Hij maakte ook maar een grap.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij maakte ook maar een grap.
Voorlopig gaan we gewoon voorts met olie op het vuur gooien![]()
![]()
Nu moet het toch zelfs in rusland een keer gaan opvallen

theprint.in
Spannend weekje
Waarschijnlijk gaat ie gedeeltelijke mobilisatie (provincies grenzend aan Oekraïne) aankondigen.
En Wit-Rusland gaat ook een tandje omhoog.
Als iemand die referendums erkend wel, maar alleen rusland en noord korea doen dat, dus dat zegt ook wel iets over de waarde ervan.Is toch als die referendums succesvol zijn (luhansk en donetsk)?
Het gekke is hoe eenvoudig dit allemaal gebeurd. Effe knopje indrukken, 5 mensen dood een km verder.Best ziek eigenlijk allemaal deze filmpjes. Vergeet eigenlijk dat het gewoon mensen zijn
Volgens mij mag Rusland dan volgens hun eigen wetten de oorlog verklaren.Als iemand die referendums erkend wel, maar alleen rusland en noord korea doen dat, dus dat zegt ook wel iets over de waarde ervan.
Ze hebben net de mobilisatiewet aangepast, dus dat zal nu zeker wel kunnenVolgens mij mag Rusland dan volgens hun eigen wetten de oorlog verklaren.

Schot is trouwens ook echt impressive, als je ziet op welke hoek die shell in komt vliegen. Met 4,3km afstand (zie tekst onderin) is de tank gewoon een artilleriestuk gewordenBest ziek eigenlijk allemaal deze filmpjes. Vergeet eigenlijk dat het gewoon mensen zijn

Ja toen ik hem de eerste keer keek dacht ik ook al wtf waar is die Shell geblevenSchot is trouwens ook echt impressive, als je ziet op welke hoek die shell in komt vliegen. Met 4,3km afstand (zie tekst onderin) is de tank gewoon een artilleriestuk geworden![]()

Als ze stand houden.Ik lees berichten dat Oekraïne een mega offensief gaat doen. Zelfs met troepen vanuit kiev, als dat gebeurt en wordt neergeslagen door de Russen is het klaar toch?
Ik zie berichten dat er een gedeeltelijke mobilisatie van de Russen is afgekondigd maar in het artikel verwoorden ze het hypothetische terwijl de kop het als een gegeven formuleert.Ik lees berichten dat Oekraïne een mega offensief gaat doen. Zelfs met troepen vanuit kiev, als dat gebeurt en wordt neergeslagen door de Russen is het klaar toch?
Ik zie berichten dat er een gedeeltelijke mobilisatie van de Russen is afgekondigd maar in het artikel verwoorden ze het hypothetische terwijl de kop het als een gegeven formuleert.
Wel benieuwd hoe dit zich gaat ontplooien.