad verhuisden verschillende Westerse landen eerder deze maand hun ambassades. Persbureau AFP meldt dat er niet direct berichten zijn over explosies of beschietingen. Eerder vanochtend klonk het luchtalarm al in hoofdstad Kiev. Daar trokken inwoners naar de schuilkelders.

Gisteren nog een stuk gelezen over dat de bevolking bewapend is sinds het gezeik met de Krim.
Paar 100000 zouden les hebben gehad en wapens hebben gekocht. Kan nog wel eens bloederig worden in de steden zodra de Russen binnen zijn.

Enige eis om een wapen te kopen was dat deze langer moest zijn dan 80 cm

Nou daar gaan we dan. Maar dit soort dingen begin ik ondertussen wel echt een beetje moe van te worden...

Ik snap zoveel dingen niet als je kijkt naar de geschiedenis van de mens.
Waar is het toch allemaal goed voor? Waarom steeds die dualiteit en dat in kampen verdelen? Laatste jaren was het ons tegen de moslim terroristen. Daarna was het de vaccinatiewappies tegen de gevaccineerden. Nu is het weer oost tegen west. Iedere keer worden er 2 kampen gemaakt waarvan er 1 "slecht" is en 1 "goed". De hele geschiedenis zit er prop vol mee.
Elke keer met dit soort gekut vallen er onschuldige doden die ook gewoon gelukkig willen zijn, een fijn leven willen hebben en hun dingetje willen doen. Het zijn ook altijd de mensen die er dood aan gaan die eigenlijk niks met het conflict te maken hebben, behalve dat ze een bepaalde afkomst hebben of op een bepaalde plek wonen.

De aarde heeft genoeg resources, waar is het toch steeds allemaal goed voor?

Landen voeren sancties in tegen andere landen, neem bijvoorbeeld Noord-Korea, wij voeren sancties in tegen hun die vooral de arme bevolking raakt. Waardoor die mensen dood gaan van de honger. Waarom vinden mensen dit toch steeds bij elkaar te mogen doen?

Misschien ben ik nu een beetje naief hierin maar ik vraag me steeds vaker wat dingen af:
Waar is de liefde in deze wereld heen? Waarom helpen mensen elkaar niet vooruit voor een beter leven? Waarom altijd dat geruzie?

Live and let live. Kom op zeg. We hebben alle mogelijkheden om van de aarde een mooie plek te maken waarin mensen kunnen floreren, maar het enige wat er gebeurt is oorlog, ruzie en dat soort kwats.

Nou daar gaan we dan. Maar dit soort dingen begin ik ondertussen wel echt een beetje moe van te worden...

Ik snap zoveel dingen niet als je kijkt naar de geschiedenis van de mens.
Waar is het toch allemaal goed voor? Waarom steeds die dualiteit en dat in kampen verdelen? Laatste jaren was het ons tegen de moslim terroristen. Daarna was het de vaccinatiewappies tegen de gevaccineerden. Nu is het weer oost tegen west. Iedere keer worden er 2 kampen gemaakt waarvan er 1 "slecht" is en 1 "goed". De hele geschiedenis zit er prop vol mee.
Elke keer met dit soort gekut vallen er onschuldige doden die ook gewoon gelukkig willen zijn, een fijn leven willen hebben en hun dingetje willen doen. Het zijn ook altijd de mensen die er dood aan gaan die eigenlijk niks met het conflict te maken hebben.

De aarde heeft genoeg resources, waar is het toch steeds allemaal goed voor?

Landen voeren sancties in tegen andere landen, neem bijvoorbeeld Noord-Korea, wij voeren sancties in tegen hun die vooral de arme bevolking raakt. Waardoor die mensen dood gaan van de honger. Waarom vinden mensen dit toch steeds bij elkaar te mogen doen?

Misschien ben ik nu een beetje naief hierin maar ik vraag me steeds vaker wat dingen af:
Waar is de liefde in deze wereld heen? Waarom helpen mensen elkaar niet vooruit voor een beter leven? Waarom altijd dat geruzie?

Live and let live. Kom op zeg. We hebben alle mogelijkheden om van de aarde een mooie plek te maken waarin mensen kunnen floreren, maar het enige wat er gebeurt is oorlog, ruzie en dat soort kwats.
De mens is een plaag, zit helaas in de natuur van de mens om gierig te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen praat nu over oorlog, maar waar zijn de filmpjes van tanks e.d.?
Kzie nog niks tbh. Waar blijven de filmpjes van Russische tanks die de steden binnen rollen terwijl grote speakers dit nummer afspelen?

• Haha
Waarderingen: Pren

"Geen paniek, we zullen overwinnen", zegt Zelensky tegen Oekraïeners
Tuurlijk zegt hij dat, van nog meer paniek wordt 't ook niet beter?

Iedereen praat nu over oorlog, maar waar zijn de filmpjes van tanks e.d.?
Kzie nog niks tbh. Waar blijven de filmpjes van Russische tanks die de steden binnen rollen terwijl grote speakers dit nummer afspelen?

Wel van explosies. Volgens mij al op 15u rijden van hier?

• Topic Starter Topic Starter
Tot zover vrijheid van meningsuiting op Reddit.
Screenshot_20220224-082931_Reddit.jpg

Terug
Naar boven