XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Hij maakte ook maar een grap.
BF5C8F25-F677-47ED-AF2A-206DAF677C19.gif

Voorlopig gaan we gewoon voorts met olie op het vuur gooien :roflol:

1663168193380.png

Dat is nog een understatement.

Nu moet het toch zelfs in rusland een keer gaan opvallen :roflol:

Spannend weekje

Waarschijnlijk gaat ie gedeeltelijke mobilisatie (provincies grenzend aan Oekraïne) aankondigen.

En Wit-Rusland gaat ook een tandje omhoog.

Best ziek eigenlijk allemaal deze filmpjes. Vergeet eigenlijk dat het gewoon mensen zijn

Het gekke is hoe eenvoudig dit allemaal gebeurd. Effe knopje indrukken, 5 mensen dood een km verder.

Best ziek eigenlijk allemaal deze filmpjes. Vergeet eigenlijk dat het gewoon mensen zijn

Schot is trouwens ook echt impressive, als je ziet op welke hoek die shell in komt vliegen. Met 4,3km afstand (zie tekst onderin) is de tank gewoon een artilleriestuk geworden :roflol:

Ik lees berichten dat Oekraïne een mega offensief gaat doen. Zelfs met troepen vanuit kiev, als dat gebeurt en wordt neergeslagen door de Russen is het klaar toch?

Ik lees berichten dat Oekraïne een mega offensief gaat doen. Zelfs met troepen vanuit kiev, als dat gebeurt en wordt neergeslagen door de Russen is het klaar toch?
Ik zie berichten dat er een gedeeltelijke mobilisatie van de Russen is afgekondigd maar in het artikel verwoorden ze het hypothetische terwijl de kop het als een gegeven formuleert.

Wel benieuwd hoe dit zich gaat ontplooien.

Ik zie berichten dat er een gedeeltelijke mobilisatie van de Russen is afgekondigd maar in het artikel verwoorden ze het hypothetische terwijl de kop het als een gegeven formuleert.

Wel benieuwd hoe dit zich gaat ontplooien.

Putin heeft geen baat bij een snelle beëindiging, de EU ook niet. Ja lees dat nog maar een keer.

Terug
Naar boven